Σάββατο, 29 Μαρτίου, 2025
17.6 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Νέο πρόστιμο σε σουπερμάρκετ ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ στο Μαρούσι

Για άλλη μία φορά κατάστημα της μεγαλύτερης Ελληνικής αλυσίδας σουπερμάρκετ εντοπίζεται να απαιτεί υψηλότερη τιμή από αυτήν για την οποία πληροφορείται ο καταναλωτής.

ΑρχικήΝέαΕπιχειρήσεις / ΟικονομίαΝέο πρόστιμο σε σουπερμάρκετ ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ στο Μαρούσι
spot_img

Για άλλη μία φορά κατάστημα της μεγαλύτερης Ελληνικής αλυσίδας σουπερμάρκετ εντοπίζεται να απαιτεί υψηλότερη τιμή από αυτήν για την οποία πληροφορείται ο καταναλωτής.

Η Διεύθυνσης Ανάπτυξης της Περιφερειακής Ενότητας Βόρειου Τομέα Αθηνών της Περιφέρειας Αττικής, ανακοίνωσε σήμερα την επιβολή προστίμου ύψους 3.000 ευρώ στην εταιρεία «ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΥΠΕΡΑΓΟΡΕΣ ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ Α.Ε.Ε.».

- Advertisement -

Σε έλεγχο που διενήργησε κλιμάκιο επιθεωρητών της Περιφέρειας στις 06-02-2025 σε υποκατάστημα επί της οδού Ανδρέα Παπανδρέου 35 στο Μαρούσι (Mall), διαπιστώθηκε απαίτηση είσπραξης υψηλότερου τιμήματος από αυτό που προκύπτει από την πληροφορία που παρέχεται στον καταναλωτή. Το πρόστιμο είναι 1000 ευρώ για κάθε προϊόν που εντοπίζεται να έχει διαφορετική τιμή στο ράφι από αυτή στο ταμείο, ωστόσο στου σουπερμάρκετ επιβλήθηκε πρόστιμο €3.000 λόγω υποτροπής εντός τριετίας, δηλαδή η ιδια παράβαση εντοπίστηκε και σε προηγούμενο έλεγχο.

Πριν από λίγες ημέρες επιβλήθηκε πρόστιμο για τον ίδιο λόγο και σε σουπερμάρκετ ΚΡΗΤΙΚΟΣ στη Θεσσαλονίκη όπως και σε ΑΒ Βασιλόπουλος. Στις 13 Ιανουαρίου είχε ανακοινωθεί πρόστιμο σε κατάστημα της αλυσίδας Σκλαβενίτη στη Νέα Σμύρνη ενώ επίσης πρόσφατα σε Σκλαβενίτη στα Πετράλωνα στα  Καμίνια και στην Καλλιθέα επιβλήθηκε πρόστιμο για απαίτηση υψηλότερης τιμής.

 Η νομοθεσία λέει ότι «Απαγορεύεται η απαίτηση ή η είσπραξη υψηλότερου τιμήματος από αυτό που προκύπτει από την πληροφορία που παρέχεται στον καταναλωτή». Είτε οφείλεται σε καθυστέρηση στην ενημέρωση για την αύξηση μίας τιμής στο ράφι, είτε σε αμέλεια είτε και εσκεμμένα όπως υποστηρίζουν κάποιοι, το αποτέλεσμα επιβαρύνει την τσέπη του καταναλωτή ο οποίος άλλα έχει υπολογίσει και άλλα καλείται να πληρώσει.  

Οι καταναλωτές δεν παρατηρούν γρήγορα τη διαφορά στις τιμές και λόγω των σχετικά των μικρών ποσών ανά γύρο αγορών, δεν θα σκεφτούν ν’ αξιώσουν αποζημίωση. Όλα μαζί όμως ανέρχονται σε πολλά εκατομμύρια ευρώ. Γι αυτό συνίσταται πάντα οι καταναλωτές να ελέγχουν την απόδειξη για να δουν εάν οι τιμές με τις οποίες χρεώθηκαν συμβαδίζουν με τις τιμές για τις οποίες ενημερώθηκαν.

spot_img

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Γραφτείτε στο newsletter του cibum

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Τι γίνεται με τα πατατάκια; Νέα ανάκληση δημοφιλούς μάρκας

Γιατί συμβαίνουν τόσες πολλές ανακλήσεις σε πατατάκια τους τελευταίους μήνες;

Νέα αποκάλυψη για το πιο δημοφιλές γλυκαντικό – Οδηγεί και σε αθηροσκλήρωση!

Το αμφιλεγόμενο γλυκαντικό εκτός από τις κατηγορίες για πρόκληση καρκίνου αντιμετωπίζεται και ως αιτία καρδιαγγειακής νόσου σύμφωνα με νέα μελέτη
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα