Η ομαδική αγωγή επικαλείται ότι στις διαφημίσεις τα Whopper burger της αλυσίδας φαίνονται κατά 35% μεγαλύτερα από ότι πραγματικά είναι.
Νέα αγωγή αντιμετωπίζει η Burger King, στην οποία κατηγορείται ότι το Whopper burger που πωλεί στα καταστήματά της φαίνεται μεγαλύτερο στο μενού του από ό,τι είναι στην πραγματικότητα.
Ως εκ τούτου, η αλυσίδα μηνύεται με ομαδική αγωγή για παραπλάνηση των καταναλωτών, οι οποίοι αγοράζουν το burger θεωρώντας ότι είναι μεγαλύτερο από ότι στην πραγματικότητα, σε ποσοστό 35%, με περισσότερο κρέας από ότι πραγματικά σερβίρουν στα καταστήματα και πως πρέπει το μέγεθος της φωτογραφίας- σε μενού και διαφημίσεις- να ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα.
Ο περιφερειακός δικαστής σε δικαστήριο των ΗΠΑ, Ρόι Άλτμαν, είπε ότι είναι πια στην κρίση των ενόρκων το αν αυτό το επιχείρημα είναι λογικό και ευσταθεί, αλλά ο ίδιος απέρριψε τους ισχυρισμούς ότι η Burger King παραπλάνησε τους πελάτες με τις τηλεοπτικές και διαδικτυακές διαφημίσεις της.
Η Burger King σε δηλώσεις της στο BBC υποστήριξε ότι οι ισχυρισμοί αυτοί είναι ψευδείς και είχε προηγουμένως επικαλεστεί τον ισχυρισμό ότι δεν χρειαζόταν να παραδώσει μπέργκερ που μοιάζουν “ακριβώς όπως στην εικόνα”, τόσο στα μενού όσο και στις διαφημίσεις.
Ωστόσο, δεν είναι η μοναδική εταιρεία που είναι εναγόμενη για τέτοιους ισχυρισμούς, καθώς τόσο η McDonald’s και η Wendy’s αντιμετωπίζουν παρόμοιες νομικές προκλήσεις σχετικά με ισχυρισμούς ψευδούς διαφήμισης, για το ότι τα burger τους φαίνονταν τουλάχιστον 15% μεγαλύτερα από ότι ήταν πραγματικά. Επιπλέον, η αλυσίδα Taco Bell νωρίτερα φέτος μηνύθηκε με τον ισχυρισμό ότι τα tacos της περιείχαν τη διπλάσια γέμιση στις διαφημίσεις από ότι προμηθευόταν ο μέσος καταναλωτής στα καταστήματα.