Αποζημίωση 15 εκατομμυρίων δολαρίων (περίπου 12,9 εκατ. ευρώ) καλείται να πληρώσει η Godiva στους καταναλωτές των Ηνωμένων Πολιτειών, οι οποίοι πίστευαν ότι αγόραζαν σοκολάτα βελγικής παραγωγής .
Αιτία ήταν το σλόγκαν “Belgium 1926”, το οποίο επί της ουσίας αναφέρεται στο έτος και τον τόπο ίδρυσης της εταιρείας, αλλά σύμφωνα με τη βελγική εφημερίδα Gazet van Antwerpen, έκανε τους Αμερικανούς καταναλωτές να θεωρούν ότι η σοκολάτα παράγεται στο Βέλγιο, χώρα με μακρά παράδοση στην παράδοση στην παραγωγή σοκολάτας, συνεπώς, ήταν διατεθειμένοι να την πληρώσουν ακριβότερα.
Στην πραγματικότητα, όμως, η παραγωγή της συγκεκριμένης σοκολάτας γίνεται στην Πενσυλβάνια.
Η εταιρεία τώρα είναι υποχρεωμένη να πληρώσει αποζημίωση 15 εκατομμυρίων δολαρίων στα “θύματα”, με άλλα λόγια, σε όλους όσους αγόρασαν σοκολάτα Godiva στις Ηνωμένες Πολιτείες μετά τη 31η Ιανουαρίου 2015 με την απόφαση να αναμένει την έγκριση δικαστή προκειμένου να γίνει εκτελεστή.
Μπορεί η Godiva να ξεκίνησε ως “μια εξαιρετική βελγική οικογένεια της οποίας το πάθος για τη σοκολάτα την οδήγησε στο μεγαλείο”, όμως, “η σύγχρονη εταιρεία μπορεί να υπερηφανεύεται για την παρουσία της σε περισσότερες από 100 χώρες παγκοσμίως”, όπως αναφέρει χαρακτηριστικά η Godiva.
Ωστόσο, δεν είναι η πρώτη φορά που προκύπτει τέτοια παρανόηση, αφού τα τελευταία χρόνια έχουν κατατεθεί και άλλες αγωγές από άτομα που κατηγορούσαν το εμπορικό σήμα ως παραπλανητικό, όπως παραδείγματος χάρη, το 2019 όταν κατατέθηκε πάλι μήνυση με την κατηγορία ότι οι αναρτήσεις της Godiva στις σελίδες της social media υπονοούν ότι τα υλικά της σοκολάτας της παράγονται στο Βέλγιο.
Πληροφορίες από brusselstimes