ΑρχικήΝέαΔηλητηριώδη μανιτάρια: Δύο αφγανόπουλα σε κρίσιμη κατάσταση στην Πολωνία

Δηλητηριώδη μανιτάρια: Δύο αφγανόπουλα σε κρίσιμη κατάσταση στην Πολωνία

cibum team

Ο δήμαρχος μιας πολωνικής πόλης έκανε έκκληση σήμερα στους δωρητές οργάνων, ζητώντας να βρεθεί νέο ήπαρ για δύο μικρά αγόρια που απεγκλωβίστηκαν από το Αφγανιστάν αλλά υπέστησαν πολύ σοβαρή δηλητηρίαση όταν κατανάλωσαν μανιτάρια στο κέντρο υποδοχής προσφύγων όπου διαμένουν, κοντά στη Βαρσοβία.

«Συγκλονιστήκαμε όλοι όταν μάθαμε για τη δηλητηρίαση από μανιτάρια», έγραψε στο Facebook ο Αρτούρ Τουσίνσκι, ο δήμαρχος της Πόντκοβα Λέσνα, όπου βρίσκεται το κέντρο αυτό.

- Advertisement -

Ο Τουσίνσκι είπε ότι τα παιδιά, τα οποία νοσηλεύονται προς το παρόν σε νοσοκομείο της Βαρσοβίας, θα χρειαστούν μεταμόσχευση ήπατος και έκανε έκκληση να βρεθούν δωρητές. Διέψευσε επίσης τις πληροφορίες ότι τα αγόρια έφαγαν άγρια μανιτάρια επειδή πεινούσαν. «Στο κέντρο μοιράζονται γεύματα τρεις φορές την ημέρα», διαβεβαίωσε.

Μετά την άφιξη των Αφγανών στο κέντρο υποδοχής προσφύγων ο δήμαρχος οργάνωσε μια εκστρατεία συλλογής ειδών πρώτης ανάγκης και άλλων αντικειμένων ειδικά για τα παιδιά.

- Advertisement -

Σύμφωνα με τον ενημερωτικό ιστότοπο OKO.press, ο πατέρας των παιδιών, που ήταν λογιστής, εργάστηκε για πολλά χρόνια για τον βρετανικό στρατό. Η 12μελής οικογένειά του απομακρύνθηκε από το Αφγανιστάν από τον πολωνικό στρατό, κατόπιν αιτήματος της Βρετανίας. Η οικογένεια έφτασε στη Βαρσοβία την περασμένη Δευτέρα.

Τα δύο αγόρια είναι ηλικίας 6 και 8 ετών. Η 17χρονη αδελφή τους δηλητηριάστηκε επίσης, αλλά η κατάστασή της βελτιώνεται.

- Advertisement -

«Οι εργαζόμενοι στα κέντρα φιλοξενίας αλλοδαπών θα ενημερώσουν τους Αφγανούς πολίτες να μην καταναλώνουν προϊόντα άγνωστης προέλευσης», ανακοίνωσε ο Γιάκουμπ Ντούτζιακ, ο εκπρόσωπος της Υπηρεσίας Αλλοδαπών που διαχειρίζεται αυτά τα κέντρα.

Συνολικά πέντε άτομα ζήτησαν ιατρική βοήθεια γιατί είχαν ενοχλήσεις στο στομάχι, όμως αρχικά δεν είπαν ότι είχαν φάει μανιτάρια.

Η Πολωνία ολοκλήρωσε την επιχείρηση απεγκλωβισμού από το Αφγανιστάν την περασμένη εβδομάδα, αφού απομάκρυνε περισσότερους από 1.300 ανθρώπους από την Καμπούλ. Οι περισσότεροι από αυτούς θα παραμείνουν στην Πολωνία αφού ολοκληρωθεί το διάστημα υποχρεωτικής καραντίνας. Κάποιοι άλλοι απομακρύνθηκαν με τη βοήθεια του πολωνικού στρατού κατόπιν αιτήματος άλλων χωρών ή διεθνών οργανισμών.

Πηγή: ΑΠΕ

- Advertisement -

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα.


Google news

Ακολουθήστε μας για την άμεση ενημέρωση σας στο google news.

Must read

Δηλητηριάσεις από συμπληρώματα διατροφής: Στη δημοσιότητα έκθεση της Tox Info Suisse με 1.303 περιστατικά

Πενταετής ανάλυση 1.303 περιστατικών στην Ελβετία δείχνει ότι τα περισσότερα αφορούσαν παιδιά, ενώ οι σοβαρότερες δηλητηριάσεις συνδέθηκαν κυρίως με προϊόντα καφεΐνης και pre-workout

Νέα μελέτη δείχνει πώς μπορεί να μειωθεί το αρσενικό στο ρύζι χωρίς να αυξηθεί το κάδμιο

Νέα πολυετής μελέτη δείχνει ότι μια διαφορετική πρακτική άρδευσης μπορεί να μειώσει σημαντικά το καρκινογόνο αρσενικό χωρίς να αυξάνει ένα δεύτερο τοξικό μέταλλο, το κάδμιο

ΚΥΑ Ανθυγιεινού Επιδόματος στο ΥΠΑΑΤ: Το μνημείο ανισότητας που δημιουργεί υπαλλήλους δύο ταχυτήτων

Η νέα απόφαση διαχωρίζει την «ευπαθή ομάδα» των Κτηνιάτρων από τους «απρόσβλητους Χημικούς, Γεωπόνους και Βιολόγους στα εργαστήρια και τα κλιμάκια ελέγχων του ΕΦΕΤ, υπονομεύοντας τη συλλογική προσπάθεια και την κοινή λογική