ΑρχικήΟικιακάΔιατροφή και ΥγείαDan Buettner: Ποιο είναι το Νο 1 σνακ που τρώνε οι αιωνόβιοι

Dan Buettner: Ποιο είναι το Νο 1 σνακ που τρώνε οι αιωνόβιοι

3 λεπτά ανάγνωσης

Τι αποκαλύπτει ειδικός των μπλε ζωνών.

   Τον προηγούμενο μήνα, sτο πλαίσιο του ετήσιου Παγκόσμιου Συνέδριου Milken Institute Globel, σε ένα από τα πάνελ με τίτλο “Μπορείς να ζήσεις μέχρι τα 100;”, ο δημοσιογράφος, ο οποίος έχει πραγματοποιήσει εκτενή έρευνα στις μπλε ζώνες του κόσμου όπου οι άνθρωποι ζουν μέχρι τα βαθιά τους γεράματα, Dan Buettner, αποκάλυψε τις δυο τροφές που συμβάλουν στη μακροζωία: τα μαύρα φασόλια και τα καρύδια. Τώρα έγινε πιο συγκεκριμένος σε βίντεο που κοινοποίησε στο instagram, με τον ίδιο να αποκαλύπτει το Νο1 σνακ που καταναλώνουν όλοι οι αιωνόβιοι και μάλλον δεν είναι τυχαίο.

- Advertisement -

   Ο 63χρονος συγγραφέας των New York Times, συνεργάτης του National Geographic και παρουσιαστής του How to Live to 100 του Netflix, είπε πως η αυξημένη κατανάλωσή ξηρών καρπών συνδέεται με «μειωμένο κίνδυνο σοβαρών χρόνιων ασθενειών». Ο Buettner, μοιράζεται τακτικά συμβουλές για τον τρόπο ζωής του με βάση τα ταξίδια του και  την έρευνά του στα social media του, από την κατανάλωση τσαγιού μέχρι την κηπουρική. Τώρα, προέτρεψε τους ανθρώπους να επικεντρωθούν στους ξηρούς καρπούς, καθώς η έρευνα τους έχει συνδέσει με μειωμένο κίνδυνο χρόνιων ασθενειών, συμπεριλαμβανομένων των καρδιαγγειακών παθήσεων και του διαβήτη τύπου 2.

    Στην πραγματικότητα, ο ερευνητής εξήγησε ότι η αυξημένη κατανάλωση ξηρών καρπών έχει επίσης συνδεθεί με την αύξηση του προσδόκιμου ζωής κατά σχεδόν δύο χρόνια. Απευθυνόμενος στους followers του στο Instagram, ο Buettner είπε: «Το νούμερο ένα σνακ όσον αφορά τη μακροζωία, αυτό με τα περισσότερα στοιχεία πίσω από αυτό, αυτό που βλέπουμε στις περισσότερες μπλε ζώνες είναι οι ξηροί καρποί». Ο ειδικός προέτρεψε τους ανθρώπους να «ξεχάσουν τις υπερτροφές» και να αγοράσουν οι ίδιοι ένα πακέτο ξηρούς καρπούς. «Αν έχει λίγο αλάτι σε αυτό, είναι εντάξει», διαβεβαίωσε ο Μπούετνερ, αλλά «το ωμό είναι λίγο καλύτερο», πρόσθεσε. Οι ξηροί καρποί πρέπει να είναι «το σνακ σας», συνέχισε ο συγγραφέας.

- Advertisement -

    Ο Buettner συνέχισε λέγοντας ότι συνήθως χρειάζονται μια χούφτα ή δύο για να ικανοποιηθεί ένα άτομο. «Γνωρίζουμε ότι οι άνθρωποι που τρώνε μια χούφτα ξηρούς καρπούς την ημέρα ζουν δύο χρόνια περισσότερο από εκείνους που δεν τρώνε και αν θέλετε ένα “επιπλέον χτύπημα”, τρώνε καρύδια», εξήγησε. Ο συγγραφέας συνέχισε: «Οι άνθρωποι που τρώνε μεταξύ 15 και 30 καρύδια την ημέρα ζουν περίπου τρία χρόνια περισσότερο από εκείνους που δεν τρώνε. «Πάρε λοιπόν αυτά τα καρύδια και θα σε δούμε όταν γίνεις 100!»

   Μάλιστα, οι ξηροί καρποί είναι από τα 4 κοινά σημεία διατροφής που εντοπίζουν γενικότερα οι ειδικοί, στα 5 μέρη στον κόσμο όπου οι άνθρωποι έχουν εξαιρετικά μεγάλο προσδόκιμο ζωής, τις λεγόμενες μπλε ζώνες. Αυτές περιλαμβάνουν τη χερσόνησο Nicoyan στην Κόστα Ρίκα, την πόλη Loma Linda στην Καλιφόρνια και τα νησιά Okinawa στην Ιαπωνία, τη Σαρδηνία στην Ιταλία και την Ικαρία στην Ελλάδα. 

- Advertisement -

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα.


Google news

Ακολουθήστε μας για την άμεση ενημέρωση σας στο google news.

Must read

Σωρεία παραβάσεων ασφάλειας τροφίμων σε μεγάλο αρτοποιείο – Η προειδοποιητική επιστολή των Αρχών

Η υπόθεση φωτίζει τις απαιτήσεις που οφείλουν να τηρούν οι επιχειρήσεις παραγωγής αρτοσκευασμάτων

PFAS στο πόσιμο νερό: Η αόρατη πρόκληση για τη δημόσια υγεία και το περιβάλλον – Τι δείχνουν οι μετρήσεις στην Ελλάδα

Σε αποκλειστική συνέντευξη, η Δρ Έρη Μπιζάνη εξηγεί ποια είναι η πραγματική εικόνα σήμερα για τα PFAS στο πόσιμο νερό της Ελλάδας, τι δείχνουν οι διαθέσιμες μετρήσεις και ποιες περιοχές απαιτούν αυξημένη επιτήρηση.