Νέα καταγγελία δέχθηκε σήμερα το Cibum, για συσκευασμένο τρόφιμο ιδιωτικής ετικέτας της αλυσίδας σουπερμάρκετ Σκλαβενίτης.
Μετά το ξένο σώμα σε ξηρούς καρπούς Σκλαβενίτη και την υψηλή περιεκτικότητα σε διοξείδιο του θείου σε κανέλα (και τα δύο ιδιωτικής ετικέτας) του μεγαλύτερου ελληνικού σουπερμάρκετ “Σκλαβενίτης”, η σημερινή καταγγελία αφορά σε χαλασμένα όσπρια με ημερομηνία λήξης στο τέλος Νοεμβρίου 2024.
- Δείτε επίσης: Αβγουλίλα: Το “μυστικό” των εστιατορίων για να αφαιρούν την μυρωδιά του αυγού από τα πιάτα
Η πελάτισσα της αλυσίδας που έκανε την καταγγελία και στον Σκλαβενίτη και στον ΕΦΕΤ και (ως τελευταία λύση) στο Cibum, αγόρασε τα φασόλια Σκλαβενίτης από κατάστημα στη Λάρισα στην Γιαννούλης το καλοκαίρι. Toν Οκτώβριο ανακάλυψε ότι τα φασόλια είχαν χαλάσει, και στις 18 Οκτωβρίου με mail στην αλυσίδα, την ενημέρωσε πως ενώ δεν έχει παρέλθει η ημερομηνία λήξης (28/11/2024) το προϊόν και στα δύο σακουλάκια έχει χαλάσει. Επίσης ζήτησε απαντήσεις σε ερωτήματα όπως την αιτία της επιμόλυνσης, την προέλευση του προϊόντος, ημερομηνία αγοράς των φασολιών από την αλυσίδα, συσκευασίας, συνθήκες διατήρησης στις εγκαταστάσεις, άδεια συσκευαστηρίου και πιστοποιήσεις της εταιρίας.
- Δείτε επίσης: Αλήθειες και ψέματα: Πόσες θερμίδες έχει το αλάτι;
Σε mail προς το Cibum η πελάτισσα της Σκλαβενίτης λέει: “Επικοινώνησα αρχικά μαζί τους στο τηλέφωνο που αναγράφεται έξω από τη συσκευασία τους, ανέφερα τι έγινε και αρκέστηκαν να μου πουν ότι πρέπει να παραδώσω τα προϊόντα στο κατάστημα όπου θα συμπλήρωνα και κάποια φόρμα με τα στοιχεία μου ώστε να ασχοληθούν. Τους ρώτησα αν μπορώ να έχω κάποιες πληροφορίες και μου είπαν πως αυτή είναι η διαδικασία και πρέπει να τηρηθεί αυστηρά. Κάτι που δεν έκανα γιατί ούτε χρόνο είχα ούτε διάθεση να τρέχω να ταλαιπωρούμαι. Μετά έστειλα ένα μήνυμα με τις φωτογραφίες των προϊόντων στο email που αναγράφεται στη συσκευασία ζητώντας τους κάποιες απαντήσεις για το προϊόν και αν διαθέτει η επιχείρηση κάποια πιστοποίηση η άδεια συσκευαστηρίου όπως επίσης που αποδίδουν την επιμόλυνση. Μου απάντησαν επίσης ότι πρέπει να παραδώσω τα προϊόντα για να τα δούνε χωρίς κάποια άλλη πληροφορία. Εξαιτίας της αδιαφορίας τους και θεωρώντας ύποπτο το ότι ήθελαν να τους παραδώσω τα προϊόντα, απάντησα ότι πλέον δεν προτίθεμαι να τα παραδώσω και ότι θα επικοινωνήσω με τον ΕΦΕΤ ώστε να αναλάβει αυτός.”
