cibum team
Από καταστήματα και αλυσίδες, που έχουν δεσμευτεί να επιλύσουν το παγκόσμιο ζήτημα της σπατάλης τροφίμων, θέλουν να ψωνίζουν οι καταναλωτές, σύμφωνα με μια νέα έρευνα, που ανατέθηκε από την Afresh Technologies, μια εταιρεία που βρίσκει λύσεις για να σταματήσει η σπατάλη τροφίμων.
Σχεδόν το 60% των ερωτηθέντων στην έρευνα, που διεξήγαγε η Momentive, δήλωσαν ότι ανησυχούν εξαιρετικά ή πολύ για τη σπατάλη τροφίμων, ενώ ένα άλλο 36% των ανθρώπων δηλώνει ότι ανησυχεί αρκετά.
Αυτή η ανησυχία εκδηλώνεται στην προσπάθειά τους να μειώσουν τη σπατάλη τροφίμων στο σπίτι (86%) ή ενώ γευματίζουν έξω (57%). Λίγο περισσότεροι από τους μισούς (52%) προσπαθούν να μειώσουν τη σπατάλη τροφίμων κατά τη διάρκεια, που κάνουν τα ψώνια τους.
Οι καταναλωτές μόλις έμαθαν ότι το λιανικό εμπόριο ευθύνεται για περίπου 20 εκατομμύρια τόνους απορριμμάτων τροφίμων κάθε χρόνο, σχεδόν τα τρία τέταρτα (72%) δήλωσαν ότι θα υποστηρίξουν ένα κατάστημα, που έχει δεσμευτεί για τη μείωση της σπατάλης τροφίμων.
Πριν το μάθουν αυτό, σύμφωνα με την έρευνα, μόνο το 27% πίστευε ότι θα μπορούσε να βοηθήσει στη μείωση της σπατάλης τροφίμων, υποστηρίζοντας ένα κατάστημα, που έχει αυτή τη φιλοσοφία.
Σύμφωνα με τα ευρήματα, εάν οι αγοραστές γνωρίζουν ότι ένα κατάστημα δεσμεύεται να μειώσει την σπατάλη τροφίμων, είναι πολύ πιο πιθανό να ψωνίσουν από αυτό το κατάστημα.
Η έρευνα έδειξε ότι:
– Το 63% θα αισθάνεται πιο «αναγκασμένο» να ψωνίσει εκεί.
– Το 52% ψωνίζει συχνότερα εκεί.
– Το 52% θα συνιστούσε το κατάστημα στην οικογένεια και τους φίλους.
«Ξεκινήσαμε το Afresh για να τερματίσουμε τη σπατάλη τροφίμων. Ξεκινάμε βοηθώντας τα παντοπωλεία να βελτιστοποιήσουν την ποσότητα φρέσκων τροφίμων, που παραδίδονται στο κατάστημα κάθε μέρα και έχουμε μεγάλες φιλοδοξίες να επεκταθούμε σε όλη την αλυσίδα εφοδιασμού », δήλωσε ο Matt Schwartz, συνιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Afresh με έδρα το Σαν Φρανσίσκο.
Η εταιρεία βοηθά τα καταστήματα παντοπωλείων να διαχειρίζονται και να βελτιστοποιούν την απογραφή, παραγγελίες, εμπορεύματα και λειτουργίες, δίνοντας νέες διευθύνσεις τμημάτων με τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης και διαισθητικά εργαλεία ως μέρος του Fresh Operating System της.
Σύμφωνα με τον Afresh, τα παντοπωλεία και τα καταστήματα, που χρησιμοποιούν το λογισμικό του, είδαν δραματικές μειώσεις στη σπατάλη τροφίμων και πέτυχαν ανώτερα αποθέματα για τους αγοραστές, καθώς και σημαντική αύξηση των λειτουργικών περιθωρίων.
Πηγή: progressivegrocer.com