Η προώθηση προϊόντων μέσω της αφήγησης ιστοριών είναι μία από τις επιτυχημένες μορφές marketing.
Πριν από λίγες μέρες, διάβασα την ιστορία του ουίσκι Johnnie Walker στο cibum.gr.
Η ιστορία του ουίσκι Johnnie Walker ξεκινά, όπως είναι αναμενόμενο, με τον άνθρωπο που έδωσε στο πιο δημοφιλές ουίσκι στον κόσμο, το όνομά του.
Και μετά σκέφτηκα τι ιστορίες έχουμε φτιάξει εμείς για τα δικά μας τρόφιμα και ποτά. Ένα παράδειγμα: το εξαιρετικό κρασί «Κανένας». Το όνομά του προέρχεται από τον Όμηρο, όταν ο Οδυσσέας φώναξε «Κανένας» στον Κύκλωπα.
Στους ανθρώπους αρέσουν οι ιστορίες. Όχι μόνο τους αρέσουν αλλά τις θυμούνται κιόλας! Φανταστείτε να είχαμε μια τέτοια ιστορία πάνω σε κάθε Ελληνικό τρόφιμο που εξάγεται. Πόσο πιο εύκολο θα ήταν το marketing…
Email: ioannis.zabetakis@ul.ie
Twitter: @yanzabet