Κυριακή, 24 Νοεμβρίου, 2024
9.6 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Coca Cola: Γιατί απέτυχε η νέα χριστουγεννιάτικη καμπάνια της

ΑρχικήΝέαCoca Cola: Γιατί απέτυχε η νέα χριστουγεννιάτικη καμπάνια της
spot_img

Χαρακτηρίζεται «άψυχη» και «στερούμενη κάθε πραγματικής δημιουργικότητας».

Η Coca-Cola αντιμετωπίζει διαδικτυακές αντιδράσεις για ένα χριστουγεννιάτικο διαφημιστικό βίντεο τεχνητής νοημοσύνης, το οποίο οι χρήστες χαρακτηρίζουν «άψυχο» και «στερούμενο κάθε πραγματικής δημιουργικότητας».

Το βίντεο που δημιούργησε η τεχνητή νοημοσύνη περιλαμβάνει τα πάντα, από μεγάλα κόκκινα φορτηγά της Coca-Cola που οδηγούν μέσα σε χιονισμένους δρόμους μέχρι ανθρώπους που χαμογελούν με κασκόλ και πλεκτά καπέλα κρατώντας μπουκάλια Coca-Cola.

Το βίντεο είχε σκοπό να αποτίσει φόρο τιμής στο διαφημιστικό σποτ της εταιρείας «Holidays Are Coming» του 1995, το οποίο παρουσίαζε παρόμοιες εικόνες, αλλά με ανθρώπινους ηθοποιούς και πραγματικά φορτηγά.

Το Forbes ανέφερε ότι το βίντεο δημιουργήθηκε από τρία στούντιο τεχνητής νοημοσύνης – Secret Level, Silverside AI και Wild Card – χρησιμοποιώντας τέσσερα διαφορετικά μοντέλα τεχνητής νοημοσύνης. Ο Chris Barber, AI Developer της Silverside AI, έγραψε σε απάντηση στο X ότι κάθε ένα από τα στούντιο τεχνητής νοημοσύνης δημιούργησε μια διαφορετική εκδοχή της διαφήμισης, με την viral εκδοχή να μην ανήκει στη Silverside AI.

Το βίντεο δέχθηκε αρνητική κριτική από πολλούς δημιουργούς, οι οποίοι υποστήριξαν ότι ήταν κακόγουστο για την εταιρεία να χρησιμοποιεί τεχνολογία AI για τη δημιουργία του βίντεο αντί για τη δουλειά καλλιτεχνών. Ο Άλεξ Χιρς, δημιουργός της σειράς της Disney «Gravity Falls», σχολίασε σε μια ανάρτηση στο X που έδειχνε το νέο διαφημιστικό σποτ, το οποίο έχει συγκεντρώσει πάνω από 56 εκατομμύρια προβολές: «FUN FACT: Η @CocaCola είναι «κόκκινη» επειδή φτιάχνεται από το αίμα άνεργων καλλιτεχνών! #HolidayFactz.»

Πολλοί καλλιτέχνες και δημιουργικοί επαγγελματίες έχουν αντιταχθεί στη χρήση της τεχνητής νοημοσύνης σε δημιουργικά έργα, υποστηρίζοντας ότι η τεχνολογία μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να αντικαταστήσει τους ανθρώπινους εργαζόμενους και ότι πολλά μοντέλα τεχνητής νοημοσύνης εκπαιδεύτηκαν σε έργα καλλιτεχνών χωρίς την κατάλληλη αποζημίωση ή αναγνώριση.

Σε δήλωσή του, εκπρόσωπος της Coca-Cola δήλωσε: «Η Coca-Cola Company έχει μια μακρά ιστορία στο να αποτυπώνει τη μαγεία των γιορτών σε περιεχόμενο, ταινίες, εκδηλώσεις και ενεργοποιήσεις λιανικής πώλησης εδώ και δεκαετίες σε όλο τον κόσμο. Εξερευνούμε πάντα νέους τρόπους για να συνδεθούμε με τους καταναλωτές και να πειραματιστούμε με διαφορετικές προσεγγίσεις. Φέτος, δημιουργήσαμε ταινίες μέσα από τη συνεργασία ανθρώπινων αφηγητών και τη δύναμη της δημιουργικής τεχνητής νοημοσύνης. Η Coca-Cola θα παραμείνει πάντα αφοσιωμένη στη δημιουργία έργων υψηλού επιπέδου στη διασταύρωση της ανθρώπινης δημιουργικότητας και της τεχνολογίας».

Αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που η Coca-Cola χρησιμοποιεί την τεχνολογία AI στις στρατηγικές και τα προγράμματά της μάρκετινγκ. Τον Μάρτιο του 2023, η Coca-Cola συνεργάστηκε με την OpenAI για να κυκλοφορήσει ένα από τα πρώτα διαφημιστικά σποτ που δημιουργήθηκαν από τεχνητή νοημοσύνη, με τίτλο «Masterpiece», το οποίο έδειχνε πίνακες και γλυπτά σε ένα μουσείο τέχνης να ζωντανεύουν και να περνούν γύρω από ένα μπουκάλι Coca-Cola.

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Η “μυστική” και απλή μέθοδος να τρώτε ζυμαρικά και να αδυνατίζετε…

Πολλές μελέτες δικαιώνουν τα ζυμαρικά ως τροφή απώλειας βάρους, μείωσης σακχάρου και προστασίας του εντέρου, υπό μία πολύ απλή και βολική προϋπόθεση.

Ανάκληση 150.000 εμφιαλωμένων νερών: Το  «τεράστιο λάθος» των αρχών

Τον γύρο του κόσμου έκανε μία λανθασμένη ανακοίνωση προκαλώντας την αντίδραση της εταιρείας.

Εμπειρίες επιθεωρητών ασφάλειας τροφίμων: Η πιο συχνή και κοινή παράβαση

Ποιες είναι οι προτάσεις των ερευνητών για την συμμόρφωση των επιχειρήσεων στον τομέα της ασφάλειας τροφίμων.
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα

Μετάβαση στο περιεχόμενο