Τρίτη, 24 Δεκεμβρίου, 2024
12.7 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Πώς μία εταιρεία πρέπει να αντιμετωπίσει μία ανάκληση προκειμένου να προστατεύσει και τη δημόσια υγεία και την επιχείρηση

ΑρχικήΝέαΕπιχειρήσεις / ΟικονομίαΠώς μία εταιρεία πρέπει να αντιμετωπίσει μία ανάκληση προκειμένου να προστατεύσει και τη δημόσια υγεία και την επιχείρηση
spot_img

Είναι καιρός για μια αλλαγή νοοτροπίας, για μία μετάβαση από μια μεμονωμένη εταιρική διαδικασία σε μια διαδικασία αλυσίδας εφοδιασμού

Οι ανακλήσεις μεγάλων ποσοτήτων τροφίμων από τις εταιρείες BrucePak και Boar’s head στην Αμερική δίνουν τροφή για σκέψη στις επιχειρήσεις, όσον αφορά τις πρακτικές που πρέπει να ακολουθούνται σε περίπτωση που κάποια προϊόντα πρέπει να ανακληθούν προκειμένου να προστατευθεί η δημόσια υγεία.

Για κάθε επιχείρηση τροφίμων, το πιο σημαντικό μέρος της διαχείρισης ανάκλησης είναι η προστασία των καταναλωτών και η δεύτερη προτεραιότητα είναι η προστασία της επωνυμίας. Η ενίσχυση τόσο της δημόσιας υγείας όσο και της προστασίας της επωνυμίας κατά τη διάρκεια μιας ανάκλησης μπορεί να φαίνεται τρομακτική, αλλά το κλειδί της επιτυχίας είναι η διαχείριση των ανακλήσεων από κοινού ως εφοδιαστική αλυσίδα. 

Χειρισμός ανακλήσεων συλλογικά

Όταν οι επιχειρήσεις τροφίμων σχεδιάζουν και χειρίζονται τις ανακλήσεις μεμονωμένα, μπορεί να θέσουν σε κίνδυνο τους καταναλωτές και τις επωνυμίες:

  • Το να εργάζεστε ως μεμονωμένες εταιρείες — αντί ως μέρος μιας εφοδιαστικής αλυσίδας — οδηγεί συχνά σε ανακρίβειες, αναποτελεσματικότητα και σύγχυση, καθώς οι πληροφορίες και οι ενέργειες δεν εξορθολογίζονται μεταξύ κατασκευαστών, διανομέων, λιανοπωλητών κ.λπ.
  • Όταν κάθε εταιρεία πραγματοποιεί ανακλήσεις «με τον δικό της τρόπο», αυτές οι ασύνδετες προσπάθειες μπορεί να εμποδίσουν τις προσπάθειες ανάκλησης, καθιστώντας τις πιο αργές, πιο επιρρεπείς σε σφάλματα και λιγότερο αποτελεσματικές, σε μια ανάκληση που κάθε στιγμή μετράει για την προστασία της δημόσιας υγείας.

Είναι καιρός για μια αλλαγή νοοτροπίας, μετάβαση από μια μεμονωμένη εταιρική διαδικασία σε μια διαδικασία αλυσίδας εφοδιασμού. Αυτό βοηθά στην ευρύτερη και ταχύτερη διάδοση των πληροφοριών, στην παρακολούθηση της διαδρομής των παραβιασμένων προϊόντων με μεγαλύτερη ακρίβεια και στην ανάκληση των μολυσμένων τροφίμων πιο αποτελεσματικά και πλήρως.

Όταν χρησιμοποιούν τυποποιημένες διαδικασίες και δεδομένα, οι συνεργάτες της αλυσίδας εφοδιασμού θα λαμβάνουν ειδοποιήσεις ανάκλησης πιο γρήγορα, οδηγώντας σε γρήγορη και αποφασιστική δράση για την απόσυρση μολυσμένων προϊόντων από την αγορά. Με απλά λόγια, η αντιμετώπιση των ανακλήσεων ως αλυσίδα εφοδιασμού επιταχύνει την προστασία των ανθρώπων και των εμπορικών σημάτων.

Σχεδιάστε και προετοιμαστείτε

Η διαχείριση των ανακλήσεων ως εφοδιαστική αλυσίδα ξεκινά με συλλογικό σχεδιασμό και προετοιμασία. Αυτό περιλαμβάνει τη διεξαγωγή προσομοιώσεων ανάκλησης που αντικατοπτρίζουν σενάρια πραγματικών συνθηκών, την εξάσκηση όλων των πτυχών της διαδικασίας ανάκλησης για να διασφαλιστεί ότι όλοι κατανοούν τους ρόλους τους. Αυτή η άσκηση βοηθά επίσης στον εντοπισμό (και στη διόρθωση) των κενών γνώσης. Παρέχετε ολοκληρωμένη εκπαίδευση για να διασφαλίσετε ότι όλοι κατανοούν τους ρόλους και τις ευθύνες τους και ότι μπορούν να ενεργήσουν γρήγορα σε μια ανάκληση. 

Εάν μια εταιρεία παρέχει ανακριβείς ή ελλιπείς πληροφορίες, δεν επικοινωνεί σωστά ή είναι διφορούμενη σχετικά με τις ενέργειες που πρέπει να λάβει, περιπλέκει και εμποδίζει τη διαδικασία. Η προετοιμασία και η συλλογική εξάσκηση βοηθά στην αποφυγή αυτών των προβλημάτων. 

