Η κατηγορία κόλα υπάρχει εδώ και πάνω από έναν αιώνα. Αν και είχε το μερίδιό της στη γεύση και την καινοτομία συσκευασίας, ένα πράγμα έχει παραμείνει ίδιο: οι φυσαλίδες. Η Pepsi επαναπροσδιορίζει την εμπειρία της κόλα, με μια τεράστια καινοτομία – τη Nitro Pepsi. Η Nitro Pepsi είναι η πρώτη κόλα με έγχυση αζώτου που είναι πιο απαλή από τα συνηθισμένα αναψυκτικά: είναι κρεμώδης, μαλακή στην αίσθηση και έχει έναν “μαγευτικό καταρράκτη” από μικροσκοπικές φυσαλίδες.
Σύμφωνα με το δελτίο τύπου της Pepsi η Nitro Pepsi θα σας κάνει να αναθεωρήσετε τι γνωρίζετε για την κόλα. Μικρότερες φυσαλίδες, επίσης εμποτισμένες με άζωτο, δημιουργούν μια απίστευτα λεία, κρεμώδη υφή που γίνεται δυνατή χάρη σε ένα μοναδικό widget που τοποθετείται στο κάτω μέρος κάθε κουτιού. Αυτή είναι η πρώτη φορά που αυτός ο τύπος τεχνολογίας widget, που εμφανίζεται συχνά σε προϊόντα μπύρας και καφέ, εφαρμόζεται στην κατηγορία κόλα και δημιουργεί την αφρώδη, λεία υφή μοναδική για τη Nitro Pepsi και δεν μοιάζει και δεν έχει γεύση σαν μια παραδοσιακή κόλα ή σόδα.
Ενώ η Nitro Pepsi απολαμβάνετε από το κουτί, υπάρχουν μερικά βήματα που μπορείτε να ακολουθήσετε για βέλτιστη κατανάλωση. Το Nitro Pepsi είναι:
- Σερβίρεται καλύτερα κρύα, ιδανικά χωρίς πάγο
- Καλύτερα να “χύνεται σκληρά” ή πλήρως αναποδογυρισμένο σε ένα ψηλό ποτήρι
- Απολαύστε καλύτερα, πίνοντας απευθείας από το ποτήρι (και όχι μέσα από καλαμάκι), επιτρέποντας στη μοναδική κεφαλή αφρού να αφήσει ένα αφρώδες μουστάκι
Η Nitro Pepsi θα είναι διαθέσιμο σε δύο γεύσεις, Draft Cola και Vanilla Draft Cola, σε νέα κουτιά τόσο σε ποικιλίες μονής μερίδας όσο και σε ποικιλίες 4 συσκευασιών.
“Ενώ η σόδα ήταν ένα ρόφημα επιλογής για τόσους πολλούς καταναλωτές τον περασμένο αιώνα, μερικοί άνθρωποι εξακολουθούν να αναφέρουν τη βαριά ενανθράκωση ως εμπόδιο στην απόλαυση μιας παγωμένης κόλας. Έχοντας αυτό κατά νου, θέλαμε να βρούμε έναν νέο τρόπο ώστε οι καταναλωτές να απολαμβάνουν νόστιμη Pepsi cola, αλλά με μια νέα εμπειρία γύρω από τις φυσαλίδες», δήλωσε ο Todd Kaplan , Αντιπρόεδρος Μάρκετινγκ – Pepsi. “Η Nitro Pepsi είναι μια πρώτη στο είδος της καινοτομία που δημιουργεί μια ομαλή, κρεμώδη, νόστιμη γευστική εμπειρία. Όπως ακριβώς το άζωτο έχει μεταμορφώσει τις κατηγορίες μπύρας και καφέ, πιστεύουμε ότι η Nitro Pepsi είναι ένα τεράστιο άλμα προς τα εμπρός για την κατηγορία κόλα και θα επαναπροσδιορίσει την κόλα για τα επόμενα χρόνια».
Το Nationwide Roll-out
Η Pepsi ανακοίνωσε την πρόθεσή της να χρησιμοποιήσει αυτήν την τεχνολογία νίτρο το 2019 και από τότε εργάζεται ακούραστα για να αναπτύξει αυτήν την καινοτομία. Η Nitro Pepsi θα αρχίσει να διατίθεται στις 28 Μαρτίου. Η κυκλοφορία θα συνοδεύεται από μια πλήρως ενσωματωμένη καμπάνια μάρκετινγκ που περιλαμβάνει μια νέα τηλεοπτική διαφήμιση.
Σχετικά με την PepsiCo
Τα προϊόντα PepsiCo απολαμβάνουν οι καταναλωτές περισσότερες από ένα δισεκατομμύριο φορές την ημέρα σε περισσότερες από 200 χώρες και περιοχές σε όλο τον κόσμο. Η PepsiCo δημιούργησε περισσότερα από 79 δισεκατομμύρια δολάρια σε καθαρά έσοδα το 2021, χάρη σε ένα συμπληρωματικό χαρτοφυλάκιο ποτών και βολικών τροφίμων που περιλαμβάνει Lay’s, Doritos, Cheetos, Gatorade, Pepsi-Cola, Mountain Dew, Quaker και SodaStream. Το χαρτοφυλάκιο προϊόντων της PepsiCo περιλαμβάνει ένα ευρύ φάσμα απολαυστικών τροφίμων και ποτών, συμπεριλαμβανομένων πολλών εμβληματικών εμπορικών σημάτων που αποφέρουν περισσότερα από 1 δισεκατομμύριο δολάρια η καθεμία σε εκτιμώμενες ετήσιες λιανικές πωλήσεις.
Η καθοδήγηση της PepsiCo είναι το όραμά μας να γίνουμε ο παγκόσμιος ηγέτης στα ποτά και τα βολικά τρόφιμα κερδίζοντας με το PepsiCo Positive (pep+). Το pep+ είναι ο στρατηγικός μας μετασχηματισμός από άκρο σε άκρο που βάζει τη βιωσιμότητα στο επίκεντρο του τρόπου με τον οποίο θα δημιουργήσουμε αξία και ανάπτυξη λειτουργώντας εντός πλανητικών ορίων και εμπνέοντας θετικές αλλαγές για τον πλανήτη και τους ανθρώπους.