Τρίτη, 24 Δεκεμβρίου, 2024
13 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Κρύοι καφέδες: Instagramικοί, γευστικοί και οι κύριες πωλήσεις των αλυσίδων καφέ

ΑρχικήΝέαΔιεθνήΚρύοι καφέδες: Instagramικοί, γευστικοί και οι κύριες πωλήσεις των αλυσίδων καφέ
spot_img

Σύμφωνα με δηλώσεις του Διευθύνοντα Συμβούλου της Starbucks, Laxman Narasimhan, στον ιστότοπο Insider, oι πωλήσεις κρύων ροφημάτων εσπρέσο αυξήθηκαν κατά 13% από έτος σε έτος.

Όλο και περισσότεροι πελάτες επιλέγουν κρύο καφέ έναντι του ζεστού σε αλυσίδες όπως τα Starbucks, με την πολυεθνική μάλιστα να αναφέρει πως τα κρύα ροφήματα αντιπροσωπεύουν το 75% των πωλήσεών της σε ποτά.

Σύμφωνα με δηλώσεις του Διευθύνοντα Συμβούλου της Starbucks, Laxman Narasimhan, στον ιστότοπο Insider, oι πωλήσεις κρύων ροφημάτων εσπρέσο αυξήθηκαν κατά 13% από έτος σε έτος το τρίμηνο έως τις 2 Ιουλίου. Μάλιστα, νωρίτερα φέτος η αλυσίδα είχε χαρακτηριστεί ως “εργοστάσιο frappuccino” από έναν υπάλληλο καταστήματος στο Maryland, συνιστώντας άλλη μια απόδειξη της κυριαρχίας του κρύου καφέ.

Σε μια εξίσου δημοφιλή για τον Καναδά αλυσίδα, την Tim Hortons με συνολικά 5.600 καταστήματα παγκοσμίως (που πουλά λίγο διαφορετικές εκδοχές προϊόντων της Starbucks), τα κρύα ροφήματα αποτελούν πλέον το 40% των πωλήσεων ποτών στην χώρα, ενώ ο CEO της ανέφερε στο ίδιο ειδησεογραφικό μέσο ότι οι πωλήσεις της σε κρύα ποτά αυξάνονται κατά 16,6% σε ετήσια βάση.

Όσον αφορά στα δημογραφικά στοιχεία, το Insider αναφέρει μια ρήση του CMO της Starbucks, Brady Brewer, κατά την οποία είπε “Όσο νεότεροι, τόσο πιο κρύο το ρόφημα”. Συγκεκριμένα, φαίνεται πως οι περισσότεροι λάτρεις του κρύου καφέ ήταν καταναλωτές Gen Z, σύμφωνα με στοιχεία για το πρώτο εξάμηνο του 2022. Πιθανή εξήγηση για αυτό αφορά το ότι τα κρύα ροφήματα, που ειδικά στην Starbucks αποτελούνται από πολλά στρώματα και σιρόπια, αξίζουν περισσότερο το Instagram και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Δεν είναι τυχαίο, άλλωστε που οι barista των Starbucks και διάφορες “εντυπωσιακές παραγγελίες” έχουν πλημμυρίσει τα social media, και μάλιστα σε όχι οικονομικές και προσιτές τιμές, αφού στην Ελλάδα κοστίζει από 4-8 ευρώ ανάλογα το μέγεθος για να απολαύσει κανείς ένα τέτοιο ρόφημα.

Εν τω μεταξύ, στη χώρα μας ο κρύος καφές κυριαρχεί εδώ και πολλά χρόνια ως το κυρίαρχο είδος, με τα δικά μας freddo espresso, freddo cappuccino και τον κλασσικό φραπέ να είναι τα πρώτα σε πωλήσεις και πλέον να κάνουν πάταγο και στο εξωτερικό.

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Πατατάκια: Ευρήματα μελέτης σε 14 μάρκες για επικίνδυνες ουσίες, φυσικοχημικές και αισθητηριακές ιδιότητες

Πόσο ικανοποιείται η απαίτηση των καταναλωτών, για πιο υγιεινά πατατάκια χωρίς συμβιβασμούς στη γεύση και την ποιότητα.

Μελομακάρονα εμπορίου: Το συντηρητικό που περιέχουν και το “ψεύτικο” συστατικό

Τι πρέπει να γνωρίζετε για τα συντηρητικά και τα πρόσθετα στα μελομακάρονα εμπορίου.

Τα 8 πιο κρίσιμα ζητήματα που αντιμετωπίζει η σύγχρονη βιομηχανία τροφίμων

Ομάδα εμπειρογνωμόνων από την ακαδημαϊκή κοινότητα και τη βιομηχανία, ξεχώρισε τα πιο σημαντικά ζητήματα που αντιμετωπίζει η βιομηχανία τροφίμων που σχετίζονται με την επιστήμη και την τεχνολογία των τροφίμων από ερευνητική σκοπιά.
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα

Μετάβαση στο περιεχόμενο