Ίδιο όνομα, συσκευασία και βασική φόρμουλα αλλά διαφορές σε επιμέρους γευστικά στοιχεία.
Παρά την μεξικανική τους “διάθεση”, τα Doritos είναι 100% αμερικανική μάρκα που έχει σχεδιαστεί στην Καλιφόρνια τη δεκαετία του 60’ από την PepsiCo, ωστόσο η αρχική συνταγή έχει τροποποιηθεί με το πέρασμα των χρόνων ώστε να προσαρμόζεται σε διεθνείς ανάγκες. Έτσι, πράγματι έχουν διαφορετική γεύση στο Μεξικό από ό,τι στις ΗΠΑ, και πολλοί καταναλωτές προτιμούν την μεξικανική έκδοση.
Σήμερα, η Frito-Lay λειτουργεί ως η αμερικανική επωνυμία τσιπ της PepsiCo, ενώ η Sabritas κατασκευάζει και πουλά τσιπς για την αγορά του Μεξικού. Από πολλές απόψεις, η συνταγή για τα Sabritas Doritos είναι πανομοιότυπη με την έκδοση Frito-Lay, αφού και οι δύο μοιράζονται το ίδιο όνομα, τη συσκευασία και τη βασική φόρμουλα των τσιπς τορτίγιας και σκόνης τυριού. Ωστόσο με μια πιο επισταμένη μάτια, παρατηρεί κανείς διάφορες σε επιμέρους γευστικά στοιχεία.
Σύμφωνα με τη σελίδα προϊόντος για το Sabritas Nacho Doritos στο Amazon, η μεξικάνικη συνταγή «έχει πιο έντονη, συμπυκνωμένη και ξεχωριστή γεύση τυριού και jalapeno» από το αμερικανικό σνακ. Ενώ τα κλασικά αμερικανικά Doritos έχουν μπαχαρικά στη λίστα συστατικών, είναι πιο ήπια συνολικά και δεν έχουν έντονη γεύση πιπεριάς jalapeño. Ορισμένοι ωστόσο ισχυρίζονται επίσης ότι παρατηρούν μια διαφορά στις ίδιες τις τορτίγιας, με τον Μεξικάνικο Doritos να φέρεται να έχει μια πιο παχιά, πιο τραγανή υφή.
Οι Sabritas Doritos δεν είναι η μόνη μεξικάνικη εκδοχή ενός αμερικανικού προϊόντος που έχει αποκτήσει λατρεία στο εξωτερικό. Πολλοί άνθρωποι που πίνουν αναψυκτικά ορκίζονται ότι η μεξικάνικη κόλα, η οποία χρησιμοποιεί ζάχαρη από ζαχαροκάλαμο και όχι με σιρόπι καλαμποκιού με υψηλή περιεκτικότητα σε φρουκτόζη, είναι ανώτερη από την αμερικανική συνταγή.
https://www.mentalfloss.com/posts/do-mexican-doritos-taste-different