Παρασκευή, 24 Μαρτίου, 2023
11.9 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Το προφίλ του Έλληνα καταναλωτή καφέ

ΑρχικήΝέαΤο προφίλ του Έλληνα καταναλωτή καφέ
spot_img

Έρευνα της Κάπα research για λογαριασμό της Ελληνικής Ένωσης Καφέ.

H συχνότητα της κατανάλωσης καφέ στην Ελλάδα, το πόσο συχνά αγοράζουν οι Έλληνες καφέ στο σπίτι, η ποσότητα της κατανάλωσης και σειρά άλλων παραγόντων που καθορίζουν το τοπίο της εγχώριας αγοράς αποτυπώνονται σε πανελλαδική έρευνα της εταιρείας ερευνών Kάπα Research για λογαριασμό της Ελληνικής Ένωσης Καφέ.

Όπως προκύπτει από τα βασικά ευρήματα της έρευνας η κατανάλωση καφέ είναι μια ισχυρή νεοελληνική παράδοση, καθότι το 95% των Ελλήνων αγοράζουν καφέ. Περισσότεροι από 8 στους 10 ερωτηθέντες πίνουν καφέ καθημερινά (84%), ενώ οι περισσότεροι από αυτούς που δεν πίνουν (66%), φροντίζουν να εφοδιάζουν με καφέ το νοικοκυριό τους. Το 50% των ερωτηθέντων θα καταναλώσουν πάνω από́ έναν καφέ την ημέρα (συνήθως 2 ή 3).

Για το 73% όσων πίνουν καφέ, η συνήθεια του καφέ είναι σταθερή και δεν υποκαθίσταται με την κατανάλωση άλλου ροφήματος όπως το τσάι ή το χαμομήλι. Η συνήθεια αυτή, ειδικά εκτός σπιτιού, δεν επηρεάστηκε ούτε από τις αλλαγές και τους περιορισμούς που έφερε η πανδημία στην καθημερινότητα των καταναλωτών. Είναι χαρακτηριστικό ότι το 53% των ερωτηθέντων δεν έχει σκεφτεί ποτέ να κόψει τον καφέ. Ωστόσο, ένα ποσοστό 17% θα το έκανε για λόγους υγείας, ποσοστό 14% για οικονομικούς λόγους και το 13% επειδή ο καφές του προκαλεί αϋπνία.

Συν τοις άλλοις για το 38% εκείνων που πίνουν καφέ, ο περιορισμός της κατανάλωσής του στο σπίτι, στη δουλειά ή και εκτός σπιτιού, είτε για οικονομικούς λόγους, είτε για άλλα αίτια, θα σήμαινε αυτομάτως και τον περιορισμό των κοινωνικών τους συναναστροφών.

Η ποσοτική έρευνα που διενεργήθηκε από την Κάπα Research για την Ελληνική Ένωση Καφέ πραγματοποιήθηκε σε δείγμα 1.003 ατόμων στις 13 περιφέρειες της χώρας στο διάστημα 17 έως και 24 Ιανουαρίου. Σε αυτήν συμμετείχαν άνδρες και γυναίκες, ηλικίας 17 ετών και άνω. Η συλλογή των στοιχείων έγινε κατά 61% (611 άτομα) με τη μέθοδο των τηλεφωνικών συνεντεύξεων και κατά 39% (392 άτομα) με βάση ηλεκτρονικό ερωτηματολόγιο μέσω του ειδικά διαμορφωμένου online πάνελ της Κάπα Research.

AΠΕ

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Ελληνική Βιομηχανία Τροφίμων: Καινοτόμα πλατφόρμα ενημέρωσης για την νομοθεσία τροφίμων

Η νέα Πλατφόρμα Ειδικού Σκοπού για την Νομοκανονιστική Συμμόρφωση, βοηθά τις επιχειρήσεις, όχι μόνο να γνωρίζουν αλλά και να προσαρμόζονται γρήγορα και εύκολα στην ισχύουσα νομοθεσία.

ΕΕ: Αυστηρά μέτρα για την πάταξη “ψευδοοικολογικών” ισχυρισμών στις ετικέτες

Το 53,3 % των περιβαλλοντικών ισχυρισμών στην ΕΕ διαπιστώθηκε ότι είναι ασαφείς, παραπλανητικοί ή αβάσιμοι και το 40 % ατεκμηρίωτοι.

Viral η τάση κατανάλωσης σκυλοτροφής – Έντονες αντιδράσεις – Πάνω από 24 εκ. προβολές

Σύμφωνα με έναν fitness influencer, η τροφή για σκύλους έχει πολύ υψηλά ποσοστά πρωτεΐνης. Αλλά κάνει να την καταναλώνουν οι άνθρωποι;
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα