Τρίτη, 5 Νοεμβρίου, 2024
14.7 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Συσκευασία: Οι Millennials και οι Gen Z θα πλήρωναν παραπάνω για μια συσκευασία που να ανταποκρίνεται στις ανάγκες τους

ΑρχικήΝέαΣυσκευασία: Οι Millennials και οι Gen Z θα πλήρωναν παραπάνω για μια συσκευασία που να ανταποκρίνεται στις ανάγκες τους
spot_img

Έρευνα της RetailX σε 5 εθνικές αγορές αποτυπώνει τις προτιμήσεις των καταναλωτών στις ηλεκτρονικές αγορές, αλλά και τη συσκευασία των προϊόντων.

Η εταιρεία διεξαγωγής ερευνών για διάφορους τομείς της αγοράς, RetailX, διεξήγαγε την τέταρτη ετήσια έρευνα καταναλωτικών τάσεων για λογαριασμό της επιχείρησης παραγωγής βιώσιμων συσκευασιών, Mondi.

Η έρευνα αναλύει την καταναλωτική συμπεριφορά στις ηλεκτρονικές αγορές, συμπεριλαμβάνοντας και τις διαφορές των γενεών στα πρότυπα αγορών και της στάσης απέναντι στη συσκευασία. Για τις ανάγκες της έρευνας, συμμετείχαν 1000 καταναλωτές σε 4 χώρες (Γαλλία, Γερμανία, Πολωνία, Σουηδία, Τουρκία).

Και στις 5 αγορές, οι καταναλωτές αξιολογούσαν ως σημαντικότερους παράγοντες τις χαμηλές τιμές και την άμεση παράδοση για τις διαδικτυακές τους αγορές, σε όλες τις γενιές.

Επιπλέον, σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, σκιαγραφούνται 5 βασικές τάσεις. Η πρώτη είναι η απαίτηση των καταναλωτών η συσκευασία να προστατεύει το προϊόν (94%). Η φιλικότητα προς το περιβάλλον ψηφίστηκε επίσης ως προτεραιότητα (84%) και το 80% όρισε ως σημαντική την εύκολη απόρριψη της συσκευασίας μετά την παράδοση των προϊόντων.

Ενώ οι συμμετέχοντες όρισαν την προστασία του προϊόντος ως σημαντικό παράγοντα, η δεύτερη τάση είναι η υπερβολική συσκευασία, με το 86% των συμμετεχόντων να εκφράζουν την ενόχλησή τους για τις υπερμεγέθεις συσκευασίες και το 78% να απογοητεύεται από την υπερβολική εσωτερική συσκευασία σε ένα προϊόν. Το 67% δήλωσε ότι θα αποφάσιζε να μην αγοράσει ένα προϊόν εάν είχε υπερβολικά μεγάλη συσκευασία.

Μια άλλη εμφανής τάση είναι η προθυμία των καταναλωτών να πληρώσουν ένα μικρό κόμιστρο, περίπου 1 ευρώ για να διασφαλίσουν ότι η συσκευασία που αγοράζουν ταιριάζει στις ανάγκες τους. Συνολικά, το 72% όλων των συμμετεχόντων δήλωσε ότι θα πλήρωνε για τη συσκευασία. Οι περισσότεροι από αυτούς τους ερωτηθέντες ήταν Generation Z και Millennials, με το 80% και το 74% αντίστοιχα των ηλικιακών ομάδων τους να έχουν την τάση να πληρώνουν επιπλέον για τη συσκευασία. Οι ερωτηθέντες ανέφεραν, επίσης, αυξημένο ενδιαφέρον για την εμπειρία του unboxing. 

Στατιστικά, οι Millennials είναι οι πιο ενεργοί αγοραστές στην ηλεκτρονική αγορά. Το 37% των ερωτηθέντων της Millenial ισχυρίζεται ότι ψωνίζει στο διαδίκτυο περισσότερες από μία φορά την εβδομάδα και το 8% τουλάχιστον μία φορά την ημέρα. Η έρευνα δείχνει επίσης ότι οι Millennials σπαταλούν τα περισσότερα χρήματα σε αγορές, δίνοντας έμφαση σε επιπλέον χαρακτηριστικά, όπως η συσκευασία.

Μια παρόμοια έρευνα από την εταιρεία Duo επιβεβαιώνει την τάση εστίασης στη συσκευασία του προϊόντος από τις νεότερες γενιές, καθώς  διαπίστωσε ότι το 56% των καταναλωτών της Generation Z είναι λιγότερο πιθανό να αγοράσει άλλο προϊόν από τον ίδιο λιανοπωλητή, εάν η συσκευασία ηλεκτρονικού εμπορίου τους δεν είναι ευρηματική ή βιώσιμη.  

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

7 νεκροί από την μαγιά στο ψωμί – Συνεχιζόμενη μόλυνση της γραμμής παραγωγής

Έκρηξη λιστερίωσης που σχετίζεται με προϊόντα μαγιάς Baker's, στην Ελβετία.

Ενθουσιασμός και χαρά στην τελετή απονομής των βραβείων FEA 2024

Με μεγάλη επιτυχία και πλήθους κόσμου, ολοκληρώθηκε η τελετή βράβευσης των βραβείων Food Experts’ Awards 2024 στο πλαίσιο της έκθεσης τροφίμων Food&Drink της ΔΕΘ HELEXPO.
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα

Μετάβαση στο περιεχόμενο