Εκστρατεία της Lidl στη Μεγάλη Βρετανία για πιο υγιεινά τρόφιμα με πιο ελκυστική για τα παιδιά συσκευασία.
Πιο υγιεινά προϊόντα με σκοπό μια καλύτερη διατροφή για τα παιδιά θέτει προς εφαρμογή η αλυσίδα σουπερμάρκετ Lidl, με διεθνή παρουσία στα είδη παντοπωλείου.
Η εκπτωτική εταιρεία ανακοίνωσε πρόσφατα ότι θα αλλάξει εμφάνιση σε τουλάχιστον 30 προϊόντα, τα οποία διαθέτουν “φιλικές προς τα παιδιά” συσκευασίες σε περισσότερες από 14 διαφορετικές κατηγορίες προϊόντων, όπως γλυκά, σοκολάτες και αλμυρά σνακ, συμπεριλαμβανομένων και ορισμένων εκπτωτικών προϊόντων της εταιρείας στη Μεγάλη Βρετανία.
Η κίνηση θυμίζει την αλλαγή που έκανε η Lidl το 2020, όταν αφαίρεσε χαρακτήρες κινουμένων σχεδίων από τις συσκευασίες των πιο ανθυγιεινών δημητριακών της, για να μην είναι ελκυστικές στα παιδιά.
Η ανακοίνωση έρχεται μετά τη δημοσίευση της νέας Πολιτικής Υγιεινής & Βιώσιμης Διατροφής της Lidl, η οποία στοχεύει σε πιο υγιεινές και βιώσιμες δίαιτες, αναφέρει ο ιστότοπος The Gazette.
Εκτός από την αφαίρεση χαρακτήρων κινουμένων σχεδίων σε ανθυγιεινά προϊόντα, η Lidl καλεί άλλα σούπερ μάρκετ να κάνουν τα υγιεινά και φρέσκα τρόφιμα ακόμα πιο ελκυστικά στα παιδιά, όπως έγινε όταν η σειρά επωνυμίας της Oaklands Funsize απέκτησε δημοτικότητα χάρη στην kid-friendly συσκευασία που εισήγαγε η εταιρεία το 2017. Επιπλέον, η Lidl αποτελεί την πρώτη αλυσίδα σουπερμάρκετ στη Βρετανία που παρουσίασε υγιεινές σειρές προϊόντων με στόχο τα παιδιά, η οποία περιλαμβάνει φρέσκα φρούτα και λαχανικά με περίεργα ονόματα και χαρακτήρες κινουμένων σχεδίων, όπως Banana-Llamas και Tawny Tomatowl.
Με τους γονείς να δυσκολεύονται όλο και περισσότερο να κάνουν την υγιεινή διατροφή ελκυστική για τα παιδιά τους και το 68% των Βρετανών γονέων να αισθάνονται ότι τα παιδιά τους κατακλύζονται από ανθυγιεινές επιλογές, η κίνηση της Lidl σίγουρα έχει θετικό πρόσημο.