Διαβάστε ακόμη: Ανακαλούνται 44.000 κουζίνες λόγω κινδύνου εγκαυμάτων και πυρκαγιάς
“Έτσι μου απάντησαν πως το προϊόν συσκευάστηκε το 02/2024, διακινήθηκαν όλες οι παρτίδες χωρίς να παρουσιάσουν πρόβλημα, το έχουν απεντομώσει άρα έχει προστασία έναντι της ανάπτυξης εντόμων, οι χώροι τους ελέγχονται καθημερινά. Επίσης ότι στις εγκαταστάσεις τους αποθηκεύονται και επεξεργάζονται παρά πολλά προϊόντα (είναι σαν να υποδεικνύουν από μόνοι τους την πηγή του κακού) και ότι εν ολίγοις όλα τα κάνουν σωστά θεωρητικά. Άρα μου απάντησαν ότι το πρόβλημα μου το αποδίδουν σε τυχαία επιμόλυνση για την οποία ευθύνεται η μεταφορά του προϊόντος (με το αυτοκίνητο μου) ή η αποθήκευση (σε ντουλάπι με όλα τα υπόλοιπα προϊόντα μου καθαρά). Τέλος, σε ένδειξη γενναιοδωρίας προτίθενται να μου καταβάλουν το κόστος των δυο αλλοιωμένων τεμαχίων που αγόρασα. Τους απάντησα ότι προσβάλουν τη νοημοσύνη μου απλά.“
- Δείτε επίσης: Πατατάκια πάπρικας με σπασμένα γυαλιά – Άμεση ανάκληση
Ακολούθησε καταγγελία στον ενιαίο Φορέα Ελέγχου Τροφίμων από τον οποίο δεν πήρε απάντηση και έτσι αποφάσισε σήμερα να κοινοποιήσει το θέμα στο Cibum. Πρόκειται για τα φασόλια γίγαντες “Grant sixe beans” των 500gr που σύμφωνα με τις πληροφορίες στη συσκευασία, συσκευάζονται στη Λεωφόρο Κηφισού στο Περιστέρι.
Αλλοίωση τροφίμων κατά την αποθήκευση
Η υποβάθμιση της ποιότητας των τροφίμων κατά την αποθήκευση είναι ένα από τα σημαντικότερα προβλήματα για τους παρασκευαστές τροφίμων. Οι περιβαλλοντικές συνθήκες κατά την αποθήκευση συνήθως ποικίλλουν σημαντικά σε αποθήκες χωρίς περιβαλλοντικό έλεγχο, ενώ οι αλλαγές των περιβαλλοντικών συνθηκών αποτελούν εμπόδιο, στην πρόβλεψη της πραγματικής διάρκειας ζωής ενός προϊόντος. Τα όσπρια αν και έχουν μεγάλη διάρκεια ζωής, αλλοιώνονται όχι μόνο λόγω απώλειας ποιότητας, αλλά και σε ορισμένες περιπτώσεις ακόμη και ανάπτυξης εντόμων ή μούχλας. Σε αυτές τις περιπτώσεις, τα προϊόντα αποθηκεύονταν σε περιβάλλον υψηλής σχετικής υγρασίας (πάνω από 65%) και σχετικά υψηλών θερμοκρασιών (πάνω από 25°C). Η εξέταση της απώλειας ποιότητας κατά την αποθήκευση είναι βέβαιο ότι θα μειώσει τον αριθμό των προϊόντων που επιστρέφονται, και που προκαλούν ζημιά στις εταιρείες. Επιπλέον, η αποθήκευση αποξηραμένων φασολιών σε υψηλές θερμοκρασίες και υγρασία βρέθηκε ότι μειώνει την ποιότητα των πρωτεϊνών. Δείτε ΕΔΩ τα παράσιτα που μπορεί να προσβάλουν τα λευκά φασόλια στην αποθήκευση.
- Διαβάστε επίσης: 11 μάρκες στη λίστα επικίνδυνης κανέλας με μόλυβδο
Όσον αφορά στους καταναλωτές, επειδή είναι σταθερά στο ράφι, τα όσπρια μπορούν να αποθηκευτούν για πολλούς μήνες και μερικές φορές χρόνια χωρίς να αλλοιωθούν ή να χάσουν τη θρεπτική τους αξία. Ωστόσο θα πρέπει να αποθηκεύονται σε δροσερό και ξηρό μέρος. Για να μεγιστοποιήσετε τη διάρκεια ζωής των αποξηραμένων λευκών φασολιών, κρατήστε τη συσκευασία ερμητικά κλειστή ανά πάσα στιγμή.
Για να μεγιστοποιήσετε περαιτέρω τη διάρκεια ζωής των αποξηραμένων λευκών φασολιών μόλις ανοίξει η συσκευασία, μεταφέρετε τα αποξηραμένα λευκά φασόλια σε ένα καλυμμένο αεροστεγές δοχείο ή τοποθετήστε τη συσκευασία των αποξηραμένων λευκών φασολιών σε μια επανασφραγιζόμενη πλαστική σακούλα κατάψυξης.
*Το cibum δημοσιεύει στο παρόν άρθρο την καταγγελία καταναλωτή “ως έχει” χωρίς εγγυήσεις πληρότητας, ακρίβειας, χρησιμότητας ή επικαιρότητας και παρότι έχει διερευνήσει στο δυνατό την αλήθεια της καταγγελίας δεν μπορεί να εγγυηθεί την αλήθεια της περιγραφής των γεγονότων και των φωτογραφιών που την συνοδεύουν και δεν αναλαμβάνει καμία ευθύνη για τυχόν λάθη ή παραλείψεις ή σκοπιμότητα στο περιεχόμενό της.
