Τετάρτη, 25 Δεκεμβρίου, 2024
9.8 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Παγκόσμια αγορά ζαχαροπλαστικής: Πρόβλεψη ανάπτυξης – Αρνητικοί παράγοντες

ΑρχικήΝέαΕπιχειρήσεις / ΟικονομίαΠαγκόσμια αγορά ζαχαροπλαστικής: Πρόβλεψη ανάπτυξης – Αρνητικοί παράγοντες
spot_img

Έρευνα αγοράς της Data Horizzon Recearch.

Tο μέγεθος της παγκόσμιας αγοράς ζαχαροπλαστικής αποτιμήθηκε στα 302,1 δις δολάρια το 2022 και αναμένεται να φτάσει στα 438,8 δις δολάρια έως το 2032 με CARG 3,9% σύμφωνα με έρευνα της Data Horizzon Recearch.

Οι κύριοι λόγοι της ανάπτυξης της αγοράς είναι η αλλαγή της αγοραστικής συμπεριφοράς των καταναλωτών, η αυξανόμενη τάση για δώρα σοκολάτας και η μεγάλη ποικιλία γλυκών για την κάλυψη διαφορετικών αναγκών.

Σύμφωνα με την Εθνική Ένωση Ζαχαροπλαστείων των ΗΠΑ η ζήτηση για σοκολάτα το 2022 αυξήθηκε κατά 9,1% σε σύγκριση με το 2021. Η κορύφωση των πωλήσεων συμβαίνει σε μεγάλες γιορτές όπως το Πάσχα, η ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου και τα Χριστούγεννα. Μάλιστα, την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου το 2022, το 92% των καταναλωτών είπαν πως θα γιορτάσουν με σοκολάτες και καραμέλες.

Η έκθεση ανέφερε ότι «οι σοκολάτες κατέχουν σημαντικό μερίδιο αγοράς», καθώς χρησιμοποιούνται όλο και περισσότερο για δώρα, ενώ προσφέρονται σε μεγάλη ποικιλία (μαύρη, κανονική και γάλακτος) ικανοποιώντας  διάφορες γευστικές επιλογές των καταναλωτών. Τα σούπερ μάρκετ και οι υπεραγορές κυριαρχούν στο τμήμα των καναλιών διανομής.

Αρνητικοί παράγοντες

Την ανάπτυξη της παγκόσμιας αγοράς ζαχαροπλαστικής, αναμένεται να επηρεάσουν διάφοροι παράγοντες όπως οι τιμές, που έχουν αυξηθεί λόγω του αυξημένου κόστους στις πρώτες ύλες. Για παράδειγμα HERSHEY και NESTLE σύμφωνα με την ίδια έρευνα έχουν αυξήσει τις τιμές στα γλυκά σνακ.

Παράλληλα η παραγωγή ζάχαρης αναμένεται να μειωθεί λόγω της κλιματικής κρίσης που επηρεάζει την παγκόσμια απόδοση ζαχαροκάλαμου. Επίσης οι καταναλωτές έχουν σταματήσει να αγοράζουν συγκεκριμένα προϊόντα λόγω των υψηλών τιμών ή στρέφονται σε φθηνότερες μάρκες. Άλλος ένας αρνητικός παράγοντας είναι η αυξανόμενη ευαισθητοποίηση των καταναλωτών για την υγεία και την ευεξία, που στρέφονται σε πιο υγιεινά εναλλακτικά σνακ.

Για να διαβάσετε ολόκληρη τη μελέτη πατήστε ΕΔΩ.

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Τι πιστεύουν οι Έλληνες για τα φυτοφάρμακα – Μεγάλη πανελλαδική έρευνα

Ασφάλεια φυτοφαρμάκων στις ελληνικές φυτικές τροφές από την σκοπιά του καταναλωτή.

Θανατηφόρο περιστατικό οδήγησε τους επιστήμονες στην ανακάλυψη νέου βακτηρίου που προσβάλλει τα τρόφιμα  

Το «νέο» βακτήριο μπορεί να επιβιώσει σε ιδιαίτερα σκληρές συνθήκες ζέστης ή κρύου

Πατατάκια: Ευρήματα μελέτης σε 14 μάρκες για επικίνδυνες ουσίες, φυσικοχημικές και αισθητηριακές ιδιότητες

Πόσο ικανοποιείται η απαίτηση των καταναλωτών, για πιο υγιεινά πατατάκια χωρίς συμβιβασμούς στη γεύση και την ποιότητα.
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα

Μετάβαση στο περιεχόμενο