ΑρχικήΟικιακάΔιατροφή και ΥγείαΓαλακτοκομικά: Η μείωση στην κατανάλωση οφείλεται στην έλλειψη γνώσης για τα διατροφικά...

Γαλακτοκομικά: Η μείωση στην κατανάλωση οφείλεται στην έλλειψη γνώσης για τα διατροφικά οφέλη

2 λεπτά ανάγνωσης

Οι καταναλωτές που εκπαιδεύονται για τα διατροφικά οφέλη, καταναλώνουν περισσότερα γαλακτοκομικά.

    Οι καταναλωτές που ενημερώνονται για τα διατροφικά οφέλη των γαλακτοκομικών, αγοράζουν και καταναλώνουν περισσότερα γαλακτοκομικά προϊόντα, συμπεριλαμβανομένου τυριού, παγωτού, γιαουρτιού και ειδικά γάλακτος κατά πάνω από 20%, έδειξε νέα μελέτη του JDS Communications, που δημοσιεύτηκε από την American Dairy Science Association και το Elsevier.

- Advertisement -

      Οι ερευνητές πραγματοποίησαν τη μελέτη τους σε τρεις φάσεις: μια έρευνα διαλογής, ονομαστικές ομάδες εστίασης και μια τελική έρευνα παρακολούθησης με εθελοντές ενήλικες συμμετέχοντες. Τέσσερα infographics αναπτύχθηκαν για να βοηθήσουν στην εκπαίδευση των συμμετεχόντων στην έρευνα σχετικά με τις ετικέτες των τροφίμων και τις έννοιες των γαλακτοκομικών προϊόντων: πάνελ πληροφοριών σχετικά με τη διατροφή, δυσπεψία λακτόζης, εννέα βασικά θρεπτικά συστατικά και πρεβιοτικά και προβιοτικά. Δοκιμάστηκαν τρία δείγματα παγωτού και οι συντονιστές εξήγησαν τα πάνελ διατροφικών στοιχείων και τις δηλώσεις συστατικών του καθενός, δίνοντας προσοχή στις διαφορές στη λακτόζη και την πρόσθετη ζάχαρη μεταξύ των δειγμάτων.

   Τα αποτελέσματα της μελέτης δείχνουν ότι η παρακολούθηση των πληροφοριών για τα γαλακτοκομικά είχε σημαντική και θετική επίδραση στην αγορά και κατανάλωση γαλακτοκομικών προϊόντων μεταξύ της έρευνας πριν από την έρευνα και της έρευνας παρακολούθησης ενός μήνα. Η μέση αγορά γαλακτοκομικών προϊόντων αυξήθηκε σε 4,4 μερίδες την εβδομάδα, μια αύξηση 26%. Η μέση κατανάλωση κάθε γαλακτοκομικού προϊόντος αυξήθηκε επίσης 23% για το τυρί, 20% για το παγωτό, 26% για το γιαούρτι και μια εκπληκτική αύξηση 53% για το γάλα.

- Advertisement -

   Παρά τα θετικά αυτά αποτελέσματα, η ερευνητική ομάδα έσπευσε να επισημάνει ότι οι συμμετέχοντες δεν έφτασαν τις συνιστώμενες 21 μερίδες γαλακτοκομικών την εβδομάδα. Τόνισαν τη σημασία πρόσθετης έρευνας για την κατανόηση των μακροπρόθεσμων επιπτώσεων της εκπαίδευσης στα γαλακτοκομικά στη διατροφή ή εάν οι βελτιώσεις στο εκπαιδευτικό υλικό ή στην παράδοση μπορεί να ενισχύσουν τον αντίκτυπό τους.

Διαβάστε ολόκληρη τη μελέτη εδώ.

- Advertisement -

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα.


Google news

Ακολουθήστε μας για την άμεση ενημέρωση σας στο google news.

Must read

Και στην Ελλάδα ανακλήθηκε με απόφαση ΕΟΦ συμπλήρωμα διατροφής (φωτογραφία)

Το προϊόν αποτέλεσε αντικείμενο ευρωπαϊκής ειδοποίησης RASFF και αποσύρθηκε από αγορές πολλών χωρών

Πατατάκια στο σινεμά: Όταν η Μαίρη ζήτησε πατατάκια ο Τάσος της εξήγησε για τους κινδύνους από το ακρυλαμίδιο

Μια βραδιά στο σινεμά γίνεται μάθημα ασφάλειας τροφίμων, για την ουσία που σχηματίζεται στα πατατάκια και έχει χαρακτηριστεί πιθανώς καρκινογόνος