Το ότι μπορεί να μολυνθεί ένα τρόφιμο είναι πρωτοφανές,δεν έχει γίνει ποτέ ξανά,θα γελάσω, απόλυτα φυσιολογικό είναι.
Σας λένε να το πάτε και δεν προλαβαίνετε, αυτές είναι οι διαδικασίες,τι πρέπει να κάνουν δηλαδή να σας στείλουν λιμουζίνα;
Δεν σας αρκεί η αποζημίωση του προϊόντος;βέβαια θέλετε να σας τα σκάσουν; μια επιταγή των 100 θα σας έφτανε;
Αδιαφορία γράφει αλλά μάλλον νομίζουν ότι όλοι ασχολούνται αποκλειστικά με το δικό της θέμα ενώ χρειάζεται χρόνος για κάποιες διαδικασίες
Εσύ πρέπει να είσαι κουτός για να γράφεις τέτοιο σχόλιο όλες οι εταιριες τροφίμων και μη έχουν ποιοτικό έλεγχο….οπότε πρέπει να αποφεύγετε και σε μένα έχει συμβεί…αλλά που να ξέρεις από ποιότητα
Άρα να τους ζητήσει και συγνώμη η καταναλώτρια. Επίσης να μην ελέγχονται οι εταιρίες για τα σκουπίδια που πουλάνε. Από το Φεβρουάριο μεχρι τον Ιούλιο που τα αγόρασε πρόλαβαν και χάλασαν, μιλάμε για φοβερη ποιότητα. Αλλά μάλλον χάλασαν στο ντουλάπι της μάθαμε τώρα. Επίσης κάποια στοιχεία θα μπορούσαν να της δώσουν χωρίς να έχουν το προϊόν, σκουλίκια ήταν έβγαζαν μάτι …….. αλλά μάλλον τα φύτεψε η καταναλώτρια…… ποσά σκουπίδια μπορεί να σας σερβίρουν μεταφορικά και κυριολεκτικά
Συγγνώμη αλλά υπάρχει ο σκόρος τροφίμων, που είναι κάτι μικρές πεταλουδιτσες που εμφανίζονται κάποιες φορές στα ντουλάπια, αυτές μπορούν να τρυπήσουν και τις πλαστικές συσκευασίες όταν είναι στη μορφή σκουληκιού.
Από τις φωτογραφίες φαίνεται ότι μάλλον αυτό είναι, οπότε θα μπορούσε κάλλιστα να έχει συμβεί στο ντουλάπι της από το καλοκαίρι μέχρι τον Οκτώβριο. Το έχω πάθει σε πολύ πιο σύντομο διάστημα!
Και όπως και να έχει αν θες να ελεγχθεί κάτι, πρέπει να το παραδώσεις, είτε στο κατάστημα είτε στον εφετ!!
Είχα αγοράσει και εγώ δυο σακουλάκια γίγαντες από το ίδιο κατάστημα από άλλη περιοχη όμως και ειδα μόλις τα έβγαλα α
πο τη σα
κουλά του σουπερ ότι ειχαν
Μαυρα
α ζουζουνια τρυπημενα φασολια και στα δυο, δεν τα γυρισα απλά τα πεταξα όπως ήταν! Την επόμενη ξανά πηγα στο κατάστημα και είδα ότι όλα ήταν κιτρινιασμενα έτσι όπως τα αλλά! Απλά δεν προκειται να ξανά αγοράσω ποτε φασολια από εκεί! Ας ελέγξουν το εργοστασιο παραγωγης του όπως επίσης κ ποιους βάζουν να δουλευουν εκεί και με τι συνθήκες!!!
Όταν ανοίγεις συσκευασία κατεψυγ
ένου προϊόντος και βρίσκεις μια τρίχα πάνω πάνω φαντάζομαι ότι. έφταιγε ο καταψύκτη. Επίσης όταν μασάς το ψωμί του τοστ και σου βγαίνει στο στόμα κάτι σαν ψαροκοκκαλο,μπορεί να μπερδεύτηκε το ψάρι με το τοστ.Μόνο που έτρωγα μόνο τοστ εκείνη την ημέρα.Όσο για τις μπάμιες με την τρίχα,όταν ήρθε ο αντιπρόσωπος να πάρει το δείγμα,μου έφερε μια τσάντα διαφορά προϊόντα της ίδιας εταιρείας ως αποζημίωση.
Τώρα περιμένω τον αντιπρόσωπο της βιομηχανίας ψωμιού για τοστ για να πάρει το δείγμα.
