Σάββατο, 23 Νοεμβρίου, 2024
20 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Άλμα πολυτέλειας: Σύμπραξη Evian και Moncler

ΑρχικήΝέαΆλμα πολυτέλειας: Σύμπραξη Evian και Moncler
spot_img

Αυτή και αν είναι συνεργασία πολυτελείας! Η evian μαζί με την πρωτοποριακή παγκόσμια μάρκα πολυτελείας, Moncler δημιούργησαν το απόλυτο μπουκάλι.​ Η συνεργασία περιλαμβάνει ένα επανασχεδιασμένο, περιορισμένης έκδοσης γυάλινο μπουκάλι των 750 ml​ με μία εντυπωσιακά μοναδική μορφή τέχνης, ιδανικό για δώρο ενόψει των γιορτών εποχή.

Η Moncler είναι γνωστή για τη μοναδική και καινοτόμο προσέγγισή της στο σχεδιασμό. Τα ρούχα και τα αξεσουάρ της για άνδρες, γυναίκες και παιδιά ακτινοβολούν τόσο στις πίστες σκι όσο και στους δρόμους. Η Moncler διαφημίζεται ως η μάρκα που “πιέζει τα όρια” και γίνεται σύμβολο και τρόπος ζωής.

Η Evian και η Moncler ανέθεσαν στον Ελβετό καλλιτέχνη, Not Vital, να σχεδιάσει ένα νέo πολυτελές μπουκάλι. Σηματοδοτώντας την πρώτη φορά που η evian συνεργάστηκε με έναν σύγχρονο καλλιτέχνη, τον μοναδικό στο είδος του, η συνεργασία ενισχύει την ικανότητα της μάρκας για εμπνευσμένες συνεργασίες.

Δυναμωμένος από τη φύση και την καταγωγή του από τα Ελβετικά χιονισμένα βουνά, ο διεθνώς αναγνωρισμένος καλλιτέχνης, Not Vital, έχει δημιουργήσει για τον εαυτό του μια εξαιρετικά αξιόπιστη φήμη εξερευνώντας τη στενή σχέση μεταξύ γλυπτικής, αρχιτεκτονικής και υλικών. Η μοναδική ιδέα του σχεδιασμού του μπουκαλιού του Not Vital παραπέμπει στις παιδικές του αναμνήσεις από τις Άλπεις αντανακλώντας την πηγή και τη φυσική καθαρότητα του φυσικού μεταλλικού νερού της Evian.

Ο σχεδιασμός εμπνέεται από τις νιφάδες χιονιού και τα συναισθήματα που φέρνουν οι αναμνήσεις του χιονιού. Στοιχεία από βουνοπλαγιές και αλπικά λιβάδια επηρεάζουν επίσης τη δημιουργία του. Οι Άλπεις σηματοδοτούν μια φυσική σύνδεση μεταξύ του Evian και του Moncler. Η καθαρή γεύση του φυσικού μεταλλικού νερού Evian προέρχεται από μια παρθένα και προστατευμένη πηγή των Άλπεων στις Γαλλικές Άλπεις, αφού ανακαλύφθηκε για πρώτη φορά στο Évian-les-Bains πριν από 230 χρόνια. Η Moncler έχει παρόμοια προέλευση. Το όνομα είναι συντομογραφία του Monestier-de-Clermont, ενός ορεινού χωριού κοντά στη Γκρενόμπλ. 

Η Shweta Harit, Αντιπρόεδρος Μάρκετινγκ της evian, δήλωσε: «Η προέλευση του μοναδικού και καθαρού φυσικού μεταλλικού νερού της evian είναι ένα θεμελιώδες μέρος της ιστορίας μας. Η Moncler και ο Not Vital μοιράζονται την ουσιαστική σύνδεσή μας με τις Άλπεις και αυτή η συνεργασία μας επέτρεψε να ενώσουμε τις δυνάμεις μας για να γιορτάσουμε την κληρονομιά μας δημιουργώντας ένα όμορφο, περιορισμένης έκδοσης μπουκάλι – ιδανικό για δώρο κατά τη διάρκεια της εορταστικής περιόδου και όχι μόνο. Η εικονογραφία του χιονιού που απεικονίζεται στο μπουκάλι προσφέρεται τέλεια για τις ρυθμίσεις του γιορτινού τραπεζιού. Αποτελεί επίσης ένα υπέροχο δώρο για όσους εκτιμούν τη σχεδίαση, τοποθετώντας περαιτέρω την Evian ως βασικό παράγοντα σε αυτόν τον κλάδο.”

Συζητώντας το σχέδιο, ο Ελβετός καλλιτέχνης, Not Vital, είπε: «Όταν ο Moncler και η Evian μου ζήτησαν να φανταστώ ένα σχέδιο για τη συνεργασία τους, με πήγε πίσω στην κοινή μας κληρονομιά στα χιονισμένα βουνά και τις παιδικές μου αναμνήσεις από το χιόνι. – η μυρωδιά και η θαλπωρή του. Η καταγωγή μου από τα Άλπικά Όρη ήταν ένα κοινό θέμα σε όλη τη δουλειά μου και πάντα εμπνεόμουν από το χιόνι και τον πάγο. Ως καλλιτέχνης, μου αρέσει να εξερευνώ τη σχέση μεταξύ φόρμας και υλικών και από καιρό φτιάχνω γλυπτά με λευκό γύψο και δημιουργώ χιονόμπαλες από γυαλί και κεραμικά. Μέσα από τη συνεργασία μας, έχω εμφιαλώσει την αίσθηση του να βρίσκομαι στο χιόνι – εμπνευσμένη από τη νιφάδα χιονιού».

Η ανακοίνωση ακολουθεί την έναρξη της παγκόσμιας εκστρατείας evian «Drink True» που γιορτάζει την αυθεντικότητα, απηχώντας τη συνεργασία μεταξύ δύο εμπορικών σημάτων που γεννήθηκαν στη φύση, ενώ αντικατοπτρίζει την αγνότητα του μοναδικού φυσικού μεταλλικού νερού της Evian. Ως επωνυμία που εργάζεται συνεχώς για να είναι πιο βιώσιμη, η evian ενεργεί όχι μόνο για να προστατεύει την πηγή νερού της, αλλά και να επενδύει συνεχώς για να φέρνει καινοτομία για τις επόμενες γενιές.

To πολυτελές νερό διατίθεται αποκλειστικά στο Selfridges London και στο Selfridges.com

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Αξίζει να ακολουθήσει κάποιος το επάγγελμα του διαιτολόγου; Του Νίκου Ζορζοβίλη*

Ποια είναι τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα του να είσαι διαιτολόγος.

“ΟΧΙ” της EFSA σε ισχυρισμό υγείας για το συμπλήρωμα κρεατίνης

Απορρίφθηκε από την Ευρωπαϊκή Αρχή Ασφάλειας Τροφίμων ο ισχυρισμός υγείας «Η καθημερινή λήψη συμπληρωμάτων κρεατίνης μπορεί να συμβάλει στη βελτίωση της γνωστικής λειτουργίας».

455 δηλητηριάσεις από τις σοκολάτες Kinder – Η Foodwatch επανέρχεται με νέες καταγγελίες εναντίον της Ferrero

Η συνέχεια της πολύκροτης υπόθεσης με τις πολλαπλές σαλμονελλώσεις.
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα

Μετάβαση στο περιεχόμενο