Το λιανεμπόριο μέσω διαδικτύου προβλέπεται να παρουσιάσει σημαντική αύξηση και να διαδραματίσει καθοριστικό ρόλο στην αγορά σνακ.
Σχεδόν υπερδιπλάσια αύξηση στην αγορά σνακ χαμηλών θερμίδων αναμένεται να σημειωθεί έως το 2030, λόγω της αύξησης της ευαισθητοποίησης για την υγεία, της μεγαλύτερης ζήτησης για comfort foods και της αλλαγής στον πολιτισμό και τον τρόπο ζωής της αναδυόμενης ασιατικής αγοράς.
Σύμφωνα με μια νέα έκθεση που δημοσιεύτηκε από την Allied Market Research, με τίτλο “Αγορά σνακ χαμηλών θερμίδων ανά τύπο, φύση, τύπο συσκευασίας και κανάλι διανομής: Ανάλυση ευκαιρίας και Πρόβλεψη Βιομηχανίας, 2021–2030”, το 2020 η αγορά αυτή αποτιμήθηκε στα 6,97 δις ευρώ, ενώ προβλέπεται να αυξηθεί σχεδόν κατά 15 εκατ. ευρώ ως το 2030, υπερδιπλασιάζοντας τα κέρδη της.
Εταιρείες τροφίμων που περιλαμβάνονται στην έκθεση είναι οι Archer Daniels Midland Company, Cargill, Incorporated, Conagra Brands, Inc, Danone, General Mills, Inc, Hain Celestial, Ingredion Incorporated, Mondelez International, Nestle S. A και Kraft Heinz.
Μια παράλληλη αύξηση του πληθυσμού αλλά και της αστικοποίησης θα ενισχύσει τα σενάρια αυτά. Παρόλο που τα σούπερ μάρκετ θα παραμείνουν κυρία σημεία πώλησης στο άμεσο μέλλον, το λιανεμπόριο μέσω διαδικτύου προβλέπεται να παρουσιάσει σημαντική αύξηση και να διαδραματίσει καθοριστικό ρόλο στην αγορά σνακ, λόγω ευκολότερης πρόσβασης από καταναλωτές σε πόλεις χαμηλότερης κατηγορίας. Η μεγαλύτερη πιθανή απειλή για την ανάπτυξη των γλυκών και αλμυρών σνακ θα είναι η ανησυχία των καταναλωτών σχετικά με την ασφάλεια των τροφίμων.
Με βάση την ανάλυση της αγοράς σνακ χαμηλών θερμίδων ανά τύπο συσκευασίας, το μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς με ποσοστό 48,5%, κατείχαν τα είδη σνακ συσκευασμένα σε σακούλες. Αυτό οφείλεται στο χαμηλό κόστος, στην ευκολία και στην εξαιρετική δυνατότητα εκτύπωσης, που το καθιστούν μια προσοδοφόρα λύση συσκευασίας.