Η Πωλήτρια δεν είναι αναγκασμένη να έχει απάντηση για το κάθε προϊόν ξεχωριστά….για αυτό υπάρχει το πρωτόκολο και μια συγκεκριμένη διαδικασία να πάει το προϊόν στον ποιοτικό ελεγχο και από εκεί να λάβουν τις απαντήσεις για το προβληματικό προϊόν…σαφώς και παιζει ΜΕΓΑΛΟ ρόλο η αποθήκευση στο σπίτι μας….ένα κατάστημα δεν ευθύνεται πάντα …και πόσο .μάλιστα μετά από τόσους μήνες…..δηλαδή θέλετε να μου πείτε αν πάρω ένα παγωτό και πάω σπίτι σε δύο ώρες θα φταίει το κατάστημα….αλλά η συγκεκριμένη κυρία θα έπρεπε να πάει το προϊόν που σαφως δεν είχε χρόνο αλλά να κάνει τα υπόλοιπα είχε χρόνο….
Κύριε Κατσαπλια ,όλοι οι μη αστοιχειωτοι γνωρίζουν ότι τα όσπρια/σιτηρα /ξηροί καρποί έχουν μέσα τους αυγά τα οποία σε συνθήκες ζέστης (στο ντουλάπι της κυρας πχ ) θα εκκολαφθούν,θα βγει σκουλικακι και μετά προνύμφη .για αυτό θέλουν δροσερή αποθήκευση .η κυρία της καταγγελίας τα αγόρασε καλοκαίρι και τα άφησε στο ζεστό της πολύ πιθανό ντουλάπι.ε και εκολαφθηκαν ..με όλους τους υστερικους οι αγροτες/εταιρείες τροφίμων θα αρχίσουν να ψεκάζουν ακόμη περισσότερα φάρμακα για να μη μείνει τίποτα όρθιο αλλά μετά θα θερίζει ακόμα περισσότερο ο καρκίνος και οι ορμονικές διαταραχές ..απορώ με το cibum που δεν αναφέρει αυτό το σενάριο.ολα τα όσπρια το παθαίνουν αν αποκευφτουν σε θερμά σημεία .τα αυγά είναι μέσα ΟΥΤΩς Ή ΆΛΛΩΣ
Συμφωνώ απόλυτα!
Καταναλωτής είμαι, η κυρία θα λέει ότι αγόρασε το προ περασμένο καλοκαίρι, δεν υπάρχει προϊόντων σφραγισμένο όπως όσπρια ζυμαρικά και άλλα συναφή προϊόντα, και να λίγους σε τρεις μήνες, είναι τουλάχιστον πάνω από ένα χρόνο, εξάλλου η συσκευασία αναφέρει σκιερό και δροσερό μέρος να φυλάσσονται όλα τα προϊόντα, αυτός είναι κανόνας
Αυτό ακριβώς συμβαίνει! Όλοι το έχουμε πάθει, ειδικά τους καλοκαιρινούς μήνες. Κανονικά τα όσπρια, το ρύζι και τα μακαρόνια αποθηκεύονται σε συντήρηση ψυγείου για να μην εμφανιστούν σκουλίκια ή πεταλούδες στα ντουλάπια μας. Καλύτερα αυτά παρά τα ισχυρότερα φυτοφάρμακα!!!
Τελικά η κυρία μάλλον είχε περισσότερο χρόνο στη διάθεσή της από όσο αναφέρει για να ασχοληθεί με το θέμα. Ίσως να το είδε κ σαν μια πολύ καλή ευκαιρία…..
Περιέχουν αυγά τα όσπρια θα τρελαθώ
Σωστά. Άλλωστε το αναφέρουν και οι συσκευασίες: Να αποθηκεύετε σε δροσερό και ξηρό μέρος!
Για να μη πανικοβαλλεται ο κόσμος που αγοράζει οικονομικοτερα προϊόντα…τα παραπάνω φασόλια από ότι διάβασα. Δεν αγοράστηκαν έτσι. Μετά από 2-3 μήνες αποθήκευσης κ με τον σκορό τροφίμων που είναι κια μικρή πεταλούδα που πετάει κ μπορεί να μπει ανά πάσα στιγμή στο ντουλάπι μας.. δεν νομίζω ότι ευθύνεται η εταιρεία.
Η εταιρεία σίγουρα θα έχει πάρει τα απαραίτητα μέτρα γιατί ειδικά τον σκορο δε θα τον ήθελε στις εγκαταστάσεις της που συσκευάζει τόσα τρόφιμα.
