ΑρχικήΟικιακάΔιατροφή και ΥγείαΜία σοκολάτα η μία Coca Cola την ημέρα μπορεί να κάνει ένα...

Μία σοκολάτα η μία Coca Cola την ημέρα μπορεί να κάνει ένα παιδί παχύσαρκο, σύμφωνα με μελέτη

2 λεπτά ανάγνωσης

Ακόμα και μικρή κατανάλωση κακής ποιότητας φαγητού, όπως 1 σοκολάτα Mars, μπορεί να οδηγήσει ένα παιδί στην παχυσαρκία.

Mελέτη του πανεπιστημίου Sacred Heart στο Fairfield του Κονέκτικατ απέδειξε πως η γραμμή μεταξύ του φυσιολογικού βάρους και της παχυσαρκίας είναι, στην πραγματικότητα πολύ λεπτή. Οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι η διαφορά μεταξύ των παιδιών με καλή φυσική κατάσταση και αυτών με κακή φυσική κατάσταση ήταν μόλις 200 επιπλέον θερμίδες πρόχειρου φαγητού την ημέρα. Αυτό ισοδυναμεί με μια σοκολάτα Mars ή ένα μπουκάλι Coca-Cola των 500 ml.

- Advertisement -

Η μελέτη, εξέτασε τη διατροφή 1.500 παιδιών ηλικίας τριών έως 15 ετών, τα οποία υποβλήθηκαν και σε τεστ άσκησης, προκειμένου να μετρηθεί η καρδιαγγειακή τους ικανότητα. Τα παιδιά χωρίστηκαν σε 2 κατηγορίες, σε αυτά ηλικίας τριών έως πέντε ετών και σε ηλικίας 12 έως 15 ετών, ενώ μετά οι ερευνητές τους πήραν μια συνέντευξη σχετικά με το τι έφαγαν τις τελευταίες 24 ώρες. Επιπρόσθετα, χώρισαν τα τρόφιμα σε τέσσερις ομάδες: ολόκληρα τρόφιμα, μερικώς επεξεργασμένα (σούπες, ζωμοί), επεξεργασμένα (κονσέρβες φρούτων, κονσέρβες ψαριών, τυριά κ.α και υπερεπεξεργασμένα (αναψυκτικά, πατατάκια, γλυκά, σοκολάτα, μπισκότα, χοτ ντόγκ κ.α).

Οι έφηβοι που είχαν τη χειρότερη επίδοση στα τεστ φυσικής κατάστασης έτρωγαν περίπου 226 περισσότερες θερμίδες υπερεπεξεργασμένων τροφών την ημέρα από αυτούς με καλύτερη φυσική κατάσταση.

- Advertisement -

Ταυτόχρονα, τα παιδιά ηλικίας τριών έως πέντε ετών με χειρότερη φυσική κατάσταση έτρωγαν περίπου 273 περισσότερες θερμίδες πρόχειρου φαγητού καθημερινά, κατά μέσο όρο. Μεταβλητές, όπως το εισόδημα του νοικοκυριού, το φύλο ελέγχθηκαν για τυχόν παραποίηση των αποτελεσμάτων.

Καθώς, οι υγιεινές διατροφικές συμπεριφορές και τα πρότυπα άσκησης καθιερώνονται σε πολύ νεαρή ηλικία, είναι πολύ σημαντικό οι γονείς να επενδύουν σε υγιεινά σνακ στο σχολείο. Με αυτό τον τρόπο μπορεί να καταπολεμηθεί η παιδική παχυσαρκία και να μειωθεί ο κίνδυνος για καρδιαγγειακά προβλήματα υγείας στην ενήλικη ζωή.

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα.


Google news

Ακολουθήστε μας για την άμεση ενημέρωση σας στο google news.

Must read

Κανονισμός PPWR: Γιατί η βιομηχανία ζητά να σταματήσουν οι πρόσθετες απαιτήσεις από τις μεγάλες αλυσίδες

Μην ζητάτε περισσότερα από όσα προβλέπει ο PPWR», το μήνυμα της βιομηχανίας

Κρέας: Ανθεκτικό βακτήριο εντοπίστηκε σε προϊόντα, εργαζόμενους και καταναλωτές

Νέα μελέτη εντοπίζει πολυανθεκτικά στελέχη εντερόκοκκου και γενετικές ομοιότητες μεταξύ διαφορετικών πηγών