Αντιδράσεις στα social media.
Σε προηγούμενο δημοσίευμα αναφερθήκαμε στην πρακτική της «δυναμικής Τιμολόγησης» που χρησιμοποιείται για αρκετά χρόνια από διάφορους κλάδους, οι οποίοι προσφέρουν μειωμένες τιμές σε προϊόντα που ή πλησιάζουν τις ημερομηνίες λήξης τους, ή αν αφορά αεροπορικές εταιρείες δίνουν πιο φθηνά θέσεις που δεν έχουν πουληθεί την τελευταία στιγμή, ή ξενοδοχεία που δίνουν σε μειωμένες τιμές δωμάτια σε λιγότερο δημοφιλείς ημέρες.
Την ίδια λογική αλλά… «από την ανάποδη» εφαρμόζει μία αλυσίδα παμπ στο Ηνωμένο Βασίλειο. Η Stonegate Group, ιδιοκτήτρια 4.000 παμπ (Slug & Lettuce και Yates), θα χρησιμοποιεί πλέον «δυναμική τιμολόγηση», στα 800 bar χρεώνοντας περισσότερα για ποτά κατά τις ώρες αιχμής. Πιο συγκεκριμένα θα αυξήσει τις τιμές τα βράδια και τα Σαββατοκύριακα που η κίνηση είναι αυξημένη, ενώ τα ποτά θα πωλούνται σε κανονικές τιμές τις υπόλοιπες ώρες και ημέρες της εβδομάδας.
Σε απάντηση στο New Food , ένας εκπρόσωπος του Stonegate Group δήλωσε: «Αυτή η ευελιξία μπορεί να σημαίνει ότι σε ορισμένες περιπτώσεις η τιμολόγηση μπορεί να αυξηθεί οριακά σε επιλεκτικές παμπ και μπαρ λόγω των αυξημένων απαιτήσεων κόστους για την επιχείρηση με πρόσθετες απαιτήσεις προσωπικού ή αδειοδότησης, όπως πρόσθετα μέλη για την ασφάλεια”.
Σύμφωνα με το BBC, η κίνηση προκάλεσε μια οργισμένη απάντηση από ορισμένους πελάτες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
“Συμβαίνει ήδη στην τοπική μου παμπ – κάτι σαν £ 3,40 η πίντα πριν τις 19:00, £ 4,20 μετά. Νομίζω ότι είναι κίνηση μπούμερανγκ, αφού είναι συχνά άδειο μετά τις 19:00”, είπε ένας.
«Αν συνεχίσουν με αυτό, δεν θα υπάρχει μια πολυσύχναστη παμπ Stonegate», είπε ένας άλλος.