Αν υποψιάζεστε κ κάτι άλλο…μπορείτε να το στείλετε ταχυδρομικώς δείγμα στο χημείο του κράτους κ να ελεγχθεί.
Εντελώς δωρεάν κ με χρέωση δική σας μόνο του ταχυδρομείου.
Με τα αποτελέσματα στο χέρι κανετε οποία καταγγελία θέλετε μετά.
Δε μπαίνει η πετλουδιτσα στο ντουλάπι.Το όσπριο έχει τα αυγά μέσα του και εκολαπτοντε , γίνονται σκουλικακια που τρώνε μέχρι και τη σακούλα ,έπειτα προνύμφες και πεταλούδες .είναι αναπόφευκτο να συμβεί σωστά τα λέτε
Και κάτι άλλο: Η κυρία τα αγόρασε Ιούλιο για να τα μαγειρέψει Οκτώβριο? 2 μήνες μετά?
Και ποιος μας λέει ότι η κυρία δεν εργάζεται σε ανταγωνιστικό σούπερ μάρκετ και φρόντισε επίτηδες να αλλοιωθεί το προϊόν ώστε να κατηγορήσει τον Σκλαβενίτη??
Όχι δε δουλεύω στον Σκλαβενίτη ούτε έχω κανένα συμφέρον από αυτόν. Απλά ψωνίζω από εκεί, εδώ και τουλάχιστον 5 χρόνια και ποτέ δε μου έχει τύχει κάτι τέτοιο.
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!????????? τρολ
Ένα προϊόν μπορεί να αλλοιωθεί σε οποιαδήποτε φάση της διακίνησης και της αποθήκευσης, ακόμη και στην κατοχή του καταναλωτή! Λογικό είναι να αδυνατεί η εταιρεία να δώσει απαντήσεις από το τηλέφωνο χωρίς να έχει εξετάσει το επίμαχο δείγμα. Πολύ μου αρέσει ότι η άλλη δεν είχε χρόνο να ασχοληθεί, αλλά μόνο στο συμβούλιο επικρατείας δεν προσέφυγε τελικά…
ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ
Έτσι ακριβώς το έθεσες πολύ σωστά
Η ΣΩΣΤΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΥΠΟΒΛΗΘΕΙ ΤΟ ΠΡΟΙΟΝ ΣΕ ΠΟΙΟΤΙΚΟ ΕΛΕΓΧΟ.ΠΩΣ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΑΝ ΔΕΝ ΕΛΕΓΧΘΕΙ ΤΟ ΠΡΟΙΟΝ;
ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΧΡΟΝΟ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΑΔΩΣΕΙ ΑΛΛΑ ΠΩΣ ΒΡΙΣΚΕΙ ΧΡΟΝΟ ΝΑ ΠΑΕΙ ΣΤΟ ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ ΝΑ ΨΩΝΙΣΕΙ;ΕΙΔΙΚΑ Ο ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ ΣΟΥ ΣΤΕΛΝΕΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟ ΤΟΥ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΑΛΑΒΕΙ ΜΕΣΑ ΣΕ 1ΩΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟΥΣ ΚΑΛΕΣΕΙ.
ΕΠΙΣΗΣ ΑΝΕΦΕΡΕ ΟΤΙ ΤΟ ΠΗΡΕ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΚΑΙ ΤΟ ΕΙΧΕ ΣΤΟ ΝΤΟΥΛΑΠΙ ΤΗΣ ΚΟΥΖΙΝΑΣ.ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΕΙΧΑΜΕ 2 ΜΗΝΕΣ ΑΠΙΣΤΕΥΤΟΥΣ ΚΑΥΣΩΝΕΣ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΤΡΟΦΙΜΟ ΣΕ ΠΛΑΣΤΙΚΟ ΣΑΚΟΥΛΑΚΙ ΚΛΕΙΣΜΕΝΟ ΣΕ ΕΝΑ ΝΤΟΥΛΑΠΙ ΣΕ ΚΟΥΖΙΝΑ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΖΕΤΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΣΕ ΚΟΥΖΙΝΑ ΠΟΥ ΟΥΤΩΣ ‘Η ΑΛΛΩΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΖΕΣΤΟ ΔΩΜΑΤΙΟ ΤΟΥ ΣΠΙΤΙΟΥ ΓΙΑΤΙ ΜΑΓΕΙΡΕΥΟΥΜΕ.
Η ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΡΙΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΣΩΣΤΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗΣ ΑΛΛΑ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟΥ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΗΣ
Έλα ντε! Δεν είχε χρόνο να πάει το προϊόν στο σούπερ μάρκετ αλλά χρόνο για να ρουφιανεψει στον ΕΦΕΤ βρήκε!!!!
