Πέμπτη, 21 Νοεμβρίου, 2024
18.2 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Τι πρέπει να γνωρίζει η βιομηχανία τροφίμων για τη γενιά Α

ΑρχικήΝέαΤι πρέπει να γνωρίζει η βιομηχανία τροφίμων για τη γενιά Α
spot_img

Η αγοραστική δύναμη της γενιάς A καθοδηγεί το παγκόσμιο μάρκετινγκ.

Μιλώντας για την γενιά Α, αναφερόμαστε στους ανθρώπους που γεννήθηκαν ή θα γεννηθούν, από το 2010 έως και το 2025. Σύμφωνα με ειδικούς του χώρου, η γενιά αυτή είναι που πρόκειται να κάνει τη διαφορά και είναι σε θέση να διαμορφώσει τις ανάγκες της παγκόσμιας αγοράς. Ουσιαστικά άνθρωποι που δεν έχουν γεννηθεί ακόμα, είναι το μέλλον του παγκόσμιου μάρκετινγκ. Η γενιά Α αναμένεται να φτάσει τα 2,2 δισ. μέχρι το 2025 και να αποτελεί το 11% του εργατικού δυναμικού. Βέβαια η αγοραστική της δύναμη αναμένεται να είναι αρκετά μεγαλύτερη.

   Την γενιά Α που θα είναι πλέον η πρώτη που θα ανήκει αποκλειστικά στον 21ο αιώνα πρόκειται να υποδεχθεί η γενιά Ζ (zoomers 1997-2012) και η γενια Υ (millenials 1980-1996). Παρόλο που οι δυο αυτές είναι παιδιά του διαδικτύου (οι millenials λίγο λιγότερο), οι γενιά Α γεννήθηκε μπροστά από τις οθόνες, για αυτό και χαρακτηρίζεται και Glass generation.

“Το πρώτο σύνολο γενιάς Α γεννήθηκε την ίδια χρονιά με το iPad και το Instagram πρώτης γενιάς, έτσι είχαν την ευκαιρία να συνδεθούν από τότε που γεννήθηκαν. Αν και οι millennials και το Gen Z είναι τεχνικά γνώστες, το gen alpha έχει μια φυσική ευκολία με την τεχνολογία”, λέει η Hannah Campbell, συνιδρύτρια του πολιτιστικού πρακτορείου μάρκετινγκ One Twelve, στο The Grocer.  Επίσης σε αυτή τη γενιά μεσολάβησε μια περίοδος καραντίνας που την έφερε ακόμη πιο κοντά με την τεχνολογία. “Είναι η πιο προηγμένη τεχνολογικά γενιά και δεν είναι ξένη στην εικονική μάθηση, την υπερσυνδεσιμότητα και τις τεχνολογίες ωρίμανσης όπως η επαυξημένη και η εικονική πραγματικότητα”, λέει ο Costas Michalia, στρατηγικός διευθυντής του ομίλου στο ψηφιακό δημιουργικό γραφείο Fiora, το οποίο έχει συνεργαστεί με τους Häagen-Dazs, Jus-Rol και Nature Valley, στο The Grocer.

    Ενώ πάνω από τα μισά παιδιά ηλικίας 8-11 ετών έχουν πρόσβαση σε διαδίκτυο, φαίνεται να αναπτύσσουν ιδιαίτερη ευαισθητοποίηση και για τον πραγματικό κόσμο. Έτσι οι ειδικοί υποστηρίζουν πως οι παγκόσμιες μάρκες θα πρέπει να συμμεριστούν και άλλες παραμέτρους για να κερδίσουν αυτή τη γενιά. “Οι μάρκες πρέπει να σκέφτονται για ολόκληρο τον κόσμο της επωνυμίας και να μην ξεχνούν τον φυσικό κόσμο”, λέει η Sophie Stucke, ανώτερο στέλεχος, στο The Grocer. Ωστόσο αυτό σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να παρεξηγηθεί και να αγνοηθεί τελείως η διαδικτυακή τους παρουσία, λένε οι ειδικοί. Ως μια γενιά γεννημένη στο διαδίκτυο, κάνει τα πάντα μέσω αυτού. “Αν οι alpha δεν μπορούν να το κάνουν online, τότε μάλλον δεν θα το κάνουν. Για τις επωνυμίες αυτό είναι σημαντικό, καθώς αν δεν είστε συνδεδεμένοι στο διαδίκτυο, ουσιαστικά δεν υπάρχεις για αυτή τη γενιά”, λέει ο JP Then, ιδρυτής της εταιρείας λογισμικού DTC Slerp και συνιδρυτής της Crosstown Doughnuts, The Grocer. “Με τον ίδιο τρόπο που αναπτύσσουν καθημερινές σχέσεις με τα μέλη της οικογένειας, αυτή η ομάδα έχει συνηθίσει να αλληλοεπιδρά με την τεχνολογία κατά παραγγελία από πολύ νωρίς”, τονίζει ο Nikhil Shoorji, MD Europe στο Infobip.

