Οι αερομεταφορές ήταν ένας από τους κλάδους που υπέστησαν σοβαρό πλήγμα εξαιτίας της πανδημίας του κορονοϊού και η American Airlines βρήκε έναν καινοτόμο τρόπο να αντιμετωπίσει μια από τις συνέπειές της που δεν είναι άλλη από το μεγάλο απόθεμα ποτών.
Δεδομένου ότι οι αερομεταφορές δεν έχουν επανέλθει ακόμη πλήρως είναι φυσικό επακόλουθο μέρος των ποτών που θα σερβίρονταν κατά τη διάρκεια των πτήσεων, να περισσεύουν.
Η συνδρομητική υπηρεσία Flagship Cellars της American Airlines κάνει delivery τα κρασιά στα σπίτια των καταναλωτών. Με μηνιαία συνδρομή 99 δολαρίων (περίπου 88 ευρώ) το μήνα ο καταναλωτής παραλαμβάνει στην πόρτα του σπιτιού του τρία κρασιά υψηλής ποιότητας.
Η υπηρεσία θα υφίσταται όσο θα υπάρχει απόθεμα. Μόλις αυτό εξαντληθεί, η υπηρεσία κρασιού της American Airlines θα τερματιστεί.
«Για τους λάτρεις του κρασιού σε όλο τον κόσμο, το κρασί παρέχει μια βαθύτερη σύνδεση με τα μέρη που απολαμβάνουν να επισκέπτονται», δήλωσε η Alison Taylor, διευθύντρια πελατών της American Airlines, σε δελτίο τύπου. «Δημιουργήσαμε την υπηρεσία Flagship Cellars για να παρέχουμε περισσότερους τρόπους στους πελάτες να απολαμβάνουν το flagship κρασί μας ακόμα κι αν δεν πετούν σε μια από τις premium καμπίνες μας».
Η American Airlines απαγόρευσε το ποτό από την Οικονομική θέση των αεροπλάνων της τον Ιούνιο του 2021. Η απαγόρευση αναμένεται να διαρκέσει έως τις 18 Ιανουαρίου 2022. Ωστόσο, η αεροπορική εταιρεία συνέχισε να σερβίρει αλκοόλ στην Α’ Θέση και στη Business Class, με αποτέλεσμα οι άνθρωποι να ρωτούν πώς είναι δυνατό να θεωρείται ασφαλές να βγάλει κανείς τη μάσκα προσώπου και να πίνει αλκοόλ στο μπροστινό μέρος των αεροπλάνων, αλλά όχι στο πίσω;
Η επίσημη απάντηση είναι ότι η απαγόρευση του ποτού στην Οικονομική Θέση οφείλεται εν μέρει στο ότι υπήρξε αριθμός ρεκόρ αναφορών για «ανάρμοστη συμπεριφορά» από επιβάτες στα αεροσκάφη της εταιρείας.