Σε δύο χρόνια, οι επιθεωρητές της AFSCA έχουν χειριστεί περισσότερες από 400 καταγγελίες για διαδικτυακές πωλήσεις τροφίμων.
Η Ομοσπονδιακή Υπηρεσία για την Ασφάλεια Τροφίμων του Βελγίου (AFSCA) χειρίστηκε 240 καταγγελίες πέρυσι που σχετίζονται με την ηλεκτρονική πώληση προϊόντων διατροφής, όπως ανακοίνωσε την περασμένη Τρίτη. Αυτό είναι ένα νέο ρεκόρ και μια απότομη αύξηση από τις 170 αναφορές που χειρίστηκαν το 2021.
Σε δύο χρόνια, οι επιθεωρητές της AFSCA που ειδικεύονται στο ηλεκτρονικό εμπόριο έχουν χειριστεί περισσότερες από 400 καταγγελίες καταναλωτών. Τα μισά από αυτά αφορούσαν εάν ο πωλητής ήταν σωστά εγγεγραμμένος στην AFSCA. Στη «μεγάλη πλειοψηφία» των περιπτώσεων, το άτομο ή η εταιρεία πίσω από την πώληση δεν είχε εξουσιοδότηση από την ομοσπονδιακή υπηρεσία.
Ωστόσο, αυτή η εξουσιοδότηση είναι απαραίτητη, ακόμη και για έναν οικιακό μάγειρα που προσφέρει τα προϊόντα του μέσω του Facebook Marketplace ή άλλων πλατφορμών. «Είστε μέρος της τροφικής αλυσίδας και ως εκ τούτου είστε υπεύθυνοι για την ασφάλεια των τροφίμων των προϊόντων σας», τονίζει το πρακτορείο. Αυτό γιατί όπως λέει η AFSCA «Εάν οι καταναλωτές αρρωστήσουν, η AFSCA πρέπει να είναι σε θέση να προσδιορίσει πού βρίσκεται το πρόβλημα στην τροφική αλυσίδα (με τον πωλητή, τον προμηθευτή κ.λπ.) προκειμένου να περιορίσει το πρόβλημα όσο το δυνατόν περισσότερο».
Πηγή: brusselstimes