Κυριακή, 19 Μαΐου, 2024
20 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Shrinkflation: Η Γαλλία υποχρεώνει τη βιομηχανία να ενημερώνει για τη μείωση της ποσότητας στα προϊόντα

ΑρχικήΝέαShrinkflation: Η Γαλλία υποχρεώνει τη βιομηχανία να ενημερώνει για τη μείωση της ποσότητας στα προϊόντα
spot_img

Τέλος στον «ύπουλο πληθωρισμό» επιχειρεί να βάλει η Γαλλική κυβέρνηση.

Σε μια σημαντική κίνηση κατά των παραπλανητικών καταναλωτικών πρακτικών, ο Γάλλος υπουργός Bruno Le Maire ανακοίνωσε στο γαλλικό πρόγραμμα ειδήσεων ότι η βιομηχανία τροφίμων θα είναι νομικά υποχρεωμένη να ενημερώνει τους καταναλωτές για οποιαδήποτε μείωση του περιεχομένου του προϊόντος διατηρώντας ή αυξάνοντας την τιμή. Ήδη η αλυσίδα Carrefour ενημερώνει με ετικέτες στα ράφια τους καταναλωτές σε Γαλλία και Βέλγιο για τα προϊόντα στα οποία έχει μειωθεί η ποσότητα.

Η ανακοίνωση έρχεται μετά από μια αυστηρή εκστρατεία με αιχμή του δόρατος το foodwatch France. Η αναφορά που ξεκίνησε πέρυσι κατά της συρρίκνωσης του πληθωρισμού συγκέντρωσε υποστήριξη από σχεδόν 50.000 υπογράφοντες. 

Ο συρρίκνωση του πληθωρισμού, που συχνά θεωρείται ως “κρυφός πληθωρισμός”, περιλαμβάνει τη διακριτική μείωση του μεγέθους ενός προϊόντος ενώ αυξάνεται ή διατηρείται η τιμή του. Σύμφωνα με έρευνα οι επωνυμίες θα μπορούσαν να αποκομίσουν σημαντικά κέρδη μέσω μιας μείωσης κατά 10-20% στο μέγεθος του προϊόντος, με τις αυξήσεις των τιμών να φτάνουν μερικές φορές στο εκπληκτικό 37% ανά λίτρο ή κιλό. Επωνυμίες όπως οι Kiri, St Hubert, Saint Louis, Salvetat, Lindt, Teisseire, Uncle Ben’s και Carrefour στη Γαλλία, αναφέρθηκαν από το foodwatch για την έλλειψη διαφάνειας σε αυτές τις πρακτικές. 

Ολοκληρώνοντας την ανακοίνωσή του στο France 2, ο υπουργός Λεμέρ δήλωσε: «Σταματήστε τις απάτες», απηχώντας τα συναισθήματα του foodwatch και της τεράστιας βάσης υποστηρικτών του. Το foodwatch France θα παρακολουθεί τώρα στενά τη θέσπιση και εφαρμογή αυτών των κανονισμών για να διασφαλίσει τη διαφάνεια και τη δικαιοσύνη στην αγορά. 

Όροι Αναδημοσίευσης

*Προσοχή!
H αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου ή μέρους αυτών επιτρέπεται μόνο αν αναφέρεται ως πηγή το cibum.gr με ενεργό σύνδεσμο και σε καμία περίπτωση αυτολεξεί!

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Εμφιαλωμένα νερά: Κίνδυνος για τους Ευρωπαίους – Νέα παρέμβαση της Foodwatch

"Nestlé: Σταμάτα την απάτη με νερό σε πλαστικά μπουκάλια!" είναι ο τίτλος της νέας εκστρατείας της Οργάνωσης προστασίας καταναλωτών Foodwatch.

Δηλητηριάσεις μαθητών στη Λαμία: Ξεκίνησε ο έλεγχος στην εταιρεία των σχολικών γευμάτων

Δείγματα του φαγητού που κατανάλωσαν τα παιδιά βρίσκονται ήδη στα εργαστήρια αναλύσεων για να εντοπιστεί η αιτία.

Γλυκιά εξαπάτηση: Οι γίγαντες τροφίμων ξεγελούν τα παιδιά μέσω των συσκευασιών τους

Μια συντονισμένη δράση ενάντια στις παραπλανητικές συσκευασίες για παιδιά.
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα