«Χρυσή ευκαιρία» η μείωση της κατανάλωσης συμβατικού κρέατος.
H μείωση στην κατανάλωση κρέατος από τους Ευρωπαίους καταναλωτές αποτελεί χρυσή ευκαιρία για τη βιομηχανία εναλλακτικού κρέατος, όπως δείχνει η κίνηση της Redefine Meat που μπήκε δυναμικά στην ευρωπαϊκή λιανική αγορά λανσάροντας τα φυτικά προϊόντα της στο Ηνωμένο Βασίλειο και την Ολλανδία.
Πρόσφατη δημοσκόπηση σε 7.5000 ενήλικες σε 10 χώρες έδειξε πως η μείωση της κατανάλωσης συμβατικού κρέατος συνεχίζεται με αμείωτο ρυθμό ενώ το 46% των Ευρωπαίων δηλώνει ότι εμπιστεύεται τα φυτικά προϊόντα περισσότερο από ό,τι πριν από τρία χρόνια. Η κατανάλωση κρέατος στη Βρετανία μειώθηκε κατά 14% μεταξύ 2012 και 2022, φθάνοντας στο χαμηλότερο επίπεδο της τελευταίας δεκαετίας. Ομοίως στη Γερμανία η κατά κεφαλήν κατανάλωση κρέατος έχει φτάσει στο χαμηλότερο επίπεδο από το 1989.
Η Redefine Meat είναι μια εταιρεία τεχνολογίας τροφίμων που κατασκευάζει έναν 3D εκτυπωτή ικανό να εκτυπώνει φυτικά εναλλακτικά προϊόντα κρέατος, έχει την έδρα της στο Τελ Αβίβ του Ισραήλ και ιδρύθηκε το 2018 από τους Adam Lahav και Eshchar Ben-Shitrit.
Η εταιρεία περιγράφει τα προϊόντα της, τα οποία είναι 100% φυτικά και χωρίς χοληστερόλη και ΓΤΟ, ως ιδανικά για καταναλωτές που θέλουν να μειώσουν την κατανάλωση κρέατος ζώων.