Έκανες τόσες χρονοβόρες διαδικασίες και δεν είχες λίγο χρόνο να επισκεφτείς το κατάστημα άρα ήθελες να δημιουργήσεις άλλα θέματα
Σωστό
Σαν νοικοκυρές γνωρίζουμε ότι το καλοκαίρι δεν κρατάμε όσπρια στα ντουλάπια μας, διότι σίγουρα πιάνουν μυγάκια.Τα φυλάμε όμως στο ψυγείο.
Τα όσπρια μπορεί να αναπτύξουν έντομα τα οποία δεν έχουν σκοτωθεί από τα διάφορα φυτοφάρμακα που χρησιμοποιούνται τόσο κατά την καλλιέργεια όσο και την αποθήκευση. Βάζω πάντα τα όσπρια στην κατάψυξη για λίγο διάστημα, αν υπάρχει έντομο παγώνει και δεν αναπτύσεται. Καλό είναι επίσης μετά να φυλάγονται σε δοχεία που δεν μπορεί να τρυπήσει ο σκληρός που βγαίνει στα ντουλάπια μας από κάποιο τρόφιμο.
Καλό είναι επίσης μετά να φυλάγονται σε δοχεία που δεν μπορεί να τρυπήσει ο σκόρος που βγαίνει στα ντουλάπια μας από κάποιο τρόφιμο
Μία κυρία που κατά τά άλλα δεν έχει χρόνο να πάει στο σούπερ μάρκετ που πιθανότατα ψωνίζει τακτικά από εκεί, έχει τον χρόνο να συντάξει καταγγελία στον εφετ και άλλη μία λεπτομερή επιστολη εδώ στο σάιτ.και τι γλαφυρά περιγράφει την κατάσταση Ε;
και παραβλέπει τίς οδηγίες ότι πρέπει να πάει το προϊόν για να γίνει ο έλεγχος ή να το παραδώσει σε μια υγειονομική υπηρεσία του κράτους να γίνει εκεί ο έλεγχος .
Μάλιστα μας πείσατε ότι είναι μια απλή νοικοκυρά.
Κοιτάξτε να δείτε πού ξέρω και έναν πρώην δημοσιογράφο μικρού καναλιού που τώρα κάνει εκπομπή μόνο στο γιουτουμπ πια, κάτι τέτοια έλεγε και αυτός.
Μήπως είναι κολλητικο αυτό σαν ιός του ίντερνετ;
Δεν αμφισβητώ το περιστατικό, φυσικά και μπορεί να συμβεί, αμφισβητώ αν είναι μια απλή νοικοκυρά ή ………τα κλικακια πληρώνουν καλά, οπότε να βάλουμε και ένα δράκο στην ιστορία μας.;;;;;;
Αν δείτε την αρθρογραφία του cibum και τον κόπο και την εξειδίκευση της ομάδας μας γύρω από τα θέματα ασφάλειας τροφίμων θα κατανοήσετε πως δεν υπάρχει θέμα κλικς και δράκων. Κατανοώ το σχόλιό σας πάντως. Ευχαριστώ για το σχόλιο.
Όπως είπαν και οι παραπάνω τα όσπρια πολλές φορές όταν αποθηκεύονται στο σπίτι πιάνουν νύμφες. Και ποιος δεν το ξέρει αυτό, χώρια τη ζέστη. Γι αυτό είναι καλύτερο ειδικά όταν έχει πολύ ζέστη να μπαίνουν στο ψυγείο. Όταν οι άνθρωποι είναι παράξενοι προσπαθούν σε όλα και σε όλους να βρουν κάποιο ψεγάδι.
Τό αγόρασε το καλοκαίρι και πήγε να το φάει τον Οκτώβριο ωραία πράγματα και τρεις μήνες το είχε αποθηκευσει στο καύσωνα και ζητάει και τα ρέστα!!!
Είχα ενημερώσει και εγώ για ρύζι..3φορες αγόρασα με ιδιωτικό brand μήνες πριν την λήξη του και μόλις 15 αφότου το αγόρασα εγώ..η απάντηση ήταν το ρύζι έτσι είναι τραβάει υγρασία…
Πολύ.,μα πολύ σωστά κα.Ελενη.!!
