Τετάρτη, 2 Οκτωβρίου, 2024
21.5 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Coffee Berry: Διεύρυνση του δικτύου καταστημάτων σε Ελλάδα και εξωτερικό – Νέα επένδυση στο Κορωπί

ΑρχικήΝέαΕπιχειρήσεις / ΟικονομίαCoffee Berry: Διεύρυνση του δικτύου καταστημάτων σε Ελλάδα και εξωτερικό – Νέα επένδυση στο Κορωπί
spot_img

Χρονιά ορόσημο το 2024 για την Coffee Berry.

Χρονιά ορόσημο για την ανάπτυξη του δικτύου της σε Ελλάδα και εξωτερικό αποτελεί το 2024 για την Coffee Berry. Σύμφωνα με όσα ανέφερε εχθές ο ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος Χάρης Γρυπάρης κατά τη διάρκεια εκδήλωσης για την παρουσίαση της νέας πρότασης συνεργασίας franchise, η Coffee Berry αναπτύσσεται με υγιή τρόπο, έχοντας πάντα στο επίκεντρο τους συνεργάτες της, αποτελώντας ένα ολοκληρωμένο και δυναμικό street-café franchise concept. Η εταιρεία εφαρμόζει πλέον ένα νέο ευέλικτο επιχειρηματικό μοντέλο συνεργασίας, βάσει του οποίου η αρχική επένδυση υποστηρίζεται από την Coffee Berry, με μακροχρόνιους διακανονισμούς, ώστε μέρος αυτής να αποπληρώνεται με την εξέλιξη των ετών, μέσα από τη λειτουργική δραστηριότητα του καταστήματος.

«Η φετινή χρονιά σηματοδοτεί μια νέα εποχή για την ανάπτυξη του δικτύου μας», ανέφερε από την πλευρά του ο Εμπορικός Διευθυντής Νίκος Χατζηγεωργίου. «Με επίκεντρο την νέα πρόταση συνεργασίας υποστηρίζουμε έμπρακτα νέους επιχειρηματίες. Με στόχο τη συνεχόμενη, εντατική ανάπτυξη εντός και εκτός Ελλάδας προσδοκούμε σε νέες συνεργασίες έτσι ώστε να συνεχίσουμε να αναπτυσσόμαστε με υγιή τρόπο και ταχείς ρυθμούς», σημείωσε.

Εστιάζοντας στις πρωτοβουλίες που αναλαμβάνει η εταιρεία στο πλαίσιο στήριξης των συνεργατών της μέσα στο έντονα ανταγωνιστικό περιβάλλον που δραστηριοποιούνται, ο κ. Χατζηγεωργίου επεσήμανε ότι στόχος της Coffee Berry για το 2024 είναι η ενίσχυση της κερδοφορίας του δικτύου καταστημάτων της. Στο πλαίσιο αυτό, από τον Ιανουάριο του τρέχοντος έτους η εταιρεία μείωσε τις τιμές των ειδών που εμπορεύεται προς το δίκτυο συνεργατών της μεσοσταθμικά κατά 6%. «Αυτό το ποσοστό είναι πολύ μεγαλύτερο αν αναλογιστούμε ότι μέχρι και σήμερα δεν έχουμε μεταφέρει καμία αύξηση σε πρώτη ύλη στους συνεργάτες μας. Έχουμε απορροφήσει πλήρως όλες τις αυξήσεις», ανέφερε ο κ. Χατζηγεωργίου. Όλο αυτό ήταν μέρος του επενδυτικού πλάνου που υλοποίησε εφέτος και συνεχίζει να υλοποιεί η εταιρεία. Συγκεκριμένα, το 2024 οι επενδύσεις της εταιρείας σε μειώσεις τιμών και στήριξη των συνεργατών της ξεπέρασαν το ποσό των 500.000 ευρώ.

Αναφορικά με τις πωλήσεις της εταιρείας τη φετινή χρονιά, εκτιμάται ότι θα κινηθούν ανοδικά σε ποσοστό υψηλό μονοψήφιο. Σήμερα η αλυσίδα αριθμεί 220 καταστήματα (όλα franchise) σε Ελλάδα και εξωτερικό. Διαθέτει 130 καταστήματα σε Ελλάδα, 83 στην Κύπρο, 7 στην Αίγυπτο, 1 στο Ριάντ, 1 στην Στουτγκάρδη. Τον επόμενο μήνα ένα νέο κατάστημα θα λειτουργήσει στο Μαρόκο, ενώ διερευνώνται και άλλες διεθνείς αγορές. Σύμφωνα με τη διοίκηση, επόμενοι σταθμοί θα είναι το Κουβέιτ και η Ρουμανία όπου θα δημιουργηθούν καταστήματα εντός του 2025. Επίσης ενδιαφέρον υπάρχει και για την Αμερική, μια αγορά στην οποία η εταιρεία επιθυμεί να αποκτήσει παρουσία.

Μαζί με την ανάπτυξη των καταστημάτων, αυξάνεται με ταχύτατους ρυθμούς και η παραγωγική ικανότητα του εργοστασίου επεξεργασίας καφέ στη βιομηχανική περιοχή του Κορωπίου, προκειμένου να καλύψει τη ζήτηση του δικτύου εντός και εκτός Ελλάδος. Στο πλαίσιο αυτό, η εταιρεία προχωρά σε νέα επένδυση που αναμένεται να ξεπεράσει τα 10 εκατ. ευρώ. Συγκεκριμένα, σε γειτονικό ακίνητο αναμένεται να ολοκληρωθεί τον επόμενο χρόνο νέα ιδιόκτητη παραγωγική μονάδα.

Σημειώνεται ότι το πρώτο κατάστημα franchise της Coffee Berry δημιουργήθηκε το 2016, ωστόσο η ιστορία της εταιρείας ξεκινά 21 χρόνια πριν. Το 2003 δημιουργήθηκε η Grand, εταιρεία χονδρικής πώλησης καφέ στην Ελλάδα, στην οποία ανήκει η Coffee Berry. Η εμπειρία και η τεχνογνωσία που αποκτήθηκε όλα αυτά τα χρόνια, ήταν ο καταλυτικός παράγοντας που οδήγησε στη γέννηση της ιδέας για τη δημιουργία της Coffee Berry. Από το 2016 η Coffee Berry επεκτείνεται συνεχώς. Με δυναμική και οργανική ανάπτυξη, κάθε χρόνο κατακτά νέες αγορές, σε διεθνές επίπεδο έχοντας ήδη παρουσία σε 5 χώρες.

Μαρία Τσιβγέλη ΑΠΕ-ΜΠΕ

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

ISO: Νέες κατευθυντήριες γραμμές για τους Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης (SDGs)

O ISO βοηθά τους οργανισμούς και τις επιχειρήσεις να...

Απάτη τροφίμων: Νέο εργαλείο της ΕΕ για την προστασία της ακεραιότητας της τροφικής αλυσίδας

Ένα εργαλείο πληροφορικής ανάλυσης κινδύνου βάσει πληροφοριών που προστατεύει τα ευρωπαϊκά συστήματα τροφίμων.

7 νεκροί από μαγιά αρτοποιίας – Μόλυνση της γραμμής παραγωγής με λιστέρια

Η νομοθεσία που δεν απαιτεί την αναφορά στις αρχές παρουσίας παθογόνων μικροοργανισμών, σε μη έτοιμα προς κατανάλωση προϊόντα (RTE), ήταν μοιραία για 7 ανθρώπους που έχασαν τη ζωή τους στην Ελβετία.
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα

Μετάβαση στο περιεχόμενο