Το Starry της PepsiCo στοχεύει στην προσέλκυση των καταναλωτών της γενιάς Ζ και διατίθεται σε γεύση λεμόνι-λάιμ.
H πολυεθνική αναψυκτικών και σνακ, PepsiCo, κάνει άλλη μια δυναμική είσοδο στο 2023, με την έναρξη της κυκλοφορίας του αναψυκτικού της με το όνομα Starry και γεύση λεμόνι-λάιμ.
Το Starry, όπως ανέφερε η εταιρεία, στοχεύει στην προσέγγιση των καταναλωτών της γενιάς Ζ. Η συσκευασία του Starry αναγράφει, επίσης, ότι το αναψυκτικό συνιστά μια “διασκεδαστική απόδραση” που κάνει επίσης “βήματα προς τη βιωσιμότητα” Κυκλοφορεί σε εκδοχές με και χωρίς ζάχαρη.
Σύμφωνα με τον ιστότοπο Food Dive, η PepsiCo έκανε το ντεμπούτο της για πρώτη φορά με το αναψυκτικό Starry στην έκθεση National Association of Convenience Stores στο Λας Βέγκας τον περασμένο Οκτώβριο.
Αυτή την εβδομάδα, αρκετοί influencers έλαβαν δείγματα του αναψυκτικού από την εταιρεία και δημοσίευσαν κριτικές για αυτό στο YouTube. Έχει επίσης εντοπιστεί σε καταστήματα των ΗΠΑ, όπως τα Kroger και Walmart.
Το Starry αποτελεί άλλη μια προσπάθεια της PepsiCo να ανταγωνιστεί το δημοφιλές Sprite της αντίπαλής της Coca Cola. Τις προηγούμενες δεκαετίες η εταιρεία είχε κυκλοφορήσει διάφορα αναψυκτικά για να καταφέρει να φτάσει τη Sprite, όπως το Slice, το Storm και το Sieraa Mist. Κανένα, όμως, δεν τα κατάφερε, με το πρώτο να κυκλοφορεί μόνο ως limited edition, το δεύτερο να μην κυκλοφορεί πια και το τρίτο ενδέχεται να σταματήσει να διατίθεται στην αγορά, εξαιτίας των φθινουσών πωλήσεων.