Γιατί διαφώνησε ο δικαστής με τον ισχυρισμό.
Απορρίφθηκε η μήνυση που ασκήθηκε κατά της The Kroger Co. σχετικά με τη χρήση της φράσης «φρέσκο από αγρόκτημα» για να περιγράψει τα αυγά της που παρήχθησαν σε βιομηχανικό περιβάλλον. Σύμφωνα με το ProgressiveGrocer, περιφερειακός δικαστής των ΗΠΑ Charles Kocoras έκρινε ότι η χρήση της φράσης από τον παντοπωλείο δεν ήταν πράγματι παραπλανητική για τους λογικούς καταναλωτές.
Ο ενάγων Adam Sorkin αγόρασε «φρέσκα αυγά φάρμας» με την επωνυμία Roundy’s σε ένα κατάστημα Mariano’s Fresh Market και ισχυρίστηκε ότι δεν θα τα είχε αγοράσει ή θα επέλεγε να πληρώσει λιγότερα αν γνώριζε από πού προέρχονταν πραγματικά. Ο δικαστής από την άλλη διαφώνησε με τον ισχυρισμό, δηλώνοντας ότι «φρέσκιες φάρμες» δεν σημαίνει απαραίτητα ότι οι κότες που παράγουν τα αυγά «ζούσαν σε αγροκτήματα, με ανοιχτό πράσινο, χόρτο, σανό και άχυρο». «Το δικαστήριο συμφωνεί με την Kroger ότι κανένας λογικός καταναλωτής δεν θα σκεφτόταν ότι πρόκειται για κότες ελευθέρας βοσκής σε ένα ανοιχτό χωράφι με χορτάρι από τον όρο «φρέσκο αγρόκτημα»», έγραψε ο Kocoras, προσθέτοντας επίσης ότι ««Φρέσκα αυγά φάρμας» σημαίνει ακριβώς αυτό που λέει: Τα αυγά είναι φρέσκα από ένα αγρόκτημα. Πρόκειται για την προέλευση και το χρονοδιάγραμμα, τίποτα περισσότερο».
Ο Kocoras δήλωσε περαιτέρω ότι ο όρος «φρέσκο αγρόκτημα» διακρίνεται από άλλους όπως «χωρίς κλωβούς», ελευθέρας βοσκής» ή «εκτρέφονται σε βοσκότοπους» και δεν περιγράφει απαραίτητα τις συνθήκες διαβίωσης των ορνίθων που παράγουν αυγά.
Προηγουμένως η αλυσίδα έχει αντιμετώπιση άλλη μια αστική αγωγή, όταν οι εισαγγελείς των κομητειών Σάντα Μπάρμπαρα και Βεντούρα κατηγόρησαν την εταιρία για ψεύδη διαφήμιση και παραβίαση των πολιτειακών νόμων περί αθέμιτου ανταγωνισμού. Οι ισχυρισμοί τότε επικεντρώθηκαν στη σειρά ψωμιών Carbmaster της εταιρείας του Σινσινάτι, για τον ισχυρισμό πως διαθέτει μόνο 30 θερμίδες ανά μερίδα.