Δραστική αναδιοργάνωση της εταιρείας.
Η Unilever ετοιμάζεται να πουλήσει διάφορες μάρκες τροφίμων, συμπεριλαμβανομένων των ολλανδικών εμπορικών σημάτων Unox, Conimex και De Vegetrische Slagter, οπως ανέφερε η Financieele Dagblad (FD) τη Δευτέρα 2 Δεκεμβρίου.
Προηγουμένως ότι ο νέος διευθύνων σύμβουλος της Unilever, Hein Schumacher, θέλει να επικεντρωθεί στις «ετικέτες ισχύος» της εταιρείας. Σύμφωνα με τη FD, οι σχεδιαζόμενες πωλήσεις της εταιρείας θα περιλαμβάνουν τα εμπορικά σήματα του κλάδου τροφίμων που επικεντρώνονται σε μάρκες όπως η Knorr και η Hellman’s, οι οποίες αντιπροσωπεύουν το 60% των πωλήσεων τροφίμων της Unilever.
Η Unilever επιδιώκει να πωλήσει αρκετές μάρκες τροφίμων που έχουν συνδυασμένες πωλήσεις περίπου 1 δισεκατομμυρίου ευρώ, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος Hein Schumacher στην ολλανδική οικονομική εφημερίδα FD σε συνέντευξή του που δημοσιεύθηκε τη Δευτέρα.
«Έχουμε ένα πολύ εκλεκτικό χαρτοφυλάκιο τροφίμων και πιστεύω ακράδαντα ότι πρέπει να εστιάσουμε κάπου», δήλωσε ο Schumacher στο FD χωρίς να πει ποιες μάρκες δεν θα γλιτώσουν τη πώληση. Το Reuters ανέφερε ότι η Unox και η Conimex ήταν προς πώληση, ενώ ο βρετανικός ραδιοτηλεοπτικός φορέας Sky ανέφερε ότι η De Vegetarische Slagter θα βγει επίσης προς πώληση. Σύμφωνα με την FD, οι μάρκες που επηρεάζονται έχουν κοινό κύκλο εργασιών περίπου 1 δισεκατομμύριο ευρώ ετησίως.
Η εταιρεία ξεκίνησε επίσης μια αναδιοργάνωση, με αποτέλεσμα να εξαφανιστούν 7.500 θέσεις εργασίας γραφείου παγκοσμίως, συμπεριλαμβανομένων περίπου 3.200 στην Ευρώπη.
Η Unilever, η οποία διαθέτει περίπου 400 εμπορικά σήματα παγκοσμίως, προσπαθεί κατά το τελευταίο έτος να αναπροσαρμόσει τις δραστηριότητές της ώστε να επικεντρωθεί περισσότερο στην εμπορία των 30 κορυφαίων «ισχυρών» εμπορικών σημάτων της και στον εξορθολογισμό των δραστηριοτήτων της, ιδίως στην Ευρώπη. Τον Μάρτιο, η Unilever ανακοίνωσε ότι θα αποσχίσει τη μονάδα παγωτού της, στην οποία ανήκουν μάρκες όπως η Magnum και η Ben & Jerry’s.