Δέκτη η καταγγελία για τη μπύρα Yonder pink lemonade που παρέπεμπε σε αναψυκτικό.
Μετά από καταγγελία μίας μητέρας γνωστή βρετανική μπύρα αλλάζει το κουτάκι. Η καταγγελία έγινε στην Ανεξάρτητη Επιτροπή Παραπόνων (ICP) της βιομηχανίας αλκοόλ, για τη μπύρα Yonder pink lemonade, η οποία δεν ανέφερε με σαφήνεια την περιεκτικότητα της σε αλκοόλ, ενώ παρέπεμπε περισσότερο σε αναψυκτικό. Η καταγγελία πραγματοποιήθηκε από δυο γονείς, των οποίων η 13χρονη κόρη ζήτησε να αγοράσει τη συγκεκριμένη μπύρα γιατί νόμιζε ότι είναι λεμονάδα.
Η καταγγελία ανέφερε: “Σήμερα το απόγευμα η 13χρονη κόρη μου επέλεξε ένα κουτάκι με ποτό από το ντουλάπι του ψυκτικού συγκροτήματος στο πρατήριο καυσίμων της Gloucester Services…Μου το έδωσε, το αγόρασα και της το έδωσα πίσω για να πιει. Άνοιξε το κουτί, ευτυχώς σκέφτηκε ότι μύριζε κάπως περίεργα, οπότε με ρώτησε γι’ αυτό, μόνο τότε κατάλαβα ότι είχε αλκοόλ».
Η επιτροπή αποφάσισε ότι το προϊόν δεν κοινοποίησε την αλκοολική του φύση με απόλυτη σαφήνεια σύμφωνα με τον Κανόνα του Κώδικα 3.1. Επίσης ότι ενώ το ABV του προϊόντος περιλαμβανόταν στο μπροστινό μέρος της ετικέτας, η παρουσίασή του ήταν πολύ λιγότερο εμφανής, με το «Pink Lemonade» να είναι το κυρίαρχο θέμα της ετικέτας. Η ομάδα συζήτησε τα κίτρινα και ροζ χρώματα ντεγκραντέ τα οποία δημιούργησαν μια περαιτέρω σύνδεση με τη ροζ λεμονάδα, καθώς το κίτρινο και το ροζ ήταν χρώματα που συνήθως συνδέονται με τη μη αλκοολούχα λεμονάδα, ενισχύοντας περαιτέρω τη σχέση του ποτού με ένα αναψυκτικό.
Κατά την αξιολόγηση της συνολικής εντύπωσης που έδωσε η συσκευασία του προϊόντος, η επιτροπή θεώρησε ότι ήταν πιθανό να προκαλέσει σύγχυση στους καταναλωτές κατά την αξιολόγηση της αλκοολικής φύσης του ποτού, κάτι που επιπρόσθετα στην περίπτωση αυτή είχε αποδειχθεί από τον καταγγέλλοντα. Ως εκ τούτου, η επιτροπή κατέληξε στο συμπέρασμα ότι η συσκευασία του ποτού δεν κοινοποίησε με απόλυτη σαφήνεια τον αλκοολικό χαρακτήρα του και δέχθηκε την καταγγελία σύμφωνα με τον κανόνα 3.1 του Κώδικα. Η εταιρεία συμφώνησε να προβεί σε τροποποιήσεις στη συσκευασία του προϊόντος ώστε να εναρμονιστεί με τον Κώδικα.