Συνέντευξη εφ’ όλης της ύλης με την Κατερίνα Καραδήμα, Υπεύθυνη Marketing & Ανάπτυξης Πωλήσεων της ΙΝΤΡΟΦΕΞ ΑΒΕΕ, με αφορμή τη διάκριση της εταιρείας στα βραβεία FEA 2024
Η Κατερίνα Καραδήμα, Υπεύθυνη Marketing & Ανάπτυξης Πωλήσεων της ΙΝΤΡΟΦΕΞ ΑΒΕΕ, μίας από τις μεγαλύτερες και πιο εξειδικευμένες βιομηχανίες τροφίμων στην Ελλάδα, μίλησε στο Cibum με αφορμή την διάκριση της εταιρείας στα Food Expert’s Awards (FEA) 2024. Η εταιρεία έλαβε το βραβείο Best in Taste Customer’s Choice 2025, για το προϊόν “Crunchy Oat Dark Chocolate Millhouse 375g”, το πρώτο είδος στην κατηγορία του που εισήχθη στα ελληνικά super markets μετά τον πολυεθνικό leader της κατηγορίας, ανοίγοντας έκτοτε την είσοδο σε μία τεράστια κατηγορία όπως είναι αυτή των προϊόντων Crunchy/Granola.
«Η ΙΝΤΡΟΦΕΞ ΑΒΕΕ ιδρύθηκε το 1975 και αποτελεί εξέλιξη της αρχικής επιχείρησης τροφίμων που ίδρυσε η οικογένεια Καραδήμα στις αρχές του 20ου αιώνα στον Πειραιά. Σήμερα και μετά από 4 γενιές, η ΙΝΤΡΟΦΕΞ έχει εδραιωθεί ως μία από τις μεγαλύτερες και πιο εξειδικευμένες βιομηχανίες τροφίμων στην Ελλάδα. Έχοντας τεράστια εξειδίκευση στην κατηγορία των δημητριακών δημιουργήσαμε και εδραιώσαμε το εμπορικό σήμα Millhouse, την πρώτη ελληνική μάρκα δημητριακών πρωϊνού, η οποία ξεκίνησε να κυκλοφορεί το 1993 στην ελληνική αγορά και η οποία είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με την πορεία και την εξέλιξη της εταιρίας», εξηγεί η κυρία Καραδήμα, ξεδιπλώνοντας την ιστορία της εταιρείας.
«Έκτοτε με σκληρή δουλειά και ακολουθώντας πιστά τη φιλοσοφία της σχέσης της εξαιρετικής ποιότητας μαζί με την προσιτή τιμή, εμπλουτίσαμε την γκάμα των προϊόντων με καινοτόμες συνταγές παρακολουθώντας στενά τις τάσεις της εποχής ώστε κάθε ελληνική οικογένεια να μπορεί να απολαμβάνει την ξεχωριστή γεύση και ποιότητα των προϊόντων που προσφέρουμε. Τα διαλεχτά υλικά, οι εκλεκτές συνταγές, το μεράκι και η αφοσίωση είναι αξίες που ακολουθούμε όλα αυτά τα χρόνια. Η ΙΝΤΡΟΦΕΞ πρόκειται για μία 100% ελληνική εταιρία της οποίας η δραστηριότητα γίνεται αμιγώς σε εγχώριο έδαφος προσφέροντας εργασία σε περισσότερες από 150 ελληνικές οικογένειες. Το όραμά μας είναι μια καλύτερη, καθημερινή́ διατροφή́ για κάθε οικογένεια», συνεχίζει.
«Εξαιρετική ποιότητα σε προσιτές τιμές»
«Έχοντας βαθιά γνώση της κατηγορίας των δημητριακών καλύπτουμε κάθε γευστική απαίτηση των Ελλήνων καταναλωτών με προϊόντικές οικογένειες όπως τη σειρά Crunchy Oat η οποία αποτελείται από λαχταριστές τραγανές μπουκιές δημητριακών με βρώμη ολικής άλεσης σε μοναδικές γεύσεις, τη σειρά Light & Diet, η οποία έχει σαν βάση τις νιφάδες δημητριακών από ρύζι και σιτάρι ολικής άλεσης και οι οποίες βοηθούν στη διατήρηση μια ισορροπημένης σιλουέτας, τα προϊόντα με βάση τις νιφάδες βρώμης ολικής άλεσης, ξεχωριστά για τις ευεργετικές τους επιδράσεις στον οργανισμό και φυσικά την παιδική και οικογενειακή σειρά που γεμίζουν με χαρά το πρωινό μικρών και μεγάλων. Παράλληλα, η μεγάλη μας εξειδίκευση στο κομμάτι των μπαρών δημητριακών μας έχει φέρει σε ισχύουσα θέση προσφέροντας στους καταναλωτές εξαιρετικής ποιότητας μπάρες πρωτεΐνης, μούσλι δημητριακών αλλά και της σύγχρονης τάσης με την προσθήκη του μπισκότου Digestive.
Το βασικό μας πλεονέκτημα είναι η προμήθεια εξαιρετικής ποιότητας α’ υλών από τους μεγαλύτερους ευρωπαϊκούς οίκους δημητριακών σε συνδυασμό με τις πολύ προσιτές τιμές που στοχεύουμε να έχουμε έναντι του ανταγωνισμού κάνοντας την διατροφή με δημητριακά μία δημοκρατική επιλογή για όλα τα κοινωνικοοικονομικά προφίλ.
