Σάββατο, 22 Μαρτίου, 2025
9.2 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Μπύρες με γεύση φρούτων η νέα τάση στα αλκοολούχα

ΑρχικήΝέαΜπύρες με γεύση φρούτων η νέα τάση στα αλκοολούχα
spot_img

Η νέα τάση που αλλάζει τη βρετανική αγορά μπύρας.

Η μπύρα ευρωπαϊκού τύπου με βάση τα φρούτα αναδεικνύεται ως η ταχύτερα αναπτυσσόμενη τάση μπύρας στη Βρετανία, με τη ζήτηση να εκτοξεύεται και τις πωλήσεις να σημειώνουν εντυπωσιακή άνοδο. Σύμφωνα με στοιχεία της Tesco, ο όγκος πωλήσεων αυτών των ελαφριών, δροσιστικών μπυρών αυξήθηκε κατά 250% μέσα σε έναν χρόνο.

- Advertisement -

Αν και οι φρουτώδεις μπύρες είναι εδώ και χρόνια δημοφιλείς σε χώρες όπως η Γαλλία, η Γερμανία και το Βέλγιο, στη Βρετανία άρχισαν να κερδίζουν έδαφος τα τελευταία 15 χρόνια, με προϊόντα όπως η βελγική Fruli, η Bacchus Kriek και η γερμανική Radler. Η μεγάλη ώθηση, όμως, ήρθε από τη Jubel, μια βρετανική μάρκα που ξεκίνησε το 2018 και έκτοτε έχει καθιερωθεί ως η απόλυτη φρουτομπύρα για τους νέους καταναλωτές.

Η Jubel ιδρύθηκε από τον Jesse Wilson, ο οποίος εμπνεύστηκε την ιδέα κατά τη διάρκεια ενός ταξιδιού για σκι στη Γαλλία. Εκεί, ανακάλυψε την Bière Pêche, μια ελαφριά lager με σιρόπι ροδάκινου, που αποδείχθηκε εξαιρετικά δημοφιλής μεταξύ των φίλων του, ανεξαρτήτως αν ήταν λάτρεις της μπύρας ή όχι.

«Σκέφτηκα ότι αυτό το στυλ μπύρας θα μπορούσε να είναι το ιδανικό δροσιστικό ποτό για τις βρετανικές παμπ», δηλώνει ο Wilson. «Αναπτύξαμε την επιχείρησή μας κυρίως μέσω της από στόμα σε στόμα διάδοσης και σήμερα η Jubel έχει γίνει μία από τις κορυφαίες craft μπύρες της χώρας».

Η νέα εποχή της μπύρας

Η Tesco αναγνωρίζει πλέον τη φρουτομπύρα ως τη μεγαλύτερη καινοτομία στη βρετανική αγορά μπύρας από την έκρηξη της craft μπύρας πριν από 15 χρόνια. Σύμφωνα με τον Ben Cole, αγοραστή μπύρας της Tesco, η τάση αυτή έχει τις ρίζες της στο κίνημα της craft μπύρας, καθώς οι καταναλωτές άρχισαν να ανακαλύπτουν μπύρες με έντονα αρώματα τροπικών φρούτων.

Παράλληλα, η άνοδος της φρουτομπύρας θυμίζει την έκρηξη του μηλίτη με βάση τα φρούτα, που ξεκίνησε πριν από δύο δεκαετίες με την εισαγωγή ποικιλιών αχλαδιού και κορυφώθηκε με τη μεγάλη επιτυχία brands όπως η Kopparberg.

Η Jubel σημειώνει αύξηση 300% στις πωλήσεις της και ολοένα περισσότερες εταιρείες να επενδύουν στη φρουτομπύρα, κάτι που δείχνει ότι η τάση αυτή ήρθε για να μείνει.

spot_img

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Γραφτείτε στο newsletter του cibum

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Σαλμονέλα και σε παστάκια – Επείγουσα ανάκληση μετά από δεκάδες ασθένειες

Πωλήθηκαν σε ζαχαροπλαστεία αλλά και σε χώρους όπως καφετέριες, ξενοδοχεία και εστιατόρια.

Πώς η Ουγγαρία μείωσε τις τιμές των τροφίμων κατά 50% σε μία νύχτα!

Η πρωθυπουργός της Ουγγαρίας Βίκτορ Ορμπάν εν μία νυκτί μείωσε τις τιμές των τροφίμων - Η μείωση μερικά δημοφιλή τρόφιμα φτάνει και το 50%

Νέα προειδοποίηση για τη Σοκολάτα Dubai – Καρκινογόνα συστατικά, απομίμηση σοκολάτας και επικίνδυνες χρωστικές

Νέες εργαστηριακές αναλύσεις προϊόντων σοκολάτας Dubai, επιβεβαιώνουν ότι πολλοί παραγωγοί, χρησιμοποιούν επικίνδυνες και κακής ποιότητας πρώτες ύλες και προσπαθούν να παραπλανήσουν τους καταναλωτές
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα