Τρόπο θέλει και όχι κόπο...
Η παγκόσμια αγορά των λειτουργικών τροφίμων θα αναπτυχθεί από τα $203,64 δις το 2022 στα $229,7 δις το 2023, μια αύξηση της τάξης του 12,8%.
Οι ευκαιρίες που υπάρχουν σε αυτήν την αγορά είναι τεράστιες και είναι κρίμα να την αφήνουμε στους μεγάλους παίκτες (π.χ. Unilever, BNL Food Group, Dean Foods, Arla Foods κλπ).
Η Ελλάδα παράγει πλήθος τροφίμων που με λίγο πιο στοχευμένη στρατηγική και έρευνα μπορούν να «μπουν» δυναμικά στην αγορά των λειτουργικών τροφίμων.
Για τα λειτουργικά τρόφιμα, γράφουμε στο νέο μας βιβλίο.
Όπως το έχουμε ξαναπεί: τρόπο θέλει και όχι κόπο.
Email: ioannis.zabetakis@ul.ie
Twitter: @yanzabet