Πέμπτη, 12 Δεκεμβρίου, 2024
12.5 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Η ΑΓΓΕΛΑΚΗΣ στη Gulfood 2024

ΑρχικήΝέαΔελτία ΤύπουΗ ΑΓΓΕΛΑΚΗΣ στη Gulfood 2024
spot_img

Η ΑΓΓΕΛΑΚΗΣ ταξιδεύει στο Ντουμπάι για τη σημαντικότερη εμπορική έκθεση τροφίμων και ποτών στη Μέση Ανατολή, Gulfood 2024.

Η ΑΓΓΕΛΑΚΗΣ ΑΕ συμμετέχει για 4η φορά στη σημαντικότερη εμπορική έκθεση τροφίμων και ποτών στη Μέση Ανατολή, Gulfood 2024, η οποία θα πραγματοποιηθεί από τις 19 έως τις 23 Φεβρουαρίου, στο World Trade Center, στο Ντουμπάι.

Η ΑΓΓΕΛΑΚΗΣ φέτος θα βρίσκεται με τη ναυαρχίδα των προϊόντων της Ελαιοπουλάκι® (OliVchicken®),στο εθνικό περίπτερο της Enterprise Greece, που στόχο έχει την προώθηση και ανάδειξη των ελληνικών προϊόντων, καθώς και του υψηλού επιπέδου ποιότητας και γεύσης που τα χαρακτηρίζει, ανοίγοντας τον δρόμο για περαιτέρω ανάπτυξη των ελληνικών εξαγωγών στη συγκεκριμένη αγορά.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η ΑΓΓΕΛΑΚΗΣ εξάγει ήδη με επιτυχία την πατενταρισμένη και πολυβραβευμένη σειρά προϊόντων Ελαιοπουλάκι® (OliVchicken®)σε περισσότερες από 10 χώρες, μεταξύ των οποίων τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, το Κατάρ και το Χονγκ Κονγκ, ενώ παράλληλα εξετάζει την είσοδό της σε νέες αγορές, στοχεύοντας στην ενίσχυση της εξωστρέφειας και της διεθνούς παρουσίας της.

Το περίπτερο θα βρίσκεται στο Shk Saeed Hall 1, Stand: S1-G9.

Λίγα λόγια για την Αγγελάκης Α.Ε.

Η ΑΓΓΕΛΑΚΗΣ ΑΕ έχει συμπληρώσει 60 χρόνια επιτυχημένης πορείας στον κλάδο της πτηνοτροφίας, παραμένοντας πιστή στις ίδιες αξίες και αρχές που είχαν ο Νικόλαος και η Παναγιώτα Αγγελάκη όταν δημιούργησαν, το 1962, μια μικρή οικογενειακή επιχείρηση στη Χαλκίδα. Σήμερα, με αφοσίωση, μεράκι και συνέπεια, η επιχείρηση αυτή έχει εξελιχθεί σε μια καθετοποιημένη μονάδα παραγωγής κοτόπουλου, με έδρα τον Πούρνο Ευβοίας, που προσφέρει άμεσα πάνω από 200 θέσεις εργασίας και έμμεσα εκατοντάδες ακόμη θέσεις στην εφοδιαστική αλυσίδα, αποτελώντας έναν σταθερό πυλώνα ανάπτυξης της τοπικής και εθνικής οικονομίας.

Συνεχιστές της φιλοσοφίας και της οικογενειακής παράδοσης της επιχείρησης , τα τελευταία 20 χρόνια, είναι ο Θάνος και ο Ταξιάρχης Αγγελάκης, η δεύτερη γενιά της οικογένειας. Σταθερή επιδίωξη όλα αυτά τα χρόνια είναι η ανάπτυξη και δημιουργία καινοτόμων προϊόντων, έχοντας πάντα στο επίκεντρο τον άνθρωπο και τις σύγχρονες διατροφικές ανάγκες. Παράλληλα, μία από τις κορυφαίες προτεραιότητες της ΑΓΓΕΛΑΚΗΣ είναι η αειφόρος ανάπτυξη, με στόχο να καταφέρει να γίνει, σε βάθος δεκαετίας, μια ανθρακικά ουδέτερη πτηνοτροφική εταιρεία.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, Θάνος Αγγελάκης, μένει σταθερός στο όραμά του: η ποιότητα να μην θυσιάζεται ποτέ στον βωμό της ποσότητας, με τα προϊόντα της εταιρείας να παραμένουν κορυφαία σε γεύση και διατροφική αξία και να μη θυμίζουν σε τίποτα τυποποιημένα προϊόντα χωρίς φαντασία.

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

LIDL: Ελληνίδα μητέρα κινείται νομικά κατά του σουπερμάρκετ για τα επικίνδυνα γλυκά

Όλα τα επηρεαζόμενα προϊόντα έχουν αφαιρεθεί από το κατάστημα και προτρέπουμε όλους τους πελάτες που αγόρασαν το προϊόν να μην το καταναλώσουν, είπε η εταιρεία αλλά με καθυστέρηση

Σουπερμάρκετ: Ράφια γεμάτα με υπερεπεξεργασμένα τρόφιμα με χρωστικές, γαλακτωματοποιητές, τεχνητές γεύσεις και πρόσθετα – Μελέτη

Στα σουπερμάρκετ τα περισσότερα τρόφιμα με πρόσθετα - Περισσότερες από τις μισές θερμίδες που καταναλώνονται στο σπίτι, προέρχονται από υπερεπεξεργασμένα τρόφιμα.
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα

Μετάβαση στο περιεχόμενο