ΑρχικήΝέαΥγείαΤο κοινό τρόφιμο που μπορείτε να φάτε πριν πιείτε για να μην...

Το κοινό τρόφιμο που μπορείτε να φάτε πριν πιείτε για να μην μεθύσετε

3 λεπτά ανάγνωσης

Το τι τρώτε πριν πιείτε αλκοόλ μπορεί να έχει τεράστιο αντίκτυπο στο πώς αισθάνεστε στο τέλος της νύχτας και το επόμενο πρωί.

Επιλέγοντας τις σωστές τροφές πριν αφεθείτε σε ένα ή δύο αλκοολούχα ποτά μπορεί να βοηθήσετε στον έλεγχο της πείνας, στην εξισορρόπηση των ηλεκτρολυτών και στη μείωση ορισμένων από τις δυσμενείς επιπτώσεις που σχετίζονται με το αλκοόλ. Αντίθετα, η επιλογή άλλων τροφίμων μπορεί να καταλήξει να προκαλέσει φούσκωμα, αφυδάτωση, καούρα και δυσπεψία.

- Advertisement -

Αλλά σύμφωνα με μια γιατρό, υπάρχει ένα εκπληκτικό σνακ που θα μπορούσε να βοηθήσει να ελαχιστοποιηθούν οι συνέπειες μιας νυχτερινής εξόδου. Ο γιατρός Neenz, ειδικός στην πνευμονολογία και την εντατική ιατρική, δήλωσε ότι η κατανάλωση ενός τροφίμου πριν αρχίσετε να πίνετε μπορεί να σας βοηθήσει να αποφύγετε να έχετε ποτέ πονοκέφαλο – και δεν είναι φρούτο ή λαχανικό.

Όλοι γνωρίζουμε πόσο σημαντικό είναι να βεβαιωθούμε ότι δεν πίνουμε αλκοόλ με άδειο στομάχι, αλλά το τι τσιμπολογάτε μπορεί να κάνει τη διαφορά. Προφανώς, όλοι πρέπει να τρώμε τυρί πριν βγούμε στην πόλη.

- Advertisement -

Σε ένα βίντεο στο TikTok, η γιατρός δήλωσε: «Εάν πρόκειται να βγείτε για μια νύχτα στην πόλη και πρόκειται να πιείτε αλκοόλ, η κατανάλωση τυριού πριν από την κατανάλωση αλκοόλ μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο να έχετε πονοκέφαλο. Αυτό συμβαίνει επειδή το τυρί έχει πολλές πρωτεΐνες, λίπος και σύνθετους υδατάνθρακες που μπορούν να καλύψουν το στομάχι, γεγονός που μειώνει την απορρόφηση του αλκοόλ.

@neenziemd

Things they dont tell you pt 298 Cheese before alcohol can help prevent hangovers #cheese #alcohol #hangover

♬ original sound – Neenz

«Το τυρί μπορεί να βοηθήσει τον οργανισμό να μεταβολίσει καλύτερα το αλκοόλ και να αποτρέψει τη βλάβη του ήπατος. Αναπληρώνει επίσης τα θρεπτικά συστατικά, επειδή είναι γεμάτο βιταμίνες Β και ασβέστιο. Αυτά τα συγκεκριμένα θρεπτικά συστατικά εξαντλούνται από τον οργανισμό όταν πίνουμε αλκοόλ. Το ασβέστιο, το οποίο μπορεί να εξαντληθεί μέσω του αλκοόλ, βοηθά συγκεκριμένα στη βελτίωση της λειτουργίας των νεύρων και των μυών, ενώ οι βιταμίνες Β είναι απαραίτητες για την ενέργεια και τον μεταβολισμό».

- Advertisement -

Η ειδικός πρόσθεσε ότι «το καθόλου αλκοόλ είναι καλύτερο από το οποιοδήποτε αλκοόλ» όσον αφορά την υγεία του σώματός σας, αλλά αν πρόκειται να πιείτε, τότε «προσπαθήστε να θυμηθείτε να φάτε λίγο τυρί» προηγουμένως.

Τα σχόλια της γιατρού υποστηρίζονται από μια μελέτη που δημοσιεύθηκε στο Journal of Functional Foods, η οποία ανακάλυψε ότι το προβιοτικό τυρί μπορεί να βοηθήσει στη βελτίωση του μεταβολισμού του αλκοόλ. Η μελέτη διαπίστωσε ότι το τυρί με δύο συγκεκριμένα βακτήρια, το Lactococcus lactis LB1022 και το Lactiplantibacillus plantarum LB1418, βοήθησε στην ενίσχυση βασικών ενζύμων στο συκώτι, πράγμα που σήμαινε ότι το όργανο μπορούσε να χειριστεί καλύτερα το αλκοόλ.

Το κατσικίσιο τυρί και το τριμμένο τυρί τσένταρ συγκαταλέγονται στα τυριά με ιδιαίτερα υψηλή περιεκτικότητα σε αυτά τα βακτήρια, οπότε αυτά είναι τα σνακ που θέλετε να πιείτε πριν βγείτε έξω για το βράδυ.

Σύμφωνα με το NHS, «οι άνδρες και οι γυναίκες συνιστάται να μην πίνουν πάνω από 14 μονάδες την εβδομάδα σε τακτική βάση». Αυτό ισοδυναμεί με περίπου 3 λίτρα μπύρας και 10 ποτήρια κρασί.

- Advertisement -

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα.


Google news

Ακολουθήστε μας για την άμεση ενημέρωση σας στο google news.

Must read

Και στην Ελλάδα ανακλήθηκε με απόφαση ΕΟΦ συμπλήρωμα διατροφής (φωτογραφία)

Το προϊόν αποτέλεσε αντικείμενο ευρωπαϊκής ειδοποίησης RASFF και αποσύρθηκε από αγορές πολλών χωρών

Πατατάκια στο σινεμά: Όταν η Μαίρη ζήτησε πατατάκια ο Τάσος της εξήγησε για τους κινδύνους από το ακρυλαμίδιο

Μια βραδιά στο σινεμά γίνεται μάθημα ασφάλειας τροφίμων, για την ουσία που σχηματίζεται στα πατατάκια και έχει χαρακτηριστεί πιθανώς καρκινογόνος