Η κύρια πελατειακή βάση της εταιρείας μας είναι όλο το οργανωμένο λιανεμπόριο και κατά συνέπεια η προμήθεια όλων των ελληνικών και κυπριακών αλυσίδων σούπερ μάρκετ. Παράλληλα, εξυπηρετούμε το κομμάτι του HORECA έχοντας παρουσία στα μεγαλύτερα ξενοδοχεία και εστιατόρια της χώρας. Φυσικά οι τελικοί καταναλωτές είναι αυτοί που μας επιλέγουν από τα ράφια των καταστημάτων και τους οποίους αντιμετωπίζουμε με τεράστιο αίσθημα ευθύνης και σεβασμό», ισχυρίζεται η κυρία Καραδήμα.
«Με το βλέμμα στα ανθρώπινα δικαιώματα, τις νόμιμες συνθήκες εργασίας και την προστασία του περιβάλλοντος»
«Η εταιρεία δίνει μεγάλη έμφαση στην ασφάλεια και την ποιότητα των πρώτων υλών, η προμήθεια των οποίων γίνεται από αξιόπιστους και πιστοποιημένους προμηθευτές. Ο έλεγχος των πρώτων υλών και συστατικών γίνεται σε πολλαπλά στάδια, στα πλαίσια ενός ολοκληρωμένου συστήματος διασφάλισης ποιότητας που εφαρμόζει η εταιρεία και το οποίο συνεχώς προσπαθεί να βελτιώσει. Παράλληλα, μέσω της χρήσης ανακυκλώσιμων υλικών συσκευασίας αλλά και τη μετέπειτα αξιοποίηση ορισμένων από αυτών, προσπαθεί να μειώσει το περιβαλλοντικό της αποτύπωμα. Επιπλέον, η εταιρεία είναι πιστοποιημένη με το πρότυπο Rainforest Alliance, το οποίο εξασφαλίζει ότι όλα τα εμπλεκόμενα μέρη της αλυσίδας των πιστοποιημένων προϊόντων τηρούν ορισμένες απαιτήσεις ως προς τα ανθρώπινα δικαιώματα, τις νόμιμες συνθήκες εργασίας και την προστασία του περιβάλλοντος
Αυτή τη στιγμή η εταιρεία εφαρμόζει ένα εσωτερικό σύστημα περιβαλλοντικής διαχείρισης παράλληλα με κάποιες περιβαλλοντικά φιλικές πρακτικές που έχουν ως στόχο να προάγουν τη βιωσιμότητα. Δίνουμε έμφαση στη μείωση της σπατάλης τροφίμων, στις δράσεις της ανακύκλωσης διαφόρων υλικών, την ορθή διαχείριση οργανικών & ανόργανων αποβλήτων αλλά και την ευαισθητοποίηση του προσωπικού σε περιβαλλοντικά θέματα.
Στην ατζέντα με τα μελλοντικά σχέδια της εταιρείας είναι να πιστοποιηθεί με τα πρότυπα ISO14001 & ISO45001, τα οποία θα προστεθούν στα ήδη υπάρχοντα ISO9001, ISO22000, FSSC22000, συμβάλλοντας έτσι στη διαμόρφωση ενός ενιαίου διαχειριστικού συστήματος που θα διέπει όλα τα επίπεδα λειτουργίας της. Τέλος, αξίζει να αναφερθεί ότι έχουν γίνει και αρκετές επενδύσεις στις νέες εγκαταστάσεις της εταιρείας στο Κορωπί Αττικής, οι οποίες θα συμβάλλουν περαιτέρω στην εξοικονόμηση ενέργειας και νερού μειώνοντας το αντίκτυπο από τις καθημερινές δραστηριότητές της στο περιβάλλον.
Οι Στόχοι μας:
- Να αυξήσουμε την παραγωγικότητά μας και κατ’ επέκταση τις πωλήσεις μας σε ένα ευρύτερο δίκτυο αγορών, όχι μόνο στον Ελλαδικό χώρο αλλά και στο εξωτερικό.
- Να ενισχύσουμε τη θέση μας στην Ελληνική αγορά και ιδιαιτέρως στα Supermarkets, διατηρώντας την άριστη ποιότητα των προϊόντων μας στην ανταγωνιστικότερη τιμή.
- Να επενδύσουμε σε μια σταθερή ομάδα εργαζομένων, με κίνητρα και όραμα στο μέλλον, με θετική και δημιουργική διάθεση, παρέχοντάς της συνεχείς ευκαιρίες εξέλιξης, κατάρτιση και το καλύτερο εργασιακό περιβάλλον», καταλήγει η κυρία Καραδήμα.
«Cibum για έγκαιρη ενημέρωση επιχειρήσεων τροφίμων και καταναλωτών»
Αναφερόμενη στο cibum, η κυρία Καραδήμα αναφέρει χαρακτηριστικά: «Το cibum αποτελεί μια καινοτόμα πλατφόρμα που συμβάλλει στην έγκαιρη ενημέρωση των ελληνικών επιχειρήσεων τροφίμων σε θέματα νομοθεσίας, συμβάντων και εξελίξεων στον κλάδο των τροφίμων. Αναδεικνύει θέματα που επηρεάζουν την ασφάλεια των προϊόντων αλλά και θέματα που σχετίζονται με την κουλτούρα ασφάλειας τροφίμων των επιχειρήσεων, τη βιωσιμότητα κ.α. Παράλληλα συμβάλλει στην ενημέρωση των καταναλωτών δίνοντας πληροφορίες για τη διατροφή, την επικαιρότητα και τις νέες τάσεις στο χώρο των τροφίμων. Επιπλέον, παρουσιάζει νέα & καινοτόμα τρόφιμα, δίνοντας έμφαση στα ελληνικά προϊόντα και τις ελληνικές επιχειρήσεις τροφίμων».