Τρίτη, 7 Μαΐου, 2024
22 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Εικονική (ψευδής) ανάκληση τροφίμων – Υποχρεωτική στη Νέα Ζηλανδία

ΑρχικήΝέαΑσφάλεια ΤροφίμωνΕικονική (ψευδής) ανάκληση τροφίμων – Υποχρεωτική στη Νέα Ζηλανδία
spot_img

Οι επιχειρήσεις τροφίμων στη Νέα Ζηλανδία πρέπει να πραγματοποιούν μια εικονική ανάκληση κάθε 12 μήνες σύμφωνα με τους νέους κανονισμούς.

Από την 1η Ιουλίου 2023, οι επιχειρήσεις τροφίμων στη Νέα Ζηλανδία είναι υποχρεωμένες βάσει νόμου, να πραγματοποιούν μια «προσομοίωση ανάκλησης». Οι κανονισμοί θα το απαιτούν τουλάχιστον κάθε 12 μήνες μετά από μια προσομοίωση ανάκλησης ή μια γνήσια ανάκληση εάν αυτή η ανάκληση απέδειξε ότι οι διαδικασίες ιχνηλασιμότητας και ανάκλησης είναι αποτελεσματικές.

Σύμφωνα με το αρμόδιο Υπουργείο και την Αρχή Ασφάλειας Τροφίμων της χώρας,  η εκτέλεση μιας προσομοιωμένης ή εικονικής ανάκλησης τροφίμων βοηθά την επιχείρησh να προετοιμαστεί για ένα αληθινό περιστατικό και ελέγχει την αποτελεσματικότητα της ιχνηλασιμότητας και των διαδικασιών ανάκλησhς. Η εικονική ανάκληση περιλαμβάνει την ανάπτυξη ενός σεναρίου, την εκτέλεση του σεναρίου με παρόμοιο τρόπο με μια γνήσια ανάκληση τροφίμων και, στη συνέχεια, την ανασκόπηση του πόσο αποτελεσματικό ήταν να εντοπιστούν τυχόν τομείς προς βελτίωση.

Μάλιστα το Υπουργείο δίνει και παραδείγματα εικονικής ανάκλησης όπως μία περίπτωση μη δηλωμένου αλλεργιογόνου όπου καταναλωτής παρουσίασε αλλεργική αντίδραση μετά την κατανάλωση του προϊόντος, ή παρουσία ξένου σώματος σε τρόφιμο ή μικροβιολογικός κίνδυνος όπου αναφέρθηκαν στις αρχές τροφικές δηλητηριάσεις από προϊόν της εταιρείας.

Μια προσομοίωση ανάκλησης μπορεί να βοηθήσει:

  • στη βελτίωση της ικανότητας (για να γίνει μια πραγματική ανάκληση ταχύτερη και πιο αποτελεσματική)
  • υποστήριξη σε όλους τους εμπλεκόμενους, ώστε να είναι ξεκάθαροι ως προς τους ρόλους και τις ευθύνες και να ξέρουν τι να περιμένουν σε μια πραγματική ανάκληση
  • εντοπισμός κενών και τομέων που απαιτείται βελτίωση στις διαδικασίες
  • καταδεικνύουν τη σημασία της καλής ιχνηλασιμότητας της τήρησης αρχείων στο προσωπικό.

Ένα επιτυχημένο σενάριο προσομοίωσης ανάκλησης θα πρέπει να έχει ως αποτέλεσμα:

  • μια προσομοίωση ανάκλησης σε επίπεδο καταναλωτή, η οποία περιλαμβάνει την προσομοίωση της διαδικασίας για την αφαίρεση του επηρεαζόμενου προϊόντος από την αλυσίδα εφοδιασμού και την επικοινωνία με τους καταναλωτές, ή
  • μια προσομοιωμένη ανάκληση σε επίπεδο εμπορίου, η οποία περιλαμβάνει την προσομοίωση της διαδικασίας για την αφαίρεση του επηρεαζόμενου προϊόντος από την αλυσίδα εφοδιασμού τροφίμων.

Όροι Αναδημοσίευσης

*Προσοχή!
H αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου ή μέρους αυτών επιτρέπεται μόνο αν αναφέρεται ως πηγή το cibum.gr με ενεργό σύνδεσμο και σε καμία περίπτωση αυτολεξεί!

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Καταγγελίες στο cibum για απάτες σε ελληνικά σούπερ μάρκετ

Παραπλανητικές προσφορές και ψευδείς εκπτώσεις.
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα