Στο Συμβούλιο Ελέγχου Επικοινωνίας προσέφυγε η my market και η διαφημιστική MULLENLOWE για το διαφημιστικό βίντεο της efood market.
Η εταιρεία διαφήμισης και μάρκετινγκ MULLENLOWE και τα σουπερμάρκετ METRO My Market προσέφυγαν στο Συμβούλιο Ελέγχου Eπικοινωνίας καταγγέλlοντας την διαφημιστική καμπάνια της efood-market.
Πιο συγκεκριμένα η καταγγελία υποστηρίζει ότι η χρήση της φράσης super market στην διαφημιστική καμπάνια είναι αθέμιτη και παραπλανά τους καταναλωτές ως προς το είδος της εταιρείας και της υπηρεσίας, προκαλώντας σύγχυση, της on line πλατφόρμας με τα φυσικά καταστήματα. Τα my market κατήγγειλαν και τη χρήση της λέξης super market στη διαφημιστική καμπάνια και στο διαφημιστικό βίντεο. Στο βίντεο αναφέρεται: «Τώρα το efood έχει το δικό του σουπερμάρκετ… Κάνε τα ψώνια σου από το σουπερμάρκετ του efood… efood market σουπερμάρκετ σούπερ γρήγορα».
Η πρωτοβάθμια Επιτροπή του ΣEE εξέτασε την προσφυγή προκειμένου να κρίνει εάν η εν λόγω επικοινωνία είναι σύμφωνη με τις διατάξεις του ΕΚΔ-Ε.
Μετά από συνεδρίαση, η Επιτροπή του ΣΕΕ, έκρινε ομόφωνα ότι η χρήση της υπό έλεγχο φράσης «super market» στην επικοινωνία efood market, είναι θεμιτή και δεν μπορεί να παραπλανήσει ως προς το είδος της εταιρείας, καθώς αναφέρεται στο είδος των αγορών και όχι στην εμπειρία αγοράς από φυσικό κατάστημα.
Επίσης όπως αναφέρεται στην απόφαση, είναι ευρέως γνωστό στους καταναλωτές ότι το efood είναι μία πλατφόρμα online παραγγελιών και delivery, την οποία οι πελάτες χρησιμοποιούν για να παραγγέλνουν ηλεκτρονικά και άρα δεν υπάρχει κίνδυνος σύγχυσης αυτής με τα καταστήματα super market.
Επίσης, η Επιτροπή κατά πλειοψηφία έκρινε ότι δεν μπορεί να προκύψει σύγχυση ή παραπλάνηση ως προς το είδος της εταιρείας ούτε από το βίντεο της επικοινωνίας, καθώς οι εικόνες που προβάλλει από τα φυσικά σημεία της efood δείχνουν ξεκάθαρα ότι είναι ο υπάλληλος της efood που συλλέγει τα προϊόντα που η καταναλώτρια παραγγέλνει ηλεκτρονικά από την εφαρμογή του κινητού της τηλεφώνου, σε αναπαράσταση όσων στην πραγματικότητα συμβαίνουν, όπως δηλώθηκε από την εταιρεία Online Delivery.
Για τους λόγους αυτούς, η Επιτροπή κατά πλειοψηφία αποφάσισε ότι η υπό έλεγχο διαφημιστική επικοινωνία «efood market» δεν προσκρούει στις διατάξεις του ΕΚΔ-Ε.