Όπως επιβεβαίωσε η διοίκηση της Tesco, η μεγάλη αλυσίδας λιανικής δέχθηκε κυβερνοεπίθεση από χάκερ εξαιτίας της οποίας, οι καταναλωτές δεν μπορούν να έχουν πρόσβαση στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες της. Σύμφωνα με την εταιρεία, έγινε προσπάθεια παρέμβασης στο ηλεκτρονικό σύστημα.
Οι πελάτες δεν μπορούν ούτε να κάνουν ηλεκτρονικές παραγγελίες, ούτε να τις αλλάξουν, αλλά ούτε και να κάνουν αναζήτηση στα προϊόντα, καθώς ο ιστότοπος έχει απενεργοποιηθεί. Πάντως εκπρόσωπος της εταιρείας υποστήριξε ότι δεν έχουν παραβιαστεί τα προσωπικά δεδομένα των πελατών της.
Απαντώντας σε μία πελάτισσα που προσπαθούσε να τροποποιήσει την παραγγελία της, η Tesco έγραψε: «Καλημέρα, δυστυχώς οι ομάδες πληροφορικής μας εξακολουθούν να εργάζονται πολύ σκληρά για να επιλύσουν το πρόβλημα, αλλά προς το παρόν δεν έχουμε περαιτέρω ενημερώσεις για το πότε θα επιλυθεί. Λυπόμαστε πραγματικά για την όποια ταλαιπωρία προκλήθηκε από αυτό.”
Η απάντηση σε έναν άλλο πελάτη ήταν: “Εργαζόμαστε για να επιλύσουμε το πρόβλημα όσο το δυνατόν γρηγορότερα, ωστόσο, προς το παρόν δεν γνωρίζουμε πότε η εφαρμογή και ο ιστότοπός μας θα λειτουργήσουν.”
Ένα tweet που καρφιτσώθηκε στην κορυφή της ροής Twitter της εταιρείας αναφέρει: “Αντιμετωπίζουμε ένα πρόβλημα με τον ιστότοπο και την εφαρμογή μας και εργαζόμαστε σκληρά για να επαναφέρουμε τα πράγματα σε λειτουργία. Ζητούμε συγγνώμη για την όποια ταλαιπωρία.”
Πηγή:Mirror