Αφού σχεδόν οι μισοί αυτής της γενιάς διαθέτουν λογαριασμό στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, είναι λογικό η έρευνα του Wunderman Thompson να αποκαλύπτει πως 6 στους δέκα που βλέπουν διαφημίσεις στις πλατφόρμες, τους κάνει να θέλουν να αγοράσουν αυτά τα προϊόντα. Ωστόσο, εξίσου σημαντικό διαδικτυακό κομμάτι της γενιάς αυτής είναι το gaming. «Εικονικές παιδικές χαρές που ονομάζονται και πλατφόρμες gaming όπως το Roblox και το Minecraft είναι εκεί που θα τις βρείτε. Το 25% των χρηστών του Roblox είναι κάτω των εννέα ετών και κατά μέσο όρο περισσότερες από δύο ώρες την ημέρα στην πλατφόρμα”, λέει η Stucke. Πολλές ετικέτες και από τη βιομηχανία τροφίμων το γνωρίζουν ήδη αυτό, όπως η Kellogg’s που δημιούργησε τα δημητριακά Froot Loop που παραπέμπουν σε παιχνίδι, προκειμένου να προσελκύσουν όλο και περισσότερους Α.

    Το σημαντικό όμως με αυτή τη γενιά, είναι πως παρά την συνεχή διαδικτυακή της παρουσία, δεν φαίνεται να καταπίνει αμάσητο ότι της σερβίρεται, αντιθέτως απορρίπτει ότι δε είναι ταυτόσημο με τη φιλοσοφία της. Η Α όπως και οι προηγούμενες αναζητούν προϊόντα που βασίζονται σε πιο βιώσιμες μεθόδους, ωστόσο η διαφορά της είναι πως αντικατοπτρίζει μια γενιά ιδεαλιστών, που έχουν σκοπό να κάνουν πραγματικότητα αυτά που οι προηγούμενη δεν κατάφεραν.

«Ενώ αυτή η ηλικιακή ομάδα σίγουρα έχει φιλόδοξες φιγούρες από τις οποίες παρακολουθούν, θαυμάζουν και μαθαίνουν, το πιο ενδιαφέρον είναι ότι διατηρούν αυτές τις φιγούρες σε υψηλότερα πρότυπα από τις προηγούμενες γενιές», λέει η Helenor Gilmour, διευθύντρια διορατικότητας και στρατηγικής στη συμβουλευτική Beano. “Σε αυτά τα παιδιά αρέσει να αγοράζουν από εταιρείες που προσπαθούν να κάνουν καλό στον κόσμο, πράγμα που σημαίνει ότι όλες οι επωνυμίες στο μέλλον θα πρέπει να θέσουν την ηθική και τα ήθη στο επίκεντρο της επιχείρησής τους. Για να εξασφαλίσουν αυτή τη γενιά αγοραστών, οι έμποροι λιανικής θα πρέπει να ενστερνιστούν τις αρχές της Α, ακόμη και όταν αυτό φαίνεται να έρχεται σε αντίθεση με την επιθυμία για κέρδος”, λέει η Stucke. Σύμφωνα με έρευνα του Foresight Factory η γενιά αυτή αισθάνεται τη διπλάσια ανάγκη να αγορασει επωνυμίες που αντικατοπτρίζουν τις προσωπικές τους αξίες, απο τις δυο προηγούμενες. “Όταν συζητάμε για το gen alpha, φυσικά ο τρόπος με τον οποίο ψωνίζουν, αγοράζουν, καταναλώνουν και ζουν θα είναι διαφορετικός από έναν millennial, για παράδειγμα”, λέει ο Josh Tilley, διευθυντής στρατηγικής επωνυμίας στην εταιρεία εμπειρίας πελατών Initials, στο The Grocer.

    Ηθικό δίδαγμα λοιπόν είναι πως για να επιβιώσουν οι εταιρίες στον αγώνα μάρκετινγκ του μέλλοντος, θα πρέπει να ανταποκρίνονται και να ικανοποιούν τις ανάγκες μιας γενιάς που οι αξίες της είναι ταυτόσημες με τις απαιτήσεις της.

Πηγή: the grocer

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

ΕΕ: Δημοσιεύτηκε ο τροποποιητικός κανονισμός για τα όρια της Listeria monocytogenes στα τρόφιμα

Επικαιροποιήθηκαν τα κριτήρια ασφάλειας στο παράρτημα του καν. (ΕΚ) 2073/2005.

455 δηλητηριάσεις από τις σοκολάτες Kinder – Η Foodwatch επανέρχεται με νέες καταγγελίες εναντίον της Ferrero

Η συνέχεια της πολύκροτης υπόθεσης με τις πολλαπλές σαλμονελλώσεις.

Θάνατος Δ. Σούρα: Μπορεί η τροφική δηλητηρίαση από Staphylococcus aureus να προκαλέσει σηψαιμία; Του Δρ Φ. Γαΐτη

Η αιτία θανάτου του γνωστού ψυχιάτρου, εγείρει ερωτήματα κατά πόσο η κατανάλωση τροφίμων μολυσμένων με Staphylococcus aureus θα μπορούσε να προκαλέσει αντίστοιχης σοβαρότητας ασθένεια.
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα

Μετάβαση στο περιεχόμενο