Τα σιτηρά και τα όσπρια εινσι φυσιολογικό να το πάθουν….. Για αυτό θα έπρεπε ο κανονισμός να λέει αντικατάσταση στο προϊόν!!!! Αυτο το γνωρίζουν όλοι όσοι έχουν δρι την παραγωγή απο το χωράφι και την συντήρηση τους…. Καλλιεργούσαμε φασόλια πολλα χρόνια και ξέρουμε οτι ηταν πολυ εύκολο να πιάσουν το καλοκαίρι έντομα…. Αν δεν τους έβαζες διαφορά….. Δεν θυμάμαι καλα την ονομασία, μια άσπρη σκόνη που μύριζε ηταν…. Και για αυτό ηθελαν καλό πλύσιμο πριν το μαγείρεμα…. Τι θέλετε δηλαδή να τα γεμίζουν με δηλητήριο και σκευάσματα παστερίωσης….. Σαν τις ντομάτες από τρίτες χώρες…. Που μυρίζουν φυτοφαρμακα και το υπουργείο και οι φορείς ελέγχου δεν μιλούν….. Παιδιά μια συμβουλή προς όλους…. Μην τρώτε τρόφιμα αοο τρίτες χώρες, δεν υπάρχει έλεγχος ψεκαζουν με οτι χειρότερο από φυτοφαρμακα και δεν γίνονται έλεγχοι και δείγματα…. Εθναι ελάχιστα αυτά που προλαβαίνουν να κάνουν οι φορείς…. Ίσως να υπάρχει και
Της είπαν να το πάει δε θελει, της είπαν να δώσουν τα λεφτά πίσω δε θέλει, ξέρει να κρίνει πως λειτουργεί μια τεράστια αποθήκη τροφίμων με τις τρομερές τις γνώσεις που δεν έχει. Έλα τωρα… Ζητάει και να της δώσουν πληροφορίες που και πάλι θα βρει να πει την αηδία της. Κάθε άσχετη έχει αποψη
Okay αυτό είναι γνωστό πρόβλημα με τα φασόλια εγώ το καλοκαίρι αγόρασα από τα discount μία συσκευασίας σπανάκι γνωστής επώνυμης εταιρείας και ανοίγοντάς το για να του μαγειρέψουμε βρέθηκε μέσα κατεψυγμένο μισό ποντίκι επικοινώνησε με την εταιρεία φυσικά η εταιρεία είπε ότι δεν είναι δικό μας κάπου βρέθηκε κάποιος το βάλε και αναγκαστικά έκανα καταγγελία στον εφετ από τον αύγουστο περιμένω απάντηση ακόμα από τον εφετ για να μπορέσω να κινηθώ νομικά και δεν έχω τίποτα στα χέρια μου και έχει ο θεός
Ότι εμφανίζεται ένα συσκευασμένο τρόφιμο να έχει αλλοιώσεις πρέπει να εξεταστεί πάρα πολύ σοβαρά. Υπάρχουν πολλές και πολλοί που εκθέτουν τρόφιμα σε συνθήκες που προκαλούν αυτές τις αλλοιώσεις για να συκοφαντήσουν ή να αποκομίσουν οικονομικά ωφέλη. Δεν υποστηρίζω καμία πλευρά και περιμένω την επιστημονική άποψη .
Το ότι μαζευτήκατε όλοι οι εργαζόμενοι του ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗ και του ΕΦΕΤ και απαντάτε το καταλάβαμε…….. ξαφνικά φταίει ο πελάτης που αγοράζει σκουλίκια. Να το θεωρούμε φυσιολογικό δηλαδή και να ξεκινήσουμε να αποθηκεύουμε σφραγισμένα τρόφιμα πριν τη λήξη τους σε προστατευτική ατμόσφαιρα με άζωτο μέσα στο σακουλάκι όπως λένε, μέσα στο ψυγείο μας. Άλλο τι θα ακούσουμε……. Ενώ ο Σκλαβενίτης τα έχει στα ράφια του επι μήνες ολόκληρους μέσα στη ζέστη τι καλοκαίρι. Αλλά πάλι ο καταναλωτής φταίει που το έχει 2 μήνες στο σπίτι. Σε χαζούς νομίζετε ότι απευθύνεστε…..? Απαντήστε υπεύθυνα στους ανθρώπους που σας εμπιστεύονται και κάνετε και κανένα έλεγχο στα ράφια δεν είναι κακό. Όσο για τον ΕΦΕΤ φυσικά και πρέπει να κάνει τάμα για να της απαντήσει. Ποιος ξέρεις τι παίζεται …….? Καλά έκανε και κράτησε τα αλλοιωμένα προϊόντα ως απόδειξη για να το ψάξει περεταίρω εφόσον δεν της απαντούν. Μακαρι να το έκαναν όλοι. Μπράβο στο CIBUM που αναδεικνύει τέτοια πολύ σημαντικά θεματα
