Κυριακή, 19 Μαΐου, 2024
27.5 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Τα δημητριακά δεν είναι πια ο «βασιλιάς» του πρωινού

ΑρχικήΝέαΤα δημητριακά δεν είναι πια ο «βασιλιάς» του πρωινού
spot_img

Η πτώση στις πωλήσεις δημητριακών πρωϊνού, οδηγεί τις μεγάλες εταιρείες σε αλλαγή τακτικής.

Τις δεκαετίες του 1980 και 1990 η κατανάλωση δημητριακών το πρωί μαζί με γάλα, ήταν ιδιαίτερα δημοφιλής συνήθεια στις δυτικές κοινωνίες. Πλέον όμως και σύμφωνα με στοιχεία της Circana την τελευταία δεκαετία, έχουν χάσει μεγάλο μέρος από τη λάμψη τους. Στις ΗΠΑ οι πωλήσεις δημητριακών –με μία μικρή αναζωπύρωση στα Lockdown- μειώθηκαν κατά 9% το 2021 και συνεχίζουν να μειώνονται. Σύμφωνα με την Wall Street Journal “οι Αμερικανοί στρέφονται προς τις επιλογές πρωινού με παγωμένο ή γρήγορο φαγητό”. Η επιβράδυνση των πωλήσεων δεν είναι κάτι καινούργιο στη βιομηχανία δημητριακών, καθώς είχαν πτωτική τάση στις ΗΠΑ ακόμη και πριν από την πανδημία COVID-19, ανέφερε το CNN.

Σύμφωνα με τους αναλυτές οι καταναλωτές έχουν στραφεί σε παγωμένα σάντουιτς, μπουρίτος, μπάρες και μιλκσέικ για το πρωινό τους. Η έλλειψη ενδιαφέροντος των καταναλωτών για τα δημητριακά, έρχεται εν μέσω της αύξησης της κατανάλωσης κατεψυγμένων τροφίμων και της επέκτασης των επιλογών πρωινού σε σημεία γρήγορου φαγητού, είπε στο Journal ο Andrew Lazar, αναλυτής της Barclays – πολλά από τα οποία τρώγονται ευκολότερα ενώ βρίσκονται στο δρόμο.

Έρευνα αγοράς στην Benzinga αναφέρει πως οι προκλήσεις στον κλάδο δημητριακών είναι μεταξύ άλλων η αυξανόμενη προτίμηση για φρέσκες και φυσικές επιλογές πρωινού. Ως αποτέλεσμα, οι συμμετέχοντες στην αγορά εστιάζουν ολοένα και περισσότερο στην ανάπτυξη καινοτόμων προϊόντων που απευθύνονται σε καταναλωτές που έχουν επίγνωση της υγείας τους, παρέχοντάς τους μια ποικιλία από γεύσεις, συστατικά ανώτερης ποιότητας και πρόσθετα διατροφικά οφέλη.

Οι εταιρείες προσπαθώντας να προσαρμοστούν στις νέες τάσεις αλλάζουν τη γκάμα των προϊόντων τους. Χαρακτηριστικό παράδειγμα η Kellogg’s που ανακοίνωσε ότι θα μετατρέψει το τμήμα δημητριακών της στη Βόρεια Αμερική σε μια ολοκαίνουργια εταιρεία από τον επόμενο μήνα με επίκεντρο στα σνακ. Το Διοικητικό Συμβούλιο της Kellogg Company ενέκρινε τον εκκρεμή διαχωρισμό της Kellogg Company σε Kellanova και WK Kellogg Co. Ο χωρισμός αναμένεται να τεθεί σε ισχύ στις 2 Οκτωβρίου 2023. “Η Kellanova θα διαθέτει ένα χαρτοφυλάκιο προσανατολισμένο στην ανάπτυξη με προσανατολισμό στα σνακ” αναφέρει το δελτίο τύπου της πολυεθνικής.

Όροι Αναδημοσίευσης

*Προσοχή!
H αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου ή μέρους αυτών επιτρέπεται μόνο αν αναφέρεται ως πηγή το cibum.gr με ενεργό σύνδεσμο και σε καμία περίπτωση αυτολεξεί!

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Rework: το κοινό μυστικό της βιομηχανίας τροφίμων και η άγνωστη πρακτική για τους καταναλωτές

Η επαναχρησιμοποίηση περισσευμάτων και μη συμμορφούμενων είναι θεμιτή πρακτική στην βιομηχανία τροφίμων, γνωστή ως rework, που απαιτεί μεγάλη προσοχή από τις επιχειρήσεις τροφίμων και τις Αρχές.

Απάτη τροφίμων: Πιο συχνή και πιο επικίνδυνη από ότι πιστεύετε

Η απάτη τροφίμων υπάρχει από αρχαιοτάτων χρόνων - Τι μπορεί να κάνει ο καταναλωτής.

Εμφιαλωμένα νερά: Κίνδυνος για τους Ευρωπαίους – Νέα παρέμβαση της Foodwatch

"Nestlé: Σταμάτα την απάτη με νερό σε πλαστικά μπουκάλια!" είναι ο τίτλος της νέας εκστρατείας της Οργάνωσης προστασίας καταναλωτών Foodwatch.
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα