Συγγνώμη ζήτησε η βρετανική αλυσίδα σούπερ μάρκετ, Morrisons, για λάθος ετικέτα σε κοτόπουλο, σύμφωνα με την οποία το προϊόν περιέχει «αλάτι και πιπέρι που δεν είναι της Ευρωπαϊκής Ένωσης»!
Οι αγοραστές διαμαρτυρήθηκαν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για τη συσκευασία του εν λόγω τροφίμου, το οποίο φέρει επίσης τη σημαία της Ένωσης και τονίζει ότι είναι φτιαγμένο από «βρετανικό κοτόπουλο».
Η εταιρεία παραδέχτηκε αμέσως το «λάθος», περιγράφοντάς το ως λάθος κατά τη διαδικασία της ετικετοποίησης.
Η Morrisons έγραψε στο Twitter ότι «η διατύπωση στη συσκευασία είναι ένα λάθος για το οποίο ζητάμε συγγνώμη» και είπε στους πελάτες ότι θα γινόταν αλλαγή της συσκευασίας αμέσως.
Εκπρόσωπος της αλυσίδας σούπερ μάρκετ δήλωσε: «Η ετικέτα του προϊόντος μας συμμορφώνεται με τους βρετανικούς κανονισμούς συσκευασίας, ωστόσο, θα την επανασχεδιάσουμε για να καταστήσουμε σαφές ότι δεν πρόκειται για κάποιο σχόλιο πολιτικού χαρακτήρα».
Το τελευταίο προέκυψε μετά από μια σειρά tweets από πελάτες, οι οποίοι κατηγόρησαν την εταιρεία για «προκατάληψη κατά της ΕΕ» και απείλησαν να σταματήσουν τις αγορές τους από τα καταστήματα της αλυσίδας.
Ένας χρήστης του Twitter, ο Ντέιβιντ Μπράιτ, είπε: «Τέλος τα ψώνια στο @Morrisons… Μπορώ να ζήσω με σημαίες της Ένωσης στις μπανάνες, αλλά η χαριστική βολή στην ΕΕ είναι υπερβολική».
Ένας άλλος χρήστης, ο Robin Wilton, περιέγραψε τη συσκευασία ως «μικρόψυχη» και «λαϊκίστικα φανατισμένη που απλώς σας κοστίζει έναν πελάτη».
Σύμφωνα με τις κυβερνητικές οδηγίες, οι συσκευασίες κρέατος όπου δεν υπάρχουν πλήρεις πληροφορίες για τη χώρα προέλευσης, πρέπει να χρησιμοποιούν τον όρο «εκτός ΕΕ» για να την περιγράψουν.
Από τον Οκτώβριο του επόμενου έτους, αυτό θα αντικατασταθεί από τον όρο «εκτός Ηνωμένου Βασιλείου» μετά τις αλλαγές στους κανονισμούς, συνέπεια του Brexit.
Μάλιστα, η όλη αναστάτωση συνέβη μόλις μια εβδομάδα αφότου η Morrisons πέρασε σε ιδιωτικά χέρια σε μια εξαγορά, ύψους 7 δισεκατομμυρίων λιρών (περίπου 8,2 εκατομμυρίων ευρώ) από την αμερικανική επενδυτική εταιρεία, Clayton, Dubilier & Rice (CD&R).