Τα όσπρια έχουνε μέσα τους αυγά ΟΥΤΩς Ή ΆΛΛΩΣ θες δε θες .μάθε.οταν υπάρχει ζεστή και κατάλληλες συνθήκες εκολαπτοντε, γίνονται σκουλικακια που τρώνε και τη σακούλα σιγά σιγά ,έπειτα προνύμφες και πεταλούδες .από όπου και αν πάρεις όσπρια το ίδιο θα συμβεί .τυχαίος καταναλωτής είμαιου συνέβη πολύ συχνά αυτό και διάβασα έψαξα έμαθα .προσωπικά είχα θερμό ντουλάπι και τους καλοκαιρινούς μήνες έβραζε .δεν παίζει ρόλο καν η ημερομηνία λήξης.και ληγμενα τρώγονται απλώς με τον καιρό δεν είναι βραστερα .Εμαθα και προσέχω πώς τα αποθηκεύω .αυτά συμβαίνουν από ανέκαθεν τον αιώνα τον άπαντα .Δεν έχετε ιδέα εισθε αστοιχειωτος.χεστικα για σκλαβενιτη .απλώς βαρέθηκα τους ημιμαθείς που δεν ψάχνονται σε τίποτα μόνο λένε πιπες
Περιέχουν αυγά τα όσπρια θα τρελαθώ
Ναι όλοι του Σκλαβενίτη ….μαζευτηκαμε εδω…και λέμε αλήθειες, γιατί ξέρουμε από μέσα πόσο προσέχει τα προϊόντα με την δική του ετικέτα, αλλά και όλων των παραγωγών…
Ο Σκλαβενίτης ,έχει τόση κατανάλωση πού…. πώς είναι δυνατόν να μένουν στα ράφια για πολύ καιρό;
Εδώ υπάρχει μία τακτική…όταν υπάρχει ένα τέτοιο πρόβλημα. ..που δεν ήταν εφικτό να ακολουθήσει η κυρία…
Πρέπει να σας πώ,ότι αυτά τα προϊόντα, όπως και το ρύζι είναι πολύ ευαίσθητα σέ υψηλές θερμοκρασίες. ..και χρειάζεται προσοχή κατά την αποθήκευση τους …
Όλες οι νοικοκυρές το ξέρουμε…
Συμβαίνει όμως… όπως συμβαίνει και το άλλο ,δηλαδή… να έχουνε στα ντουλάπια τους πολύ καιρό διάφορα προϊόντα οι νοικοκυρές και να σου λένε ότι το αγόρασαν πριν μία εβδομάδα να κατηγορούν την επιχείρηση για διάφορους λόγους…και τελικά να τα έχουνε πάνω από χρόνο….
Πώς το διαπιστώνεις αυτό;Πάντα κρατούν αριθμό παρτίδας , ημερομηνίες τοποθέτησης του προϊόντος στο ράφι παραγωγός και χώρα προέλευσης….
Ποτέ δεν υπάρχει αδιαφορία και τα προϊόντα αντικαθίστουνται….
Και το τελευταίο…ο πελάτης δεν έχει πάντα δίκιο ..
Η δικη μου εμπειρια απο τη συγκεκριμενη αλυσιδα ηταν παρομοια μονο που ηταν απο καταστημα στην Αθήνα,αγορασα ενα κοτοπουλο απο τα ψυγεια του καταστηματος και μολις πηγα σπιτι αμεσως να το μαγειρεψω ανοιξα τη συσκευασια και εκτος οτι ειχε μαυρισει σε καποια σημεια μυριζε ασχημα. Το γυρισα αμεσως πισω ελεγξαν επιτοπου και ηταν ολη η παρτιδα ετσι και τα απεσυραν. Φυσικα με αποζημειωσαν για την αξια του προιοντος και το θεμα τελειωσε . Δεν χρειαζοταν ολος αυτος ο Πανίκος για ενα προιον που μπορουμε να το αποθηκευουμε λαθος στο σπιτι μας.
Δεν έχει σχέση με το σουπέρ μάρκετ το συγκεκριμένο ! Το προϊόν το κατασκευάζει κάποια εταιρεία και μπαίνει η Έντικετα του σούπερ μάρκετ ! Εμείς έχουμε φάει φασόλια μετά από 19 μήνες και ήταν μια χαρά ! Άρα το προϊόν αυτό κάπου δεν είχε γίνει σωστά η συσκευασία ! Δίκιο έχει η κυρία ! Ε Ε Ε εσείς τρολ μην ανακατεύσται , κάνετε ΜΠΑΜ από μακριά ποιον εξυπηρετητέ !!!
Εγώ είχα δει πεταλούδες μέσα στο προϊόν στο ράφι του σούπερ μάρκετ και φυσικά δεν το αγόρασα αλλά δεν θυμάμαι σε πιο προϊόν ήταν