Η συνεργασία περιορισμένης έκδοσης χρησιμοποιεί προϊόντα, σχεδιασμό συσκευασίας και ψηφιακές εμπειρίες.
Η Coca-Cola Co. και η Mondelēz International συνεργάστηκαν ως «κολλητές» μάρκες για να λανσάρουν ένα ζευγάρι προϊόντων περιορισμένης έκδοσης, με κοινή επωνυμία Coca-Cola/Oreo, σε συσκευασίες που κοσμούνται με εικόνες και από τις δύο μάρκες.
Τα δύο προϊόντα, το Coca-Cola Oreo Zero Sugar και το Oreo Coca-Cola Sandwich Cookie, κυκλοφόρησαν στις αρχές Σεπτεμβρίου. Η παλέτα και για τις δύο συσκευασίες είναι ασπρόμαυρη – μια αναφορά στο κλασικό μπισκότο – με κόκκινες πινελιές της Coca-Cola.
Τα γραφικά της συσκευασίας και για τα δύο περιλαμβάνουν το ανάγλυφο μοτίβο του Oreo-cookie και μπουκάλια Coca-Cola φτιαγμένα από στοιβαγμένα Oreos. Η συσκευασία Oreo απεικονίζει επίσης σιλουέτες μπουκαλιών Coca-Cola σε ακτινωτό σχέδιο.
Η συνεργασία είναι ένα έργο της Coca-Cola Creations, μιας πλατφόρμας που κάνει περιορισμένης έκδοσης ρίψεις προϊόντων Coca-Cola που υποστηρίζονται από καθηλωτικές εμπειρίες στο περιβάλλον της Gen Z, όπως η μουσική, το gaming και η ποπ κουλτούρα.
Το προϊόν περιορισμένης έκδοσης της Coca-Cola διατίθεται σε μίνι κουτιά 7,5 ουγκιών και 12 ουγκιών slim κουτιά, καθώς και σε φιάλες 20 ουγκιών τερεφθαλικού πολυαιθυλενίου (PET). Το προϊόν Oreo κυκλοφορεί σε δύο μεγέθη, σε επανασφραγιζόμενο δίσκο 10,68 ουγκιών και σε μέγεθος μιας μερίδας 2,04 ουγκιών.
Στη συσκευασία της Coca-Cola Oreo Zero Sugar, ένα κόκκινο τετράγωνο με την ένδειξη «Creations» ξεχωρίζει σε μια έντονη ασπρόμαυρη απεικόνιση. Ο σχεδιασμός ενσωματώνει επίσης και τα δύο λογότυπα της μάρκας.
Για τα δύο προϊόντα Oreo περιορισμένης έκδοσης, «η συσκευασία σχεδιάστηκε προσεκτικά για να ζωντανέψει τις βασικές αξίες και των δύο εμβληματικών εμπορικών σημάτων με δημιουργικό και εντυπωσιακό τρόπο. Η χρήση του μαύρου και του λευκού συνδέεται με την οπτική ταυτότητα της συνολικής καμπάνιας και σχεδιάστηκε για να είναι συμπληρωματική με το ποτό Coca-Cola Oreo», λέει στοPackaging Digest η Kristen Braun, senior brand manager, Oreo Innovation, Mondelez International.
Η Bulletproof σχεδίασε τη συσκευασία λιανικής πώλησης των 10,68 ουγκιών Oreo και την οπτική ταυτότητα της συνεργατικής καμπάνιας «Best Friends for a Limited Time». Η Marks Design δημιούργησε το σχέδιο για τη συσκευασία του Oreo με τέσσερα μπισκότα για ένα σερβίρισμα.
Όλες οι συσκευασίες περιλαμβάνουν έναν κωδικό QR, τον οποίο οι καταναλωτές μπορούν να σαρώσουν για να εισέλθουν στο «Bestie Mode» στο τηλέφωνό τους και να δημιουργήσουν προσαρμοσμένες λίστες αναπαραγωγής Spotify που αναδεικνύουν τη φιλία.
Τα δύο προϊόντα περιορισμένης έκδοσης θα είναι διαθέσιμα σε παντοπωλεία και καταστήματα ψιλικών σε 35 αγορές παγκοσμίως, συμπεριλαμβανομένων των ΗΠΑ, του Καναδά, της Κίνας, του Μεξικού και της Βραζιλίας. Μια κατεψυγμένη έκδοση της Coca-Cola Oreo Zero Sugar θα είναι επίσης διαθέσιμη στα συμμετέχοντα καταστήματα 7-Eleven.