Τετάρτη, 14 Μαΐου, 2025
16.4 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

LIDL Καλλιθέας: Ξένο σώμα “αγνώστου ταυτότητας” σε συσκευασμένη σάλτσα ντομάτας – Καταγγελία στο cibum

ΑρχικήΝέαΑσφάλεια ΤροφίμωνLIDL Καλλιθέας: Ξένο σώμα "αγνώστου ταυτότητας" σε συσκευασμένη σάλτσα ντομάτας - Καταγγελία στο cibum
spot_img

«Αν προσέξετε και στις φωτογραφίες φαίνεται σαν σάρκα ζωική θα έλεγα. Δεν άντεχα το θέαμα και δεν έβγαλα άλλα κομμάτια…», περιγράφει αηδιασμένη η καταγγέλλουσα

Άλλη μία καταγγελία για ακατάλληλο τρόφιμο που αγοράστηκε από κατάστημα της αλυσίδας σούπερ μάρκετ Lidl έφθασε στο μέιλ του cibum. Πρόκειται για έτοιμη σάλτσα ντομάτας της επωνυμίας ITALIAMO που πωλείται στα καταστήματα του ομίλου και περιείχε μεγάλου μεγέθους ξένο σώμα.

- Advertisement -

Όπως εξηγεί η καταγγέλουσα, η αγορά έγινε από το κατάστημα που βρίσκεται επί της οδού Ελευθερίου Βενιζέλου στην Καλλιθέα και είχε ημερομηνία λήξης το 2026.

«Ευτυχώς, η σάλτσα δεν μπήκε απευθείας σε μαγείρεμα, διότι εύκολα θα μπορούσε να αναμειχθεί με κρεατικά, λαχανικά κ.λπ , και να μην γίνει αντιληπτή η παρουσία του ξένου σώματος με αποτέλεσμα να είχαμε θύματα!», λέει ανακουφισμένη.

«Το βάζο ήταν σωστά ερμητικά κλειστό κατά την αγορά και με το που το άνοιξα έβγαλα αμέσως τις φωτογραφίες. Τι ήταν το ξένο σώμα δεν γνωρίζω. Το ξέπλυνα όταν το έβγαλα απ’ το βάζο, αλλά δεν μπόρεσα να κατάλαβω λόγω του ότι με το σίδερο που προσπαθούσα να το πιάσω κοβόταν σε μικρότερα μέρη. Ήταν εξαρχής μακρύ κ χοντρό αλλά με αηδίασε η μορφή του κ έτσι το έκλεισα και κατάφερα μετά από 2 μέρες να το ξανανοιξω, οπότε και το έβγαλα τελικά. Πάντως αν προσέξετε και στις φωτογραφίες φαίνεται σαν σάρκα ζωϊκή θα έλεγα. Δεν άντεχα το θέαμα και δεν έβγαλα άλλα κομμάτια…», περιγράφει αηδιασμένη.

Το ξένο σώμα που βρήκε η καταγγέλουσα στην σάλτσα ντομάτας από τα Lidl

Η απάντηση της εταιρείας

H καταγγέλουσα όπως είπε δεν επικοινώνησε καθόλου με το κατάστημα. Έστειλε κατευθείαν email στα κεντρικά και πήρε γραπτή απάντηση η οποία και δεν την ικανοποήσε: «Το να μας αναφέρει η εταιρεία αν θέλουμε την επιστροφή των προϊόντων στο κατάστημα για επιστροφή χρημάτων/ αντικατάσταση χωρίς καν να ενδιαφέρεται να παραλάβει τουλάχιστον το μολυσμένο προϊόν για περαιτέρω έλεγχο, δεν μας λέει κάτι… Προφανώς εκ των δυσάρεστων αποτελεσμάτων τα συστήματα ελέγχου και πιστοποίησης ποιότητας της αλυσίδας δεν λειτουργούν επαρκώς», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Η γυναίκα έχει προχωρήσει με καταγγελία στον ΕΦΕΤ όπου ελπίζει να γίνει κάτι ώστε να προστατευτούν ανύποπτοι καταναλωτές που ίσως δεν προσέξουν το περιεχόμενο του βάζουν πριν το ρίξουν στην κατσαρόλα τους.

spot_img

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Γραφτείτε στο newsletter του cibum

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Η νέα γνωμοδότηση της EFSA για τους κινδύνους από την παρουσία υπερχλωρικού στα τρόφιμα

Η Ευρωπαϊκή Αρχή για την Ασφάλεια των Τροφίμων επανεξετάζει τους κινδύνους από την παρουσία υπερχλωρικού άλατος

Σεμινάριο cibumLEARNING: Προληπτική Επισήμανση Αλλεργιογόνων στα τρόφιμα Precautionary Allergens Labelling in food PAL Advanced Training Course

To cibum σας παρουσιάζει τo πρώτο σεμινάριο στην Ελλάδα με θέμα Προληπτική Επισήμανση Αλλεργιογόνων στα τρόφιμα / Precautionary Allergens Labelling in food

Και άλλο δημοφιλές ψάρι με υψηλά επίπεδα τοξικού υδραργύρου (και δεν είναι τόνος)

Συναγερμός για άλλο ένα ψάρι με υδράργυρο πάνω από τα όρια
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα