Τρίτη, 5 Νοεμβρίου, 2024
14.9 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Πέντε παραξενιές πελατών: Μια μπαρίστα των Starbucks αποκαλύπτει

ΑρχικήΝέαΠέντε παραξενιές πελατών: Μια μπαρίστα των Starbucks αποκαλύπτει
spot_img

Τα 5 χειρότερα καψώνια που μπορεί να κάνει ένας πελάτης, σύμφωνα με μια εργαζόμενη στα Starbucks μπαρίστα.

Σάλο έχει προκαλέσει βίντεο που ανέβασε στο TikTok μια εργαζόμενη ως μπαρίστα σε κατάστημα των Starbacks στη Φλόριντα των ΗΠΑ.

Η μπαρίστα, ονόματι Keicha Halsell, αν και στο βίντεό της ομολογεί ότι είναι “σίγουρη ότι μπορεί να μπω σε μπελάδες γι’ αυτό”, απαριθμεί τις 5 πιο ενοχλητικές συνήθειες πελατών όταν της παραγγέλνουν καφέ πουν την κάνουν… έξαλλη.

Το βίντεό της έγινε σε λίγες ώρες viral με πάνω από 49.000 προβολές, ενώ έχει αποτελέσει αφορμή για διάλογο μεταξύ των πελατών, άλλοι από τους οποίους ομολογούν ότι και αυτοί έχουν κάνει κάποιες από τις ενοχλητικές για τη μπαρίστα συνήθειες, ενώ άλλοι υποστήριξαν την κοπέλα.

https://www.tiktok.com/@kekenotpalmer/video/7179282864406629637?embed_source=70846777%2C120811592%2C120810756%3Bnull%3Bembed_pause_share&is_from_webapp=v1&item_id=7179282864406629637&refer=embed&referer_url=www.dailymail.co.uk%2Ffemail%2Farticle-11579999%2FStarbucks-worker-reveals-five-annoying-things-customers-ordering.html&referer_video_id=7179282864406629637

Το πρώτο ενοχλητικό “καψώνι” από πελάτες είναι ότι ενώ στέκονται σε μια μεγάλη ουρά αναμονής, όταν έρθει η σειρά τους τρώνε πέντε λεπτά μέχρι να αποφασίσουν τι θέλουν και να παραγγείλουν.

Η δεύτερη πιο ενοχλητική απαίτηση έρχεται από πελάτες που θέλουν στον καφέ τους γάλα φυτικής προέλευσης, όπως βρώμης ή σόγιας, αλλά και  “λίγο αφρό γλυκιάς κρέμας” στην κορυφή. “Αν οι άνθρωποι δεν μπορούν  ή δεν θέλουν  να πιουν ζωικό γάλα, τότε η προσθήκη έστω και λίγης κρέμας δεν καταλαβαίνω τι χρησιμότητα έχει”, λέει η Keicha.

Η τρίτη χειρότερη συνήθεια κατά την μπαρίστα είναι όταν οι πελάτες παραγγέλνουν πράγματα που δεν έχουν δοκιμάσει ποτέ πριν και μετά αποφασίζουν ότι δεν τους αρέσουν, οπότε ο εκάστοτε υπάλληλος πρέπει να φτιάξει ένα ρόφημα πέντε φορές!

Τέταρτο “καψώνι” γίνεται από πελάτες που έχουν δει ένα ρόφημα εκτός μενού σε κάποιο κλιπ στο TikTok και “φέρνουν την οθόνη του κινητού της μεσ’ στη μούρη μου με την απαίτηση να τους το φτιάξω…  Δεν ξέρουν τη συνταγή, οπότε πρέπει να κάτσω εκεί για δύο λεπτά και να δω έναν barista στο TikTok να το φτιάχνει, να  αφιερώσω άλλα δύο λεπτά για να το γράψω,  και πέντε λεπτά για να τα φτιάξω εγώ”, περιγράφει γλαφυρά η Keicha.

Πέμπτη, και τελευταία συνήθεια πελάτη κατά την Keicha. Να φτιάχνει έναν latte που έχει παραγγείλει ο πελάτης και ξαφνικά να της λέει: “Ξέχασα να πω παγωμένο”.

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

7 νεκροί από την μαγιά στο ψωμί – Συνεχιζόμενη μόλυνση της γραμμής παραγωγής

Έκρηξη λιστερίωσης που σχετίζεται με προϊόντα μαγιάς Baker's, στην Ελβετία.

Ενθουσιασμός και χαρά στην τελετή απονομής των βραβείων FEA 2024

Με μεγάλη επιτυχία και πλήθους κόσμου, ολοκληρώθηκε η τελετή βράβευσης των βραβείων Food Experts’ Awards 2024 στο πλαίσιο της έκθεσης τροφίμων Food&Drink της ΔΕΘ HELEXPO.
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα

Μετάβαση στο περιεχόμενο