Ιταλική έρευνα σχετικά με τα σουπερμάρκετ και τις καταναλωτικές τάσεις που θα ανεβάσουν τις πωλήσεις τους.
Πόσο ικανοποιημένοι είναι οι άνθρωποι από τα ψώνια τους στο σουπερμάρκετ; Σύμφωνα με μια έρευνα βασισμένη σε Ιταλούς καταναλωτές, όχι πολύ, καθώς μόνο το 39% είναι ικανοποιημένοι με την εμπειρία αγορών τους.
Η έρευνα, η οποία διεξήχθη από την εταιρεία Bain & Company, σημειώνει πως το αν οι καταναλωτές θα επιστρέψουν για μελλοντικές αγορές σε ένα σουπερμάρκετ εξαρτάται συνολικά από 5 παράγοντες: η ποικιλία φρέσκων προϊόντων- όπως φρούτα και λαχανικά- τα κρέατα, τα ψάρια, τα delicatessen και τα γαλακτοκομικά προϊόντα.
Γιατί είναι σημαντικό, όμως, μια επιχείρηση να πληροί όσα περισσότερα από αυτά τα κριτήρια γίνεται; Γιατί σύμφωνα με την έρευνα, ένας πελάτης που μένει ευχαριστημένος από ένα κατάστημα όχι μόνο θα το επισκέπτεται συχνότερα, αλλά θα ξοδεύει και περισσότερα χρήματα, συμβάλλοντας σε μια αύξηση στις πωλήσεις ως και 45%.
“Εθνικός διχασμός” ανάμεσα σε Βόρεια και Νότια Ιταλία
Διαφορές ανάμεσα στη Βόρεια και τη Νότια Ιταλία εντόπισε η έρευνα, αναφορικά με το τι προτιμούν οι καταναλωτές.
Χαρακτηριστικά, στη Βόρεια Ιταλία εκτιμιούνται περισσότερο οι θετικές εμπειρίες στα ψάρια και η προσφορά φρούτων και λαχανικών, ενώ στη Νότια είναι πιο σημαντικότερα τα κρέατα και το τμήμα των κρεοπωλείων στα σουπερμάρκετ.
Επιπλέον, οι πελάτες από τις περιοχές του Λάτσιο, του Μάρκε και της Τοσκάνης εκτιμούν περισσότερο τα φρούτα και τα λαχανικά και μια μεγάλη προσφορά σε αυτά. Είναι αξιοσημείωτο ότι οι καταναλωτές Σικελία και τη Σαρδηνία αναφέρουν τις χειρότερες εμπειρίες αγορών.