Με την επωνυμία «Crafted Together», η κολεξιόν θέλει να αποτίσει φόρο τιμής στην τεχνουργία, τη συγγένεια και τις κοινότητες που είναι πίσω από τις δύο φίρμες.
Το Jameson Irish Whiskey εμφανίστηκε το 1780 όταν τα ρούχα για τη δουλειά ήταν τα ρούχα που φορούσαν οι τεχνουργοί, τίποτα λιγότερο τίποτα περισσότερο. Τώρα, σχεδόν 250 χρόνια αργότερα, μπορεί το τοπίο της μόδας να είναι διαφορετικό αλλά αυτήν την παράδοση θέλει να τιμήσει το υπ’ αριθμόν 1 ιρλανδέζικο ουίσκι ενώνοντας τις δυνάμεις του με την εμβληματική φίρμα ρούχων για τη δουλειά Dickies.
Με επωνυμία «Crafted Together», η capsule κολεξιόν θέλει να αποτίσει φόρο τιμής στην τεχνουργία, τη συγγένεια και τις κοινότητες που είναι πίσω από τις δύο φίρμες -η Dickies ιδρύθηκε πριν από έναν αιώνα, το 1922- με μία -σε περιορισμένα κομμάτια- φιάλη Jameson και νέες ερμηνείες εμβληματικών κρεασιόν της Dickies: Σκουφιά, σαλοπέτες, μπίνι και το βασικό τζάκετ Dickies Eisenhower καθώς και μακό και χούντι με νέα γραφιστικά τα οποία αποτίουν φόρο τιμής στους πρώτους «barrel men» της Jameson του 18ου αιώνα (https://www.instagram.com/p/CukI1CirbI0/).
«Η Jameson Irish Whiskey ιδρύθηκε το 1780 όταν τα ρούχα για τη δουλειά ήταν η στολή της κοινότητας των εργαζομένων και την οποία συχνά έβλεπε κανείς στην τοπική παμπ μετά από μία ημέρα σκληρής δουλειάς», σημείωσε ο Brendan Buckley, υπεύθυνος Μάρκετινγκ για την παγκόσμια αγορά ως προς το Jameson. «Παρεμπιπτόντως, η ζωή της Dickies ξεκίνησε το 1922 ως μία εμβληματική φίρμα ποιοτικών ρούχων για τη δουλειά. Η τεχνουργία και η συγγένεια υποστηρίζουν και τις δύο φίρμες και είμαστε ενθουσιασμένοι που αυτό το κοινό ήθος το ζωντανεύουμε μέσω της συνεργασίας “Crafted Together”» πρόσθεσε.
Η έννοια της κοινότητας ήταν, επίσης, πλευρά-κλειδί της καμπάνιας για την κολεξιόν που δημιούργησε ο φακός του γεννημένου στο Δουβλίνο αλλά με βάση το Μπρούκλιν φωτογράφου Rich Gilligan (https://www.instagram.com/p/CtjjdbXtlix/).