Ενσωματώστε συστήματα και δεδομένα 

Χρησιμοποιήστε κοινόχρηστα συστήματα και τυποποιημένα δεδομένα για να εξασφαλίσετε συνέπεια και ακρίβεια στις πληροφορίες προϊόντων. Η κοινή χρήση ακριβών δεδομένων — όπως λεπτομέρειες προϊόντων, αρχεία παραγωγής και μοτίβα διανομής — διευκολύνει την παρακολούθηση προϊόντων, τη γρήγορη κοινή χρήση πληροφοριών και την αφαίρεση μολυσμένων προϊόντων από την αγορά.

Καθορίστε τους ρόλους και τις ευθύνες

Βεβαιωθείτε ότι κάθε εταιρεία — και εργαζόμενος — κατανοεί τον ρόλο τους και είναι έτοιμος να δράσει. Για παράδειγμα, οι διανομείς πρέπει να λαμβάνουν πληροφορίες από τον προμηθευτή τους, να αντλούν μολυσμένα προϊόντα, να ενημερώνουν τους πελάτες τους σχετικά με την ανάκληση και να διαχειρίζονται τα logistics των προϊόντων στις μεταφορές. Οι έμποροι λιανικής, που συνήθως διαχειρίζονται τον μεγαλύτερο όγκο, πρέπει να λαμβάνουν ακριβείς πληροφορίες από τον προμηθευτή που ανακαλεί, να διαχειρίζονται την κατάσταση και να ενημερώνουν τους καταναλωτές για την ανάκληση.

Βασιστείτε σε ολοκληρωμένα τεχνολογικά εργαλεία

Οι τεχνολογικές λύσεις μπορούν να βελτιώσουν την ιχνηλασιμότητα, επιτρέποντας στους εμπορικούς εταίρους να βελτιώσουν και να επιταχύνουν τη διαχείριση της ανάκλησης. Αξιοποιήστε το λογισμικό διαχείρισης ανάκλησης που τυποποιεί τα δεδομένα, αυτοματοποιεί τις ροές εργασίας και διευκολύνει την απλοποιημένη επικοινωνία με τους εμπορικούς εταίρους. Η χρήση καινοτόμων λύσεων επιταχύνει τη διαδικασία ανάκλησης, ενισχύοντας την ακρίβεια και την υπευθυνότητα.

Επικοινωνήστε αποτελεσματικά

Όταν πραγματοποιείται ανάκληση, οι εμπορικοί εταίροι πρέπει να κοινοποιούν σαφή, πρακτικά μηνύματα, προσαρμοσμένα σε συγκεκριμένα ενδιαφερόμενα μέρη, συμπεριλαμβανομένων των ρυθμιστικών φορέων και των καταναλωτών. Μεταφέρετε ακριβώς τι συνέβη, πώς συνέβη και τι θα συμβεί στη συνέχεια. Δημιουργήστε μηνύματα που εμπνέουν δράση για την προστασία της ασφάλειας των καταναλωτών και τη διατήρηση της φήμης της επωνυμίας. Χρησιμοποιήστε αυτοματοποιημένα εργαλεία για την έγκαιρη παράδοση μηνυμάτων ανάκλησης, μειώνοντας τον κίνδυνο διανομής ελλιπών ή ανακριβών πληροφοριών.

Επανεξέταση διδαγμάτων

Μετά την ανάκληση, συζητήστε με τους εμπορικούς εταίρους και συζητήστε βασικά συμπεράσματα. Τι πήγε καλά και τι θα μπορούσε να βελτιωθεί; Χρησιμοποιήστε αυτά τα μαθήματα για να βελτιώσετε τις μελλοντικές προσπάθειες ανάκλησης.

Μια αλλαγή στη νοοτροπία του κλάδου είναι κρίσιμη για τη μετάβαση από μια ατομική προσέγγιση σε μια συλλογική προσπάθεια της αλυσίδας εφοδιασμού.

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Πατατάκια: Ευρήματα μελέτης σε 14 μάρκες για επικίνδυνες ουσίες, φυσικοχημικές και αισθητηριακές ιδιότητες

Πόσο ικανοποιείται η απαίτηση των καταναλωτών, για πιο υγιεινά πατατάκια χωρίς συμβιβασμούς στη γεύση και την ποιότητα.

Μελομακάρονα εμπορίου: Το συντηρητικό που περιέχουν και το “ψεύτικο” συστατικό

Τι πρέπει να γνωρίζετε για τα συντηρητικά και τα πρόσθετα στα μελομακάρονα εμπορίου.

Τα 8 πιο κρίσιμα ζητήματα που αντιμετωπίζει η σύγχρονη βιομηχανία τροφίμων

Ομάδα εμπειρογνωμόνων από την ακαδημαϊκή κοινότητα και τη βιομηχανία, ξεχώρισε τα πιο σημαντικά ζητήματα που αντιμετωπίζει η βιομηχανία τροφίμων που σχετίζονται με την επιστήμη και την τεχνολογία των τροφίμων από ερευνητική σκοπιά.
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα

Μετάβαση στο περιεχόμενο