Δευτέρα, 25 Νοεμβρίου, 2024
8 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Less is more: Επώνυμα κρασιά χωρίς ετικέτα η νέα τάση – Μόνο με κωδικό QR!

ΑρχικήΝέαΚαινοτομία / ΤάσειςLess is more: Επώνυμα κρασιά χωρίς ετικέτα η νέα τάση - Μόνο με κωδικό QR!
spot_img

Η εταιρεία Denomination κάνει τη δική της βιώσιμη μετάβαση σε πιο οικολογικές ετικέτες, τοποθετώντας μόνο έναν κωδικό QR με λεπτομέρειες για τον καταναλωτή.

Φανταστείτε να πηγαίνετε σε ένα σουπερμάρκετ ή μια κάβα, με σκοπό να διαλέξετε ένα κρασί της αρεσκείας σας. Αλλά, ενώ συνήθως για να κάνετε τη σωστή επιλογή κοιτάτε την ετικέτα, πέφτετε πάνω σε μια μάρκα, η οποία δεν έχει παρά την ονομασία της!

Στην περίπτωση του κρασιού Crate δεν πρόκειται για κατασκευαστικό λάθος ούτε για κάποιον “κακόβουλο” πελάτη, αλλά για μια νέα τεχνολογία από την Denomination, αποκλειστικά για να φιλοξενήσει τα κρασιά ωριμασμένα σε βαρέλι από την Fourth Wave Wine.

Στόχος της αφαίρεσης των ετικετών είναι να μειωθεί η χρήση των μη βιώσιμων υλικών στην παραγωγή χάρτινων ετικετών κρατώντας αποκλειστικά τα απαραίτητα εξαρτήματα, αλλά πως θα διαβάζει ο καταναλωτής τις πληροφορίες; Απλώς θα σκανάρει έναν κωδικό QR για τις περαιτέρω πληροφορίες, ενώ στο εξωτερικό πέρα από τον κωδικό θα μπορεί να βρει το λογότυπο επωνυμίας, την ποικιλία και την περιοχή, μεταξύ άλλων.

Χωρίς πλαστικό, χαρτί και περιττά, επιβαρυντικά για το περιβάλλον υλικά η συσκευασία αναμένεται να εφιστήσει την προσοχή των καταναλωτών, ειδικά των πιο ευαισθητοποιημένων για το μέλλον. Όσο για το ίδιο το κρασί, η μινιμαλιστική συσκευασία δεν θα αφαιρέσει από την ποιότητα, σύμφωνα με δήλωση του Nicholas Crampton, συνιδιοκτήτης της Fourth Wave Wines, στο Packaging Europe.

Ωστόσο, η Denomination δεν είναι η μόνη που υιοθετεί μια πιο βιώσιμη προσέγγιση στη συσκευασία κρασιού. Το Packaging Europe είχε νωρίτερα φέτος μιλήσει με τον Rob Malin, συνιδρυτή της When In Rome σχετικά με τα χάρτινα μπουκάλια κρασιού της εταιρείας και τη συνεργασία τους με την Maison Perrier-Jouët και την Colourform του James Cropper για μια πολυτελή συσκευασία δώρου από χαρτοπολτό και βλαστούς αμπέλου. Η Waitrose επίσης έκανε τη δική της “πράσινη μετάβαση” από γυάλινες φιάλες σε κουτιά αλουμινίου για τις σειρές κρασιών μικρού μεγέθους για τα δικά της κρασιά, εξοικονομώντας τόσο γυαλί όσο και διοξείδιο του άνθρακα.

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Η “μυστική” και απλή μέθοδος να τρώτε ζυμαρικά και να αδυνατίζετε…

Πολλές μελέτες δικαιώνουν τα ζυμαρικά ως τροφή απώλειας βάρους, μείωσης σακχάρου και προστασίας του εντέρου, υπό μία πολύ απλή και βολική προϋπόθεση.

Ανάκληση 150.000 εμφιαλωμένων νερών: Το  «τεράστιο λάθος» των αρχών

Τον γύρο του κόσμου έκανε μία λανθασμένη ανακοίνωση προκαλώντας την αντίδραση της εταιρείας.

Εμπειρίες επιθεωρητών ασφάλειας τροφίμων: Η πιο συχνή και κοινή παράβαση

Ποιες είναι οι προτάσεις των ερευνητών για την συμμόρφωση των επιχειρήσεων στον τομέα της ασφάλειας τροφίμων.
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα

Μετάβαση στο περιεχόμενο