Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, ο έλεγχος για τους αγρότες φιστικιών της Αμερικής γιορτάζει ένα άνευ προηγουμένου επίπεδο στην κατά κεφαλήν κατανάλωση φιστικιών.
Υπολογίζεται – με βάση τα στοιχεία του USDA και της Απογραφής των ΗΠΑ – ότι η κατά κεφαλή κατανάλωση φιστικιών έχει αυξηθεί το 2021 στο υψηλότερο επίπεδο όλων των εποχών, στα 3,58 κιλά. Αυτό ξεπερνά το προηγούμενο ρεκόρ των 3,45 κιλών το 2020 και αντικατοπτρίζει μια αύξηση 3%.
«Οι άνθρωποι μπορεί να εκπλήσσονται όταν μαθαίνουν ότι η κατανάλωση φιστικιών ήταν σε υψηλό επίπεδο όλων των εποχών κατά τη διάρκεια της πανδημίας, αλλά μετά από περισσότερη σκέψη, είναι λογικό», δήλωσε ο Bob Parker πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του National Peanut Board (NPB)*.
“Δεν θα επιθυμούσαμε ποτέ την ανάπτυξη των επιχειρήσεων υπό αυτές τις συνθήκες. Ωστόσο, είμαστε υπερήφανοι που τα φιστίκια βοήθησαν τους ανθρώπους να καλύψουν τις διατροφικές, οικονομικές και ακόμη και συναισθηματικές ανάγκες τους σε αγχωτικούς και ταραχώδεις καιρούς.”
Η ικανότητα των φιστικιών να καλύψουν τις διάφορες ανάγκες των καταναλωτών, αντικατοπτρίζεται στα νέα στοιχεία μιας δεύτερης συνεχόμενης χρονιάς πρωτοφανών αυξήσεων της κατά κεφαλήν κατανάλωσης. Αυτό το επίτευγμα γίνεται δυνατό μέσω της συνεχούς συνεργασίας και των προσπαθειών σε ολόκληρη τη βιομηχανία φιστικιών. Οι αγρότες, τα σημεία αγοράς και οι κατασκευαστές προσπαθούν να παρέχουν ποιοτικά προϊόντα στους καταναλωτές και πολλοί βιομηχανικοί οργανισμοί συνεργάζονται για να συμβάλουν σε αυτά τα επιτεύγματα. Αυτή η αφοσίωση και η σκληρή δουλειά αντικατοπτρίζονται σε αυτά τα πρόσφατα κέρδη.
Η ευαισθητοποίηση σχετικά με τα φιστίκια και την κατανάλωσή τους, μέσω του μάρκετινγκ, αποτελεί προτεραιότητα του Διοικητικού Συμβουλίου.
Τα τελευταία χρόνια, το NPB επικεντρώθηκε στην στόχευση της γενιάς των millenials, η οποία μπορεί να έχει τον μεγαλύτερο αντίκτυπο στην κατανάλωση φιστικιών. Ωστόσο, η εκστρατεία για το 2021, Grow It Yourself, προσκάλεσε την Gen Z στο τραπέζι, παρουσιάζοντάς τους στον υπέροχο κόσμο της καλλιέργειας του δικού τους φαγητού. Κατά τη διάρκεια του περασμένου έτους, το NPB έχει αξιοποιήσει με επιτυχία αυτό που αγαπούν οι millennials και η Gen Z.
Η πρώτη υλοποίηση αυτής της δράσης, επέτρεψε στους καταναλωτές να λάβουν μια ευχετήρια κάρτα με ένα πραγματικό φιστίκι μέσα, που θα μπορούσαν να καλλιεργήσουν οι ίδιοι. Για εκείνους που ήθελαν λίγο λιγότερη δέσμευση, οι καταναλωτές ήταν σε θέση να υιοθετήσουν το δικό τους εικονικό εργοστάσιο φιστικιών στο TikTok. Στοχεύοντας σε ένα νεότερο target group, οι χρήστες του TikTok ήταν σε θέση να πάρουν μια γεύση από το πώς είναι κάποιος να φυτεύει και να καλλιεργεί φιστίκια, εικονικά.
«Μέρος του στόχου του Διοικητικού Συμβουλίου είναι η αύξηση της κατανάλωσης φιστικιών μέσω προωθητικών ενεργειών», δήλωσε ο Andy Bell, αγρότης φιστικιών στην Georgia και πρόεδρος της NPB το 2021.
“Αυτό μπορεί να είναι μια πρόκληση όταν τα φιστίκια είναι ήδη ο πιο δημοφιλής και προτιμώμενος ξηρός καρπός. Αλλά μέσα από δημιουργικές προσφορές, εξαγωγές και νέα προϊόντα, τα πράγματα είναι καλά στη βιομηχανία φιστικιών και συνεχίζουμε να φτάνουμε σε νέα ύψη.”
Αν και μόνο το 1-2% του πληθυσμού εκτιμάται ότι έχει αλλεργία στα φιστίκια, το NPB συνέχισε να επενδύει σε μεγάλο βαθμό σε αυτόν τον τομέα για να βρει λύσεις για την αλλεργία στα φιστίκια.
Από το 2001, η NPB έχει διαθέσει περισσότερα από 35 εκατομμύρια δολάρια στην έρευνα, την εκπαίδευση και την προβολή της αλλεργίας στα τρόφιμα. Στα τέλη του 2020, το USDA και το HHS δημοσίευσαν τις διατροφικές κατευθυντήριες γραμμές τους για τους Αμερικανούς (DGAs), οι οποίες για πρώτη φορά συμπεριέλαβαν μια ενότητα για βρέφη και μικρά παιδιά. Οι κατευθυντήριες γραμμές συνιστούν ότι η εισαγωγή τροφών με φιστίκια ήδη από 4-6 μήνες βοηθά στην πρόληψη πιθανών αλλεργιών στα φιστίκια. Το NPB συνεχίζει να υποστηρίζει την ευαισθητοποίηση και την τήρηση των κατευθυντήριων γραμμών, με τους παιδίατρους και άλλους επαγγελματίες υγείας, συμπεριλαμβανομένης της υποστήριξης του μαθήματος συνεχούς εκπαίδευσης της Αμερικανικής Ακαδημίας Παιδιατρικής για την έγκαιρη εισαγωγή των τροφών με φιστίκια.
«Η κατανάλωση φιστικιών σε υψηλό επίπεδο όλων των εποχών, οι εταιρείες που δημιουργούν νέες ενώσεις για τον καταναλωτή, οι κατασκευαστές που αναπτύσσουν ενδιαφέροντα και καινοτόμα νέα προϊόντα και η δυναμική στην έγκαιρη εισαγωγή από τις νέες DGAs, θα βοηθήσουν στην αύξηση των πωλήσεων που απαιτούνται για τη συνέχιση της αυξανόμενης κατανάλωσης φιστικιών», δήλωσε ο Ryan Lepicier, ανώτερος αντιπρόεδρος του NPB.
* Το Εθνικό Συμβούλιο Φιστικιών, εκπροσωπεί τους αγρότες φιστικιών των ΗΠΑ και τις οικογένειές τους. Μέσω πρωτοβουλιών έρευνας και μάρκετινγκ, το Διοικητικό Συμβούλιο βρίσκει νέους τρόπους για την ενίσχυση της παραγωγής και την αύξηση της ζήτησης των καταναλωτών, προωθώντας τη γεύση, τη διατροφή και τη γαστρονομική ευελιξία των φιστικιών που καλλιεργούνται στις ΗΠΑ.