Η Herta, μια μάρκα επεξεργασμένου κρέατος που υποστηρίζεται από τη Nestlé, έχει αναπτύξει μια πρωτοποριακή και καινοτόμα σειρά προϊόντων vegan λουκάνικων για παιδιά. Η Herta, μία από τις κορυφαίες μάρκες κρέατος της Γαλλίας, παρουσίασε την φυτική έκδοση των λουκάνικων Knacki ως ζώα από μπαλόνια.
Σχετική έρευνα έδειξε πως το 77% των παιδιών κάτω των 10 ετών είναι απρόθυμα να διαφοροποιήσουν τη διατροφή τους, συνεπώς η Herta λανσάρισε αυτή την εντυπωσιακή εκστρατεία με τα ζώα-μπαλόνια λουκάνικου, ώστε να βοηθήσει να αλλάξει αυτό. Παρά το γεγονός ότι ισχυρίζεται ότι είναι η κορυφαία μάρκα αλλαντικών της Γαλλίας, η Herta έχει δηλώσει τη δέσμευσή της για φυτική εκπαίδευση για τις μελλοντικές γενιές και την υιοθέτηση πιο πράσινων διατροφών.
Με τη μορφή σκύλου, καμηλοπάρδαλης, πεταλούδας και χταποδιού, η εκστρατεία έχει ως στόχο να είναι ένα διασκεδαστικό, φιλικό προς τα παιδιά μήνυμα για την προώθηση του φυτικού Knacki.
Η Nestlé είχε πωλήσει μερίδιο 60% της Herta στην Casa Tarradellas, ενώ το εμπορικό σήμα Le Bon Végétal της Herta, φέρεται να κατέχει μερίδιο 54% της αγοράς φυτικών εναλλακτικών λύσεων στο τμήμα σούπερ μάρκετ «φυτικά delicatessen».
“Τα ζώα – μπαλόνι έγιναν πραγματικότητα χάρη στην τρισδιάστατη μοντελοποίηση. Η οπτική απόδοση έπρεπε να αντιπροσωπεύει τόσο το σχήμα των μπαλονιών όσο και την υφή του διάσημου Knacki . Ιδιαίτερη προσοχή δόθηκε με τα διαφορετικά χαρακτηριστικά του χαρακτήρα και την επιλογή των σταδιών του σώματος, για να δοθεί σε κάθε ζώο μια διασκεδαστική προσωπικότητα», εξηγεί σύμφωνα με το vegconomist το πρακτορείο δημοσίων σχέσεων